Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.876 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.511 |
USD | 41.700 | 42.185 | 41.876 |
EUR | 43.330 | 44.030 | 43.511 |
Жителі Берліна просять обмежити використання моторизованого транспорту у центрі міста, а натомість створити пішохідні зони та велоінфраструктуру. Петиція про заборону авторуху набрала понад 50 тисяч підписів.
Петицію створила група Berlin Autofrei. Вони запропонували заборонити проїзд на особистих автомобілях в межах залізничного кільця в центральній частині міста.
Ініціатива не торкнеться автовласників, яким машина необхідна для роботи або людей з обмеженою мобільністю, авто екстрених служб. Всім іншим пропонують виділити квоту до 12 поїздок на рік, наприклад, в разі переїзду. За словами представника Berlin Autofrei, заборона пошириться і на електромобілі, оскільки будь-які авто «займають занадто багато суспільного простору і загрожують життю людей».
За даними звіту за 2014 рік, 58% транспортного простору в Берліні відведено під машини, хоча на них відбувалася лише третина всіх поїздок по місту, і тільки 17% в межах залізничного кільця. Для порівняння, велосипедам виділили лише 3% площ, тоді як на їх частку припало 15% переміщень (18% всередині кільця).
Голосування за заборону авторуху в центрі Берліна проходить в три етапи. На першій стадії група повинна зібрати не менше 20 тисяч підписів у встановлені терміни. Під час другої фази активістам необхідно отримати вже 170 тисяч голосів підтримки.
Якщо уряд відмовиться змінити закон після двох етапів, питання винесуть на громадський референдум. В Berlin Autofrei вважають, що мають великі шанси на реалізацію.
Зробити центр Берліна пішохідним планують вже не перший рік. Наприклад, в якості експерименту там частково перекривають вулиці. Минулого року Фрідріхштрассе закривали на місяць, а вулицю Ляйпцигерштрассе перекривають раз на місяць.
У лютому цього року парламент федеральної землі Берлін прийняв перший в Німеччині закон для пішоходів, щоб заохотити людей більше ходити пішки. Згідно з документом, під час будівництва та реконструкцій будуть проєктувати більш протяжні зелені зони для пішоходів, а також встановлювати сплощені бордюри, острівці безпеки та лавочки.
Интересно о ремонтах: 3 важных совета при выборе цвета краски для стен
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.