Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 39.637 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.299 |
USD | 39.450 | 39.830 | 39.637 |
EUR | 42.250 | 42.730 | 42.299 |
Регіональний філіал "Південно-Західна залізниця" Укрзалізниці підписав контракт на 1,15 млрд грн з компанією Автострада на проведення будівельних робіт на залізнично-автомобільному мосту через Дніпро в Києві. Про це повідомляє пресслужба міністерства інфраструктури.
Згідно з контрактом, завершення будівництва Дарницького моста включає добудову автомобільних з'їздів на лівому березі Дніпра. Всі роботи повинні бути закінчені до 31 грудня 2022 року.
Як йде будівництво мосту - "хвилі" на Оболонський острів (ФОТО, ВІДЕО)
На правому березі автодорожня розв'язка виходить на Наддніпрянське шосе – тут готовність 100%, вказують у Мінінфраструктури.
На лівому березі міст веде до розв'язки на Дніпровській набережній, а також включає дорогу вздовж залізничних колій через Харківський шляхопровід у напрямку станції Дарниця на лівому березі.
На з'їзді на Дніпровську набережну виконані всі необхідні підготовчі роботи: зведені 16 опор із 21, змонтована третина всіх металоконструкцій прогонових будов.
Відсутність всього комплексу розв'язок і освітлення стали причиною того, що транспорт не може використовувати Дарницький міст, як це передбачено проєктом.
В результаті виникає дисбаланс транспортних потоків: сусідні мости – Південний і міст ім. Патона – значно перевантажені, тоді як Дарницький має суттєвий резерв пропускної здатності. Причому, цей мостовий перехід має шість смуг руху, по три в кожному напрямку, і його пропускна здатність – 35 000 автомобілів на добу.
Будівництво Дарницького автомобільного моста почали в 2004 році. Об'єкт частково відкрили в 2010-2011 роках, але закінчити роботи не вдалося, і він понад 10 років знаходиться в статусі будівельного майданчика. Наразі на мосту відсутні автомобільні заїзди на лівому березі Дніпра. Заїзди на правому березі побудовані.