Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.630 | 45.230 | 44.968 |
Влада Ірпеня планує вирішити транспорту проблему міста і всього передмістя Києва за рахунок альтернативного громадського транспорту. Одним із його видів стане монорельс, яким хочуть з’єднати Ірпінь з Києвом.
Про це заявив голова інвестиційної ради Ірпеня Володимир Карплюк, виступаючи на бізнес-форумі міста.
За його словами, проєкт монорельсу уже замовили і до кінця цього року мають представити громаді.
"Ми вивчали досвід світових мегаполісів та їхніх передмість. Висновок один: розширення мережі доріг проблему не вирішує. Дорожня інфраструктура не може наздогнати бажання населення мати авто”, – пояснив Володимир Карплюк.
Він зауважив, що Ірпінь з поміж інших супутників Києва має чи не найкращу дорожню інфраструктуру: три автомобільних виїзди та залізничний шлях до столиці.
"Але скільки доріг не будуй, будуть нові і нові авто на ці дороги. І знову будуть затори. Це факт. Тому єдиний шлях – це громадський транспорт не по автодорогах”, – додав Карплюк.
Довідка. Монорельс – це громадський вид транспорту схожий на трамвай, що рухається над міськими дорогами, річками чи каналами по рейці, яка підвішена на опорах.
Нагадаємо, весною на Київщині запустили модернізований човниковий електропотяг City Express за маршрутом Київ-Коцюбинське-Ірпінь-Буча. З Бучі до станції “Святошин” він довозить за 23 хвилини. Цей пілотний проект має на меті глобально розвивати приміський залізничний рух, щоб розвантажити дороги на Київ.
Найближчим часом планують запустити ще два приміські електропоїзди – Фастів-Київ і Вишгород-Київ.
Цікаво про будівництво: алгоритм дій з утеплення підвалу на етапі будівництва та у вже зведеному будинку
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.