Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.630 | 45.230 | 44.968 |
Столиця зробила перші важливі кроки для продовження Борщагівської лінії швидкісного трамвая до станції метро “Палац спорту” – оголошено відкриті торги на розробку проєктної документації будівництва трамвайної лінії від вул. Старовокзальної до станції метро “Палац спорту” із заїздом на Вокзальну площу. Кінцевий термін подання тендерних пропозицій – 20 травня.
Про це повідомив заступник голови КМДА Олександр Густєлєв.
За його словами, запуск нової трамвайної лінії оптимізує транспортні маршрути Києва. Зокрема, буде розвантажена Святошинсько-Броварська гілка метрополітену, особливо станції метро “Вокзальна”, “Політехнічний інститут”, пересадочні вузли підземки “Золоті Ворота – Театральна” та “Хрещатик – Майдан Незалежності”.
Інший важливий аспект – зручність у користуванні громадським транспортом для мешканців мікрорайонів Борщагівка і Відрадний. У докарантинний період Борщагівський швидкісний трамвай перевозив близько 165 тис. пасажирів на добу. Завдяки продовженню трамвайної лінії люди отримають комфортне, без пересадки, сполучення з центральною частиною столиці. Це буде гарна альтернатива маршрутним таксі, приватному автомобільному транспорту та сприятиме покращенню екологічної ситуації в центрі Києва”, – зауважив Олександр Густєлєв.
Він додав, що трамвайні колії для цієї лінії будуватимуть з використанням сучасних технологій, завдяки чому трамваї курсуватимуть майже без шуму і вібрацій.
Крім того, у рамках будівництва перевлаштують інженерні комунікації, реконструюють існуючу та побудують нову контактні мережі, влаштують новий дорожній одяг, сучасне зовнішнє освітлення, велоінфраструктуру тощо. Також будуть облаштовані нові посадочні павільйони з інтерактивними інформаційними табло, а у трамваях встановлено спеціальне обладнання для маломобільних громадян, пристрої GPS, відеонагляду, безготівкової сплати вартості проїзду.
Розробка проєктних пропозицій проводитиметься за рахунок місцевого бюджету. А безпосередньо будівництво трамвайної лінії від вул. Старовокзальної до станції метро “Палац спорту” фінансуватиметься за кошти Світового банку. Співпраця з міжнародними партнерами дає змогу Києву реалізовувати важливі для міста проєкти”, – наголосив Олександр Густєлєв.
Цікаво про будівництво: в яких випадках потрібно утеплювати цоколь, коли і як це правильно робити
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.