Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.630 | 45.230 | 44.968 |
У Міністерстві юстиції роз'яснили українцям, як можна самостійно отримати інформацію з державного реєстру прав на нерухоме майно. Про це йдеться у повідомленні Мін'юсту.
"Щодня…надходять десятки звернень щодо отримання інформації з державних реєстрів, зокрема – з державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Насправді ж таку інформацію можна отримати самостійно. І це досить просто та зручно, адже зробити це можна, не виходячи з дому", – зазначили у відомстві.
Як отримати інформаційну довідку з реєстру в електронній формі
Процедура надання інформації з державного реєстру прав на нерухоме майно має певні особливості в залежності від того, хто і з якою метою хоче її отримати. Інформація з реєстру може надаватися як фізичним, так і юридичним особам.
Інформація за об’єктом нерухомого майна та суб’єктом речового права надається в електронній формі (за умови ідентифікації особи з використанням електронного цифрового підпису чи іншого альтернативного засобу ідентифікації) або в паперовій формі.
Для отримання інформаційної довідки з держреєстру в електронній формі потрібно:
- зайти на сайт Міністерства юстиції (https://minjust.gov.ua), знайти розділ "Онлайн-сервіси" (https://online.minjust.gov.ua) та підрозділ "Інформація з державного реєстру речових прав". Вхід в підрозділ здійснюється за допомогою електронного цифрового підпису;
- після авторизації в системі щодо об’єкта нерухомості можна здійснити пошук за трьома критеріями: адресою, реєстраційним номером об'єкту нерухомості, кадастровим номером земельної ділянки. Також можна знайти інформацію стосовно суб’єкта речового права (фізособи чи юрособи) та обтяження;
- потім потрібно сплатити адміністративний збір (0,0125 від розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб. Зараз цей мінімум складає 2270 грн, тобто потрібно сплатити близько 30 грн);
- завантажити сформовану інформаційну довідку.
Як отримати довідку з реєстру в паперовій формі
Якщо громадянин чи юридична особа хоче отримати інформацію з держреєстру в паперовій формі, потрібно звернутися до надавача такої інформації – державного реєстратора прав на нерухоме майно, уповноваженої особи найближчого Центру надання адміністративних послуг або нотаріуса.
У цьому випадку потрібно надати документ, за яким здійснюється встановлення особи, та документ, що підтверджує сплату адміністративного збору.
Плата за надання інформації з реєстру у паперовій формі складає 0,025 прожиткового мінімуму для працездатних осіб з розрахунку за кожні 25 сторінок. Тобто за інформацію, яка розміщена не більш ніж на 25 аркушах паперу форматом А4, у 2021 році потрібно сплатити 60 грн.
Чи надає інформацію з реєстру Міністерство юстиції
Міністерство юстиції не наділено повноваженнями щодо надання інформації із держреєстру речових прав на нерухоме майно, тому громадянам та юридичним особами у випадку необхідності отримання відомостей щодо зареєстрованих речових прав на нерухомість та відповідних обтяжень потрібно послуговуватися алгоритмами, які наведені вище.
Цікаво про будівництво: в Україні з'явилась водостічна система Q STALYO PRO - нова форма, нові технічні рішення
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.