Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.630 | 45.230 | 44.968 |
Департамент транспорту США нарешті погодив запровадження у Нью-Йорку так званого податку на затори – збору з автомобілістів на користування інфраструктурою у пікові години або найбільш завантаженими дорогами.
Нью-Йорк ухвалив цей план іще у 2019 році, і якби його вчасно затвердив федеральний уряд, він набув би чинності вже у січні 2021-го. Натомість адміністрація Дональда Трампа протягом двох років блокувала проєкт.
З автомобілістів, які в’їжджають у центральний Мангеттен, раз на день стягуватиметься плата. Цей район стане найбільшою в США зоною з податком на затори. Передбачається, що за чотири роки податок забезпечить транспортному управлінню Нью-Йорка (Metropolitan Transportation Authority) надходження у розмірі 15 мільярдів доларів. Ці кошти спрямують на розвиток муніципального транспорту.
«Податок на затори – доведена світова практика зменшення заторів, підвищення доступності та надійності громадського транспорту та покращення якості повітря», – цитує Bloomberg CityLab губернатора штату Нью-Йорк Ендрю Куомо.
Опоненти погрожують подати в суд, наголошуючи, що податок передусім б’є по жителях віддалених від ділового центру передмість, таких як Лонг-Айленд, Вестчестер і Нью-Джерсі. Саме їм складніше дістатися Мангеттену без автомобіля.
Читайте також: український виробник представив нові колекції керамічної плитки, керамограніту і мозаїки
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.