Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.876 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.511 |
USD | 41.700 | 42.185 | 41.876 |
EUR | 43.330 | 44.030 | 43.511 |
У Запоріжжі до кінця року підрядник обіцяє добудувати балковий міст через р. Старий Дніпро та першу чергу вантового мосту через основне русло Дніпра.
Про це під час брифінгу сказав заступник начальника Служби автомобільних доріг в Запорізькій області Олександр Шандиба.
“До кінця поточного року плануємо закінчити роботи на балковому мосту через р. Старий Дніпро. Також маємо збудувати верхову гілку вантового мосту”, - сказав Шандиба.
Зазначається, що наразі будівельні роботи ведуться цілодобово, задіяно 450 робітників. За словами представника Служби автодоріг, підрядники вже виконали 40% від запланованої на рік програми. В Кривій бухті вже готово 4 (з 6) укрупнених конструкцій, що є основою майбутнього вантового мосту. Вже на початку травня їх почнуть встановлювати на тимчасові опори та зварювати в єдину "металеву гілку".
Щодо тимчасових опор, то їх монтують за допомогою плавкрана LK-800. Загальна вага однієї конструкції - від 400 до 600 тонн. Відстань від Кривої бухти до пілонів плавкран проходить за дві години. В обласному автодорі також додають, що роботи, пов’язані з монтажем тимчасових опор, а також секцій прогонової будови мосту, будуть виконуватись за допомогою крана “Захарій” та буровою платформою.
На цей рік, згідно з постановами Кабінету Міністрів, на будівництво запорізьких мостів передбачено 3 млрд 70 млн грн.
Як повідомлялось, 24 грудня 2020 року Президент Володимир Зеленський відкрив першу частину вантового мосту через річку Старий Дніпро, який є частиною автотранспортної магістралі, що будується з 2004 року. Цей міст намагалися побудувати ще з 1965 року.
Міст буде найвищим в Україні, адже висота пілонів, які триматимуть міст, – 166 метрів.
Запорізький міст - це магістраль безперервного руху завдовжки понад 9 км, що складається з шести транспортних розв’язок, у складі яких 27 штучних споруд, у тому числі два позакласні мости з окремими спорудами під кожний напрямок руху. Загальна вартість проєкту – 11,9 млрд грн (з ПДВ). 10 квітня ДАБІ надала дозвіл на початок будівельних робіт.
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.