Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.876 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.511 |
USD | 41.700 | 42.185 | 41.876 |
EUR | 43.330 | 44.030 | 43.511 |
У Швеції на національному масштабі впроваджують концепцію «15-хвилинного міста», яка передбачає децентралізацію міських територій, що дозволить мешканцям задовольняти свої щоденні потреби за 15 хвилин пішої ходи або їзди на велосипеді від своїх будинків.
Минулої осені квартал в центрі Стокгольма, який виглядав як типова міська вулиця – з паркувальними місцями та проїжджою частиною, – став новим національним експериментом. Пілотна програма допомагає жителям зробити акцент на місцеві потреби та згуртованість громади. План реалізує Шведське управління інноваційних систем та дизайнерський аналітичний центр ArkDes. Пілотна ініціатива «Вуличні рухи», яка називається «однохвилинним містом», закликає місцеві громади переробити схему розташування окремих вулиць, щоб зосередитись на просторі біля їхніх будівель.
Проєкт проводить семінари та консультації, щоб допомогти жителям контролювати, скільки місця використовується для паркування та інших громадських потреб. Для цього розроблено набір модульних вуличних меблів, які розміщують на стандартному парковочному місці для створення місць для сидіння, встановлення велосипедних стійок, дитячих ігрових майданчиків або зарядних станцій для електромобілів. Мешканці можуть вибрати, скільки одиниць меблів вони хочуть, і як їх налаштувати відповідно до потреб своїх вулиць.
Пандемія коронавірусу додала нового імпульсу тенденції, яка вже була на стадії розгортання – переконфігурувати міські простори, щоб вони відповідали потребам пішоходів, а не транспортних засобів.
Із схожою концепцією переобралась на другий термін очільниця Парижа, представниця Соціалістичної партії, Анн Ідальго. Спираючись на ідеї «сегментованого міста», запропоновані Карлосом Морено, професором «розумного міста» в Університеті Париж 1 Пантеон-Сорбонна, Ідальго пропонує зробити основні магістралі в Парижі недоступними для транспортних засобів, перетворивши мережі перехресть на пішохідні майданчики та створивши «дитячі вулиці» поруч зі школами.
Посеред гавані в Нью-Йорку будують зелений острів із величезних "бетонних горщиків" (ФОТО)
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.