Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.750 | 45.430 | 44.968 |
У Запоріжжі на нових мостах через р. Дніпро мостобудівники облаштовують бордюрну та перильну огорожі і готуються до прокладання асфальту.
Про це сказав в.о. начальника Служби автомобільних доріг в Запорізькій області Олександр Шандиба.
“Будівництво ведеться цілодобово - в дві зміни. Роботи на мосту через р. Старий Дніпро вийшли на завершальну стадію, готуємось встановлювати бордюрну і перильну огорожу. Якщо погода дозволить, то найближчим часом на балковому мосту завершимо влаштування литого асфальтобетону. Вже у грудні можна буде проїхати частиною нового мосту”, - сказав Шандиба.
На сьогодні проблем з фінансуванням об’єкту немає – підрядник вже отримав 3 млрд 10 млн гривень. Частина цих коштів була отримана у вигляді авансів і пішла на замовлення та закупівлю основних металоконструкції.
За словами начальника дільниці компанії-підрядника Толга Айдогду, до 15 грудня рух по одній частині мосту вже буде відкрито.
“Ми маємо технології, які дозволяють нам працювати при різних погодних умовах. В нас є спеціальний матеріал, який дозволяє працювати, у тому числі, і в прохолодну пору року. На цьому об’єкті задіяно дуже багато техніки”, - розповів підрядник.
“На сьогодні на двох спеціальних стапелях йде укрупнення секцій вантового мосту через Дніпро. Секція №1 має вагу близько 800 тонн, секція №2 - 750 тонн. По першій секції роботи вже на завершальній стадії. Зараз йдуть зварювальні роботи”, - говорить Олександр Шандиба.
Після того, як метал буде зібраний, його будуть подавати на воду за допомогою викочувального пірсу. Потім металеві конструкції доставлять безпосередньо на місце. Вантовий міст буде одним з найвищих в Україні, адже висота пілонів, які триматимуть міст – 166 метрів.
Запорізький міст - це магістраль безперервного руху завдовжки понад 9 км, яка складається з шести транспортних розв’язок, у складі яких 27 штучних споруд, у тому числі два позакласні мости з окремими спорудами під кожний напрямок руху. Історії будівництва мосту – 16 років.
У межах національної програми "Велике будівництво", ініційованої Президентом Володимиром Зеленським, в 2020 році будівництво запорізьких мостів було відновлено. У лютому цього року переможцем тендеру на будівництво об’єкту було визначено турецьку компанію ОНУР ТААХХУТ. Загальна вартість проєкту – 11,9 млрд грн (з ПДВ). 10 квітня ДАБІ надала дозвіл на початок будівельних робіт.
Автотранспортна магістраль через р. Дніпро у м. Запоріжжя є інфраструктурним об’єктом загальнодержавного значення, який забезпечуватиме якісний та надійний транспортний зв'язок між Лівобережжям та Правобережжям України на південному сході.
Відсутність надійних транспортних зв'язків між лівим і правим берегами Дніпра є головною транспортною проблемою не тільки міста Запоріжжя, а й регіону в цілому.
Повторный локдаун на 3 недели: МВД настаивает на ужесточении карантина. Что известно?
Цікаво про ремонти: раніше ми писали на що слід звернути увагу при ґрунтуванні стін
Фото: Укрінфрм
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.