Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.750 | 45.430 | 44.968 |
На Закарпатті запустили рух по новозбудованому мосту в Буштині. Міст був довгобудом, роботи розпочали ще у 2006-му році, а в 13-му заморозили.
Новий міст розвантажить державну дорогу Н-09 та забезпечить краще сполучення між Закарпаттям та Івано-Франківськом, а зі старого, історичного, зроблять артоб'єкт, повідомив на відкритті мосту голова Закарпатської ОДА Олексій Петров.
“Сьогодні, 16 листопада, на трасі Н-09 у нас на Закарпатті відкрито об'єкт стратегічної інфраструктури - це міст через річку Тереблю в смт. Буштино на Тячівщині. Закарпатці чекали його фактично із 2006 року, коли почалися роботи із будівництва мосту, а потім у 2013 вони заморозилися. Цьогоріч ми знайшли і технічне рішення, і можливість фінансування, і, дякуючи Службі автодоріг, зробили міст і здали відповідно до календарного плану, як і обіцяли,” - повідомив Петров.
“Буштинський міст розвантажить напрямок на трасі Н09 Мукачево-Рогатин, який був постійно перевантажений через те, що старий міст, аварійний, не витримував трафіку. Зараз дістатися із Закарпаття до Івано-Франківська буде швидше та простіше,” - запевнив голова ОДА.
Як повідомляється, роботи над Буштинським мостом-довгобудом відновлені влітку 2020-го згідно з Програмою Президента «Велике будівництво». Підрядником було заплановано відмонолітити захисну залізобетонну плиту, влаштувати гідроізоляцію та асфальтобетонне покриття. Також на мосту встановили перильне та бар’єрне огородження, освітлення. Завершилося будівництво за планом - у листопаді 2020.
За словами дорожників, які здавали об'єкт, робота була непроста - адже працювали за проєктом 10-річної давності: зараз використовують інакші технології та матеріали.
Примітно, що новий міст добудували поруч з аварійним 70-річним мостом, який був закритий для великовагового транспорту.
Голова Закарпатської ОДА заявив, що зі старого історичного моста через Тереблю, який підлягає демонтажу та утилізації, зроблять артоб'єкт.
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.