Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.876 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.511 |
USD | 41.700 | 42.185 | 41.876 |
EUR | 43.330 | 44.030 | 43.511 |
Згідно з програмою розвитку цементобетонних доріг в Україні, оприлюдненою главою «Укравтодору» Олександром Кубраковим, основними об’єктами мережі цементобетонних доріг будуть об’єкти на півдні України, оскільки бетонні дороги більш пристосовані до спекотної погоди і проходження перевантаженого транспорту.
Планується будівництво таких доріг: Харків - Перещепине (М-29, 180 км), Одеса - Новий Буг (Р-55, 135 км), Бориспіль - Маріуполь (Н-08, 95 км - в межах Дніпропетровської області).
«Наразі цементобетонні дороги становлять лише 1% загальної протяжності мережі автомобільних доріг в Україні, але якщо втілимо розроблену програму - матимемо не менше 3%, це близько 2,9 тис. км за п’ять років», - написав Кубрак.
«Всі тендери, на „бетонки“, які ми зараз будуємо, проводилися ще до мене, тому не можу їх судити. І очікуємо завершення розробки проекту з використанням технології укоченого бетону на дорозі територіального значення в Київській області - тендер повинен показати, чи реальною є економія», - додав він.
В даний час в Україні реалізуються проекти з цементобетонним покриттям на дорозі Н-31 Київ-Дніпро в Полтавській області, на дорозі М-06 - обхід Житомира і на дорозі Н-14 Олександрівка-Кропивницький-Миколаїв у Миколаївській області.
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.