РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.289 EUR: 44.968
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.289
EUR 40.000 41.000 44.968
USD 41.070 41.490 41.289
EUR 44.750 45.430 44.968
Новость

Укрзалізницю закликають не впроваджувати з 1 липня новий договір на вантажоперевезення

Керівники промислових асоціацій закликають доопрацювати договір на залізничні перевезення з урахуванням зауважень вантажовласників
2727
23 июня 2020 г.



Бізнес вимагає
доопрацювати договір


Шість промислових асоціацій і об’єднань закликають владу скасувати заплановане на 1 липня 2020 року впровадження нового договору «Укрзалізниці» на надання послуг з організації перевезення вантажів залізницею.

«З огляду на явну недопрабованість положень нового договору, його суперечність чинному законодавству, асоціації вимагають скасувати його впровадження до моменту завершення доопрацювання з урахуванням зауважень вантажовласників. На період доопрацювання редакції нового договору асоціації вважають за необхідне продовжити термін дії чинного договору на надання послуг з організації перевезення вантажів залізницею», – йдеться в повідомленні.

У зверненні серед неприйнятних для бізнесу відзначено такі положення нового договору:

  • сама форма публічного договору, що виключає заперечення з боку замовника;
  • суміщення в одному договорі як послуг перевезення, так і надання вагонів;
  • положення про одностороннє внесення змін до договіру з боку «Укрзалізниці» за відсутності такого права у замовника;
  • відсутність відповідальності перевізника за несвоєчасну доставку вантажів;
  • надання непридатних за технічним станом вагонів;
  • відсутність компенсації за маршрутні відправки.


Цілий розділ зауважень присвячено численним спробам «Укрзалізниці» всіма способами збільшити плату за користування вагонами.

«Найбільш значним є необґрунтований коефіцієнт Тдод – додатково оплачувана замовником кількість діб, які додаються до строку використання вагонів у завантаженому та порожньому рейсі», – наголошено у зверненні.

Промисловці називають яскравим прикладом безпідставних нарахувань правило округлення часу використання вагонів тільки в бік збільшення до повних діб. На їхню думку, на практиці це неминуче призведе до збільшення плати за використання вагонів на додаткові 1-2 діб.

«Така позиція перевізника, який має монопольне становище на ринку залізничних перевезень, може спричинити зниження їх ефективності та значне зростання витрат користувачів послуг. Однобокість позиції АТ «Укрзалізниця» призведе до того, що замовники будуть змушені переорієнтуватися на інші види транспорту або обмежити використання вагонів ЦТЛ», – йдеться у зверненні.



Читайте також: раніше ми писали, про які тонкощі потрібно знати при бурінні та облаштуванні свердловини 

Источник:
gmk
10 июня 2020 г.
1518
Нова послуга «Укрзалізниці» розрахована на великих відправників з гарантованим потоком в...
09 июня 2020 г.
1137
Чем дольше будет срок заказа услуги перевозок, тем ниже и выгоднее будет цена за пользование вагонам...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
Вчера
3464
Щодалі сильніші та триваліші теплові хвилі руйнують бітумну черепицю. Різкі перепади температури роз...
01 ноября 2024 г.
4908
Це може призвести до повного припинення діяльності основної програми компенсацій в Україні в наступн...
01 ноября 2024 г.
2083
Для цього народні депутати пропонують передбачити відповідні видатки із загального бюджетного фонду...
Сегодня
427
Бетономешалка для дачи или дома — какие модели лучше выбрать? Поможем определиться с объемом, ...
Вчера
673
Особенности и преимущества масляных радиаторов...
01 ноября 2024 г.
4191
Всередині нього буде знаходитися величезний атріум зі спіралеподібною вежею в центрі. Навколо цієї в...
22 октября 2024 г.
1460
Захід стане майданчиком для конструктивного діалогу, висловлювання та обговорення різноманітних думо...
15 октября 2024 г.
1739
19 листопада усі провідні бімщики країни знову зустрінуться, щоб подискутувати, обговорити події, но...
10 октября 2024 г.
1274
У Києві відбудеться професійний форум, де зберуться провідні експерти та фахівці будівельної га...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
352
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
18 марта 2024 г.
3679
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!