РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.389 EUR: 48.194
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.389
EUR 40.000 41.000 48.194
USD 41.250 41.660 41.389
EUR 48.070 48.771 48.194
Новость

Укрзалізницю закликають не впроваджувати з 1 липня новий договір на вантажоперевезення

Керівники промислових асоціацій закликають доопрацювати договір на залізничні перевезення з урахуванням зауважень вантажовласників
2793
23 июня 2020 г.



Бізнес вимагає
доопрацювати договір


Шість промислових асоціацій і об’єднань закликають владу скасувати заплановане на 1 липня 2020 року впровадження нового договору «Укрзалізниці» на надання послуг з організації перевезення вантажів залізницею.

«З огляду на явну недопрабованість положень нового договору, його суперечність чинному законодавству, асоціації вимагають скасувати його впровадження до моменту завершення доопрацювання з урахуванням зауважень вантажовласників. На період доопрацювання редакції нового договору асоціації вважають за необхідне продовжити термін дії чинного договору на надання послуг з організації перевезення вантажів залізницею», – йдеться в повідомленні.

У зверненні серед неприйнятних для бізнесу відзначено такі положення нового договору:

  • сама форма публічного договору, що виключає заперечення з боку замовника;
  • суміщення в одному договорі як послуг перевезення, так і надання вагонів;
  • положення про одностороннє внесення змін до договіру з боку «Укрзалізниці» за відсутності такого права у замовника;
  • відсутність відповідальності перевізника за несвоєчасну доставку вантажів;
  • надання непридатних за технічним станом вагонів;
  • відсутність компенсації за маршрутні відправки.


Цілий розділ зауважень присвячено численним спробам «Укрзалізниці» всіма способами збільшити плату за користування вагонами.

«Найбільш значним є необґрунтований коефіцієнт Тдод – додатково оплачувана замовником кількість діб, які додаються до строку використання вагонів у завантаженому та порожньому рейсі», – наголошено у зверненні.

Промисловці називають яскравим прикладом безпідставних нарахувань правило округлення часу використання вагонів тільки в бік збільшення до повних діб. На їхню думку, на практиці це неминуче призведе до збільшення плати за використання вагонів на додаткові 1-2 діб.

«Така позиція перевізника, який має монопольне становище на ринку залізничних перевезень, може спричинити зниження їх ефективності та значне зростання витрат користувачів послуг. Однобокість позиції АТ «Укрзалізниця» призведе до того, що замовники будуть змушені переорієнтуватися на інші види транспорту або обмежити використання вагонів ЦТЛ», – йдеться у зверненні.



Читайте також: раніше ми писали, про які тонкощі потрібно знати при бурінні та облаштуванні свердловини 

Источник:
gmk
Рубрика:
Читайте все статьи рубрики
Проблемы с перевозками, Укрзализниця
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
10 июня 2020 г.
1586
Нова послуга «Укрзалізниці» розрахована на великих відправників з гарантованим потоком в...
09 июня 2020 г.
1202
Чем дольше будет срок заказа услуги перевозок, тем ниже и выгоднее будет цена за пользование вагонам...
Вчера
9390
Build Portal зібрав думки будівельної еліти, профільних експертів та представників влади щодо н...
31 июля 2025 г.
3265
Документ передбачає залучення приватних інвестицій для швидкого відновлення інфраструктури...
22 июля 2025 г.
2986
Головна зміна - замість окремих тендерів на проєктування і будівництво, держава укладатиме...
06 августа 2025 г.
5534
Зазвичай маршрут передбачає найкоротше сполучення між пунктами, але тут сама подорож стає місцем при...
01 августа 2025 г.
5455
Хоча Лукас наполягає, що музей не є святинею, присвяченою “Зоряним війнам”, шанувальника...
29 июля 2025 г.
449
Завтрак — это не только самый первый прием пищи, но и основа для хорошего самочувствия. На наш...
05 августа 2025 г.
1131
6 серпня відбудеться розширене спільне засідання Ради Будівельної палати України, Профспілки працівн...
05 августа 2025 г.
2789
Головна мета зустрічі — консолідація зусиль будівельного бізнесу задля подолання наслідків рос...
31 июля 2025 г.
2013
Київ, 31 липня 2025 — У КВЦ «Парковий» відбудеться головна професійна подія літа &...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!