Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.876 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.511 |
USD | 41.700 | 42.185 | 41.876 |
EUR | 43.330 | 44.030 | 43.511 |
Світом стає дедалі популярнішою практика заміни естакад на об’єкти більш корисні та зручні для жителів міста. У містах Європи та Америки транспортні розв’язки дедалі частіше змінюють на зелені зони та парки.
1. В 1978 Харбор-драйв на набережній в Портленді перетворили на Tom McCall Waterfront Park.
2. У Сан Франциско в 1990-му знесли естакаду Ембаркадеро біля причалу та замінили її на набережну і парк.
Ще одну, Центральну ектакаду замінили на парк “Октавія”.
3. На початку 90-х Центральну вулицю Бостона знесли, щоб зробити на її місці алею Рози Кеннеді і інші парки.
4. В Рочестері, штат Нью-Йорк, знесли 1,5 км шосе I-490 в кінці 2017 року.
5. В 2008 в Амстердамі закрили трирівневу розв’язку Visserplein збудовану в 60х і замінили її на звичайне перехрестя, а з підземного переходу зробили дитячий музей.
6. В 2011 в Мадриді на берегах Ріо облаштували парки замість автостради. Останню автостраду сховали під землю, тому вартість склала більше 4 млрд євро.
7. В 2014 в Провіденсі, США, естакаду над вулицею Честнат-стріт розібрали при перенесенні старого міжрегіонального шосе 195 та замінили на перехрестя.
8. В 2015 те саме сталося з естакадою над Вікенд-стріт, яку демонтували в ході перенесення шосе 195. Сталь, використана при будівництві естакади, була продана на металобрухт, а асфальт був перероблений для інших доріг.
9. 2015 Сан-Франциско, США. Естакаду над Біл-стріт прибрали, щоб переорієнтувати район на пішоходів і зробити його більш доступним.
10. 2014 Марсель, Франція. У припортовому районі другого за величиною міста Франції естакаду над вулицею Quai du Lazaret демонтували з тих же цілей.
11. В Парижі в рамках будівництва трамвайної лінії T3 також знесли відразу кілька естакад на бульварі Массена.
12. 2014 Марсель, Франція. У припортовому районі другого за величиною міста Франції естакаду над вулицею Quai du Lazaret демонтували.
13. Париж, в рамках будівництва трамвайної лінії T3 також знесли відразу кілька естакад на бульварі Массена.
14. Осло, Норвегія. Cамим центром міста раніше проходила трансскандинавська траса, але тепер там побудували діловий квартал Barcode і створили величезний суспільний простір. Трасу перемістили і прибрали під землю, а вздовж району зараз будують трамвайну лінію.
15. Даллас, США. Замість гігантського шосе місто отримало Клайд-Уоррен-парк в 2012 році, нову зелену зону створили над шосе Вуделла Роджерса.
16. Ліон, Франція: в 60-х роках вулиця Гарібальді була швидкісною трасою для того, щоб полегшити автомобільний рух в центрі міста. Проект 2008 р з перебудови вулиці передбачав багато змін: зменшення кількості смуг руху, озеленення уздовж доріг, зручні тротуари, перехрестя і велодоріжки, острівці безпеки.
17. Мілуокі, штат Вісконсін, в 2002 році недобудоване шосе, Парк-іст-Фрівей, було замінено упорядкованим, зручним для пішоходів бульваром. Влада міста також створила 3 нових мікрорайони і місце для прогулянок, де раніше було шосе.
18. Губернатор Нью-Йорка Ендрю Куомо оголосив про плани по перетворенню з’їзду на шосе I-787 в Олбані в парк для пішоходів і велосипедистів, закритий для авто.
19. Нью-Хейвен, штат Коннектикут, працює над проектом «Центральне перехрестя» (Downtown Crossing), в рамках якого знесено кілька частин шосе 34 і зводяться будівлі там, де раніше проходила магістраль.
20. Найвідомішим у світі рішенням стало знесення естакади Чхонгечхон в Сеулі, Південна Корея, тепер на її місці відновлений однойменний струмок і створений парк.
Смотрите также:
- Знищити щоб відродити. Як виглядає легендарний зал київської оперети під час масштабної реконструкції
- Скажене будівництво: величезний міст будують у лічених сантиметрах від стін будинків. Житло погрожують
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.