Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 39.397 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.336 |
USD | 39.280 | 39.830 | 39.397 |
EUR | 42.300 | 42.900 | 42.336 |
Відповідаючи на питання про те, наскільки достовірною є інформація, яку кияни так активно обговорювали напередодні в соцмережах, Сергій Броневицький повідомив:
«Проєктом генерального плану передбачається збереження аеропорту Жуляни у розрахунковий період з 2020 по 2040 рік. Немає наміру закрити аэропорт наступного року, або за 5 років. На позарозрахунковий період ми рекомендуємо винести цей аеропорт (за межі Києва — прим.ред.) і розмістити аеропорт або в Гостомелі, або в Рославичах».
Втім, якщо в найближчі роки з’явиться інвестор, готовий за свій рахунок здійснити перенесення аеропорту і побудувати відповідну інфраструктуру — міська влада піде йому назустріч, оскільки винесення аеропорту за межі Києва відповідають довгостроковим планам розвитку.
На думку Сергія Броневицького, територія площею в 300 га, яку зараз займає аеропорт, є інвестиційно привабливою:
«Ця територія 300 га, вона інвестиційно приваблива, там можна побудувати комплекс громадсько-житловий, у якому будуть створені десятки тисяч робочих місць. Запланована четверта гілка метрополітену йде з Троєщини і проходить саме біля цього аеропорту».
Фахівці КО «Київгенплан» вважають, що розміщення аеропорту в центрі мегаполісу небезпечно, — повідомив Сергій Броневицький:
«Хочу висловити свою особисту думку, та думку транспортних фахівців, розміщення такого аеропорту в місті Києві неправильно. Тому що у глісадах цього аеропорту знаходяться мільйони квадратних метрів житла».
Читайте також про те, які ще проєкти реалізують в столиці відповідно до нового Генплану.