Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.630 | 45.230 | 44.968 |
У 2020 році фінансування Львівської області заплановано у розмірі 2,3 млрд грн, з яких 1,1 млрд піде на дороги місцевого значення. Проце повідомив міністр інфраструктури Владислав Криклій
У 2020 році фінансування Львівської області заплановано у розмірі 2,3 млрд грн, з яких 1,1 млрд піде на дороги місцевого значення. Проце повідомив міністр інфраструктури Владислав Криклій від час відвідування Львівської області.
Міністр проінспектував будівництво дороги Т-14-16 Львів-Путосмити-Меденичі та заявив, що темпи будівництва автошляхів мають бути швидшими:
«За 4 роки було побудовано тільки 37 кілометрів дороги, в той час, коли у нас є такі чудові проєкти як «дорога життя», коли за 68 днів ми збудували 134 кілометри. І це, власне, демонструє те, як мозаїкою будувалися ці дороги і не завершували проєкти до кінця».
Міністр інфраструктури зазначив, що проелізація проєкту цієї дороги є дуже важливою, оскільки цей шлях йде у напрямку Східниці і Трускавця та дозволить розвантажити трафік, що йде до/з Львова, приблизно на 7-8 тисяч автівок щодня. За його словами, орієнтовна сума, яка необхідна для завершення цього проєкту, складає 310-320 млн грн.
Владислав Криклій також зауважив, що ситуація, коли відсоток виконання робіт по дорогам державного значення в області складає 93%, а по дорогам місцевого значення – 63%, є незадовільною.
«Хочу нагадати, що у нас амбітна мета на наступний рік - це відбудова 4000 кілометрів доріг державного і місцевого значення. І я хочу, щоб це було не тільки на паперах і словах, а ми могли бачити на якісних дорогах. 1 березня наступного року ми розпочнемо велике будівництво доріг. Доріг, подібних дорозі життя Маріуполь-Запоріжжя, дуже-дуже багато», - зазначив Владислав Криклій.
Міністр нагадав, що в наступному році сума фінансування Дорожнього фонду складає 66 млрд гривень:
«Це рекордна сума, але цього замало, тому що у нас 155 тисяч кілометрів доріг місцевого значення. Ми активніше будемо працювати з міжнародними фінансовими організаціями для того, щоб залучати додатковий ресурс і щоб ми могли паралельно працювати як за рахунок бюджетного фінансування, так і за рахунок фінансування з міжнародних фінансових організацій. Це дозволить нам працювати постійно в турборежимі, а не маленькими спринтами».
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.