РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.043 EUR: 44.686
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.043
EUR 40.000 41.000 44.686
USD 40.740 41.140 41.043
EUR 44.230 44.831 44.686
Новость

Дарницький вокзал у Києві: що з ним буде далі

«Укрзалізниця» має намір здати в концесію для завершення робіт недобудовану гігантську споруду, яку також називають Дарницьким вокзалом попри те, що справжній вокзал добудовано і працює. Що зараз з цією спорудою та які у неї перспективи

5662
22 ноября 2019 г.


Нині вартість будівництва знову потрібно перераховувати

«Укрзалізниця» має намір здати в концесію для завершення робіт недобудовану гігантську споруду, яку також називають Дарницьким вокзалом попри те, що справжній вокзал добудовано і працює. Про те, якою планувалася ця споруда, що відбувається з нею зараз та про те, які у неї перспективи, розповів Вечірній Київ.

«Цей недобудований об’єкт має стати першим концесійним, який, завдяки залученню інвестора, можна буде зробити потужним центром на лівобережжі столиці. Реально залучити інвестора стало можливим лише нещодавно, коли був прийнятий закон про концесію. До того багато років не було комфортних та дієвих механізмів для інвесторів», - говорить керівник «Укрзалізниці» Євген Кравцов.

Щоб закінчити зведення всього вокзального комплексу (ІІ чергу Дарницького вокзалу), в 2009 році було потрібно 700 мільйонів гривень. З роками сума зросла до 156 мільйонів євро. Нині вартість будівництва знову потрібно перераховувати.

У 2006 році за проєктом «Архітектурного союзу» побудували першу чергу Дарницького вокзального комплексу: два «приміських» зали на вулиці Празькій та Привокзальній, які з'єднані 270-метровим пішохідним тунелем. Побудовано чотири криті платформи, які обладнані ескалаторами, ліфтами і всім необхідним для людей з обмеженими фізичними можливостями. Приміський вокзал обслуговує понад 16 тис. пасажирів на добу. Навіть у будні серед дня тут значний потік людей.

Що стосується будівництва нової споруди вокзалу довжиною 200 метрів (!) з двома семиповерховий «крилами-прибудовами» і 90-метровим центральним залом, то був зведений (і то не повністю) тільки його каркас. Існували грандіозні плани добудувати його і у 2010 році, і у 2012 – до Чемпіонату Європи з футболу. Але цей корпус на сьогодні законсервований в очікуванні інвестора.

Крім того, коли будували приміський вокзал, то в тунелях вже заклали пересадочні вузли для з’єднання з Сирецько-Печерською лінією метро і проєктом передбачено конструктивні рішення щодо будівництва станції метрополітену. До складу вокзального комплексу, за проєктом, входив також і паркінг на 410 місць, розташований на відстані 135 м праворуч від головної будівлі.

Цікаво, що повинні були спорудити і тунель, який би з'єднав вулиці Празьку та Бориспільську, щоб зручно було під'їжджати до оновленого залізничного вузла. Ще 10 років тому замовники і будівельники кілька разів домовлялися про його будівництво. Але за тунель ніхто так і не взявся. Тому потрібно добудувати й транспортний тунель під усіма коліями ст. Дарниця, який призначений для прокладання трамвайних колій з вул. Ялтинської на вул. Празьку, в обхід Харківського шосе; два автотранспортних тунелі на вул. Привокзальній перед будівлею вокзалу та у напрямку вул. Бориспільська – вул. Празька, під станційними коліями.

В «Укрзалізниці» говорять, що з 75 тисяч квадратних метрів будівлі вокзалу близько 42 можна надати під комерційні інвестиційні проєкти. Нині величезне місто має один-єдиний вокзал на правому березі. Це дуже мало і обмежує пропускну здатність самого Центрального залізничного вокзалу. Адже в години пік у літню пору через нього проходить більше 140 тисяч пасажирів. На лівому і правому березі столиці – приблизно однакова кількість жителів. Тому, природно, необхідний ще один вокзал, пасажирська станція, яка дозволить розвезти потоки пасажирів. І станція «Дарниця» могла б взяти на себе це навантаження.

Вже багато років на сайті Південно-Західної залізниці розміщені вихідні дані для майбутніх інвесторів щодо добудови другої черги Дарницького вокзалу.
Після закінчення будівництва, очікуваний пасажиропотік тут становитиме 40-50 тис. людей на добу.

Залізничники наголошують, що Київ, входить до числа 10-ти найбільших міст Європи та займає важливе місце у загальноєвропейській транспортній системі. За цих обставин у Київському вузлі концентруються великі пасажиропотоки, які потребують якісного обслуговування. Адже, за розрахунками залізничників, у Київському вузлі, з урахуванням міських пасажирських перевезень, пасажиропотік складе у 2020 році 104,5 млн пасажирів на рік, тоді як в 2007 році цей показник складав 68,1 млн.

Читайте також про те, чи буде нарешті Київ із дієвим Генпланом.  А також про те, що у КМДА розповіли, коли запустять рух Шулявським мостом.

Автор: Катерина Новосвітня

22 ноября 2019 г.
177571
Усі незаконні огорожі та інші конструкції, які обмежують доступ до водойм, мають бути демонтовані до...
22 ноября 2019 г.
5748
Китайские ученые нашли остроумное решение при создании легкого и прочного вида бетона, обладающего в...
22 ноября 2019 г.
2923
У Мінрегіоні відбулась робоча зустріч за участю фахівців ДАБІ, проекту «Прозорість та підзвітн...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
12 июля 2024 г.
3101
З появою ЄДЕССБ усі процеси відбуваються в онлайн-форматі, кожен крок  фіксується, а будь-які с...
11 июля 2024 г.
3626
Дефіцит робочої сили, який оцінюють у 20-50%, впливає на всі процеси будівництва. Як він загрожує ри...
10 июля 2024 г.
3994
З житлового фонду соціального призначення можна буде орендувати житло у кількох форматах...
Сегодня
4683
Новий міст спроєктований не як інфраструктурний об’єкт, а як новий громадський простір...
11 июля 2024 г.
9710
Новий простір діє одночасно як міський парк і меморіал...
11 июля 2024 г.
1125
Вітчизняний виробник будматеріалів SWEETONDALE вивів на ринок екструдований пінополістирол XPS ...
12 июля 2024 г.
1296
23 липня 2024 року відбудеться ексклюзивна панель КБУ на тему «АНАЛІТИКА УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ НЕ...
11 июля 2024 г.
1083
31 липня у КВЦ «Парковий» в Києві пройде Конгрес - INVEST IN UKRAINE, в рамках якого від...
28 июня 2024 г.
1623
Захід стане майданчиком для конструктивного діалогу, висловлювання та обговорення різноманітних думо...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
159
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
18 марта 2024 г.
3476
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!