Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.630 | 45.230 | 44.968 |
Державне агентство автомобільних доріг України запустило в тестовому режимі два з шести запланованих комплексів контролю ваги транспорту у русі (Weigh in motion, WIM).
"Це тільки перші комплекси. Ми розраховуємо, що за рік-півтора буде впроваджено близько 100 таких комплексів", - сказав міністр інфраструктури Владислав Криклій.
За його словами, покищо комплекси WIM працюватимуть у режимі попереднього відбору транспортних засобів та передавати дані інспекторам "Укртрансбезпеки". Пізніше буде запущена система автоматичного формування штрафів.
Тестові комплекси розташовані на трасі Київ-Чоп. Для економії коштів, для установки комплексу були використані конструкції існуючого пішохідного моста.
Раніше ми писали, що 11 вересня Верховна Рада прийняла у першому читанні проект закону про автоматичний ваговий контроль транспорту на дорогах.
Згідно законопроекту, перегружені фури будуть платити штрафи від 8,5 до 34 тис. грн. При цьому, чим більше перевантаження, тим більшим буде штраф.
Якщо вага фури на 5-10% більше дозволеної, то штраф складатиме 8,5 тис. грн, якщо на 10-20% - штраф буде 17 тис. грн, якщо більше 20% - штраф складе 34 тис. грн. Гроші, отримані від сплати цього штрафу, мають надходити у Державний дорожній фонд.
На даний момент в Україні штраф за перевантажену фуру складає близько 510-680 грн (ч.1 ст. 132-1 Адмінкодекса).
Читайте також про те, що Славомір Новак звільниться з "Укратодору" - за заявою міністра Криклія.
Фото: ЦТС
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.