РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.397 EUR: 42.336
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.397
EUR 40.000 41.000 42.336
USD 39.280 39.830 39.397
EUR 42.300 42.900 42.336
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

З 1 вересня діють нові будівельні норми щодо дорожного покриття

Зміни до ДБН щодо доріг загального призначення регламентують обов’язкове застосування спеціальних перевантажувачів при укладанні асфальтобетонного покриття. Якість дорожнього покриття таким чином може підвищитися в цілому на 30%

2129 19.09.2019 в 08:02


Перевантажувач вже використовується на трасі Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка

З 1 вересня цього року набрали чинності нові зміни до державних будівельних норм щодо проектування доріг загального користування ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво”. Серед нововведень - обов’язкова вимога щодо використання спеціальних перевантажувачів при укладанні асфальтобетонного покриття на міжнародних автомобільних дорогах І-ї категорії.

«Для чого вони потрібні? Такі перевантажувачі забезпечують додаткове перемішування асфальтобетонної суміші перед укладанням. Це дозволяє вирівнювати її температуру і склад, підвищувати щільність та рівність покриття, а отже, і якість», - пояснює замміністра регіонального розвитку, будівництва та жкг України Лев Парцхаладзе.

Парцхаладзе зазначив, що вибоїни та тріщини на дорогах здебільшого можуть з’являтися якраз через неправильне та нерівномірне укладання асфальтобетону. Тому ця технологія є дуже потрібною та актуальною.

«До речі, на трасі Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка, яку зараз будують, вже використовується перевантажувач», - додав заступник міністра.

Згідно до змін у ДБН, при влаштуванні дорожнього покриття із асфальтобетонних сумішей на міжнародних автомобільних дорогах І категорії застосування перевантажувач є обов’язковим. Доцільність застосування перевантажувача на інших автомобільних дорогах визначається техніко-економічним обґрунтуванням. Перевантажувач має забезпечувати відсутність механічного контакту асфальтоукладача з автосамоскидом та примусове перемішування суміші перед подачею в асфальтоукладач.

Раніше ми писали про те, що, згідно змін до ДБН, на великих трасах тепер будуть з`являтися SOS-станції, а також протизасліплювальні екрани.


Про внесення змін до Державних будівельних норм читайте у розділі «ДБНи», тут зібрані ВСІ нововеддення норм та коментарі експертів. 

 
 
Интересные новости:
19.09.2019
2685
За статистикою, близько 74% всіх шкіл в Україні забезпечені безбар’єрним простором, але лише д...
16.09.2019
2076
Вже майже рік в Україні діє нова норма ДБН, якою скасовано обов’язкове проектування сміттєпров...
13.09.2019
2086
Згідно з ДБН про дороги загального призначення, що набули чинності з вересня, на нових ділянках трас...
24.08.2023
2071
Проектом наказу пропонується затвердити зміни, якими визначити особливості розроблення розділу або ч...
24.08.2023
1817
Встановлюються чіткі вимоги до проєктування та будівництва нових тунелів на дорогах та залізничних ш...
15.08.2023
3018
Документ встановлює чіткі вимоги до проєктування та будівництва нових захисних споруд, а також рекон...