РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.876 EUR: 43.511
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.876
EUR 40.000 41.000 43.511
USD 41.700 42.185 41.876
EUR 43.330 44.030 43.511
Новость

Огляд нового тягача-чемпіона Ford F-Maх: Репортаж Build Portal зі Стамбула

На початку осені українські журналісти відвідали найголовніший у світі центр із розробки тяжких вантажівок Ford у Стамбулі. Тур організувала компанія АВТЕК – офіційний дистриб’ютор Ford Trucks в Україні. Build Portal ділиться враженнями та фото

3322
19 сентября 2019 г.


Замість передмови

 

На початку осені українські журналісти відвідали найголовніший у світі центр із розробки тяжких вантажівок Ford у Стамбулі. Тур організувала компанія АВТЕК – офіційний дистриб’ютор Ford Trucks в Україні. Build Portal ділиться враженнями та фото.

 


Гості з України біля головного офісу Ford Otosan R&D Center


 

Переоцінити внесок Ford у хід історії людства неможливо. Саме Генрі Форд «посадив» Америку, а потім і весь світ, на колеса. З Ford Model T фактично почалася всесвітня автомобілізація. Так звана Жерстяна Лізі стала першою автівкою, що випускалася мільйонними серіями. Ще на початку минулого століття новий автомобіль міг собі дозволити американець середнього класу. 

 





 

Сьогодні у вестибюлі головного офісу дослідного центру Ford у Стамбулі представлені символи різних епох. Це, звісно, легендарна Лізі з максимальною швидкістю 48 км/год та Ford F Vision – концептуальна вантажівка майбутнього. Остання нагадує Робокопа чи Дарта Вейдера: думки розділяються.

 





 

Історія Ford Otоsan, найбільшої автомобілебудівної компанії Туреччини, нараховує 59 років. Це спільне підприємство турецького конгломерату Kos Holding та американської корпорації Ford. Входить до списку Forbes Global 2000.

 




З чистого аркуша

 

Головний інфопривід візиту української медіаспільноти до Туреччини – новий тягач Ford F-Maх отримав титул Truck of the Year 2019. І саме тут, у стінах Ford Otosan R&D Center, його розробили з нуля. На це знадобилося 4 роки і 400 мільйонів євро. 

 





 

Журналістам пощастило відвідати саму дизайн-студію, де навіть фотографувати дозволяють лише з певного ракурсу. 

«Створення автомобіля з чистого аркуша є надзвичайно складним процесом, – зазначають дизайнери. – Ми керувалися, насамперед, бажанням показати міць машини зовні і створити найбільш комфортні та безпечні умови для водія всередині».


У студії можна на власні очі побачити варіанти кабін для титулованого тягача – вони відрізняються від серійних оформленням решітки радіатора, фарами та аеродинамічними елементами.

 






 

Сьогодні фахівці Ford Otosan R&D Center займаються розробкою не лише двигунів і мостів, але й власних трансмісій. Тут працює понад 1500 співробітників.

 

Ford Trucks: досягнення та перспективи

 

У meeting room конструкторського центру на журналістів чекали презентація і традиційне турецьке чаювання. Emrah Duman, директор з міжнародних ринків компанії Ford Otоsan, представив детальну інфографіку і відповів на запитання медійників. Так, за 2018 рік Ford Otоsan випустила 455 тисяч автомобілів, серед них 15 тисяч вантажівок Ford Trucks. Модельний ряд останніх на сьогодні охоплює кілька сімейств. Це Long Haul – сідлові тягачі для роботи з напівпричепами у складі автопотягів. Для будівельного сегменту випускають Сonstruction Trucks під установку самоскидних кузовів, бетононасосів та міксерів. Для роботи в комунальному секторі призначені Road Trucks. Понад 75% продукції компанії йде на експорт. І якщо в 2015 році Ford Trucks були представлені на ринках 17 країн, цьогоріч цифра сягає 42-х. У перспективі на 2020 рік – 51 країна.

 



Сергій Кобилінський, директор ТОВ «Сучасні вантажівки» – компанія АВТЕК, та Emrah Duman, директор з міжнародних ринків компанії Ford Otоsan
Сергій Кобилінський, директор ТОВ «Сучасні вантажівки» – компанія АВТЕК, та Emrah Duman, директор з міжнародних ринків компанії Ford Otоsan


 

Emrah Duman, директор з міжнародних ринків компанії Ford Otоsan:

Україна для нас – один із найважливіших ринків, де ми працюємо вже понад 11 років. На сьогодні ми є лідером в сегменті дорожнього будівництва, залишивши всі європейські бренди позаду. Займаємо перше місце серед дорожніх вантажівок, куди входить і комунальна техніка. З новим продуктом Ford F-Maх плануємо збільшити ринкову частку в сегменті тягачів і подолати бар’єр 10%.

 











Тест-драйв Ford F-Maх 

 

Від теорії – до практики! Після відвідин головного офісу Ford Otosan R&D Center журналістів запросили до Istanbul Park. Це гоночна траса, де проходить етап Чемпіонату Формули-1. Оцінити ходові якості Ford F-Maх мали змогу всі охочі просто за кермом. Виявилося, що навіть тендітні жінки можуть легко впоратися з такою потужною машиною. Інструктори школи драйверів продемонстрували видовищний дрифт, а також показали роботу системи курсової стійкості на різних видах покриттів: сухому та мокрому. Цікавим став досвід у симуляторі – кожен міг відчути, що відбувається під час перекидання кабіни. Дійсно переконливий привід нагадати собі, що безпека – понад усе!

 






 

Новий тягач Ford F-Maх оснащений силовим агрегатом Ford Ecotorq екологічного стандарту Євро 6. Об’єм – 12,7 л, потужність – 500 к. с. Коробка перемикання передач – автоматична марки ZF TraXon.

 







АВТОР: Олена Бойко

Компанія АВТЕК

Інформація розміщена на правах реклами

28 августа 2019 г.
31539
Главным событием Дня строителя в этом году стал футбольный чемпионат между командами строительных ко...
12 августа 2019 г.
6130
Напередодні професійного свята будівельників у Мінрегіоні вітали представників галузі...
12 августа 2019 г.
6561
Несмотря на проблемы, которых у строительной отрасли немало, строительный комплекс Украины выдержал ...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
18 декабря 2024 г.
3868
Окрім 4 млрд гривень, які на програму єВідновлення заклали у держбюджеті на 2025 рік, додатково виді...
17 декабря 2024 г.
4191
В першому півріччі 2024 року рівень освоєння таких коштів становив лише 16,8%. Загалом під час аудит...
13 декабря 2024 г.
2363
Інфляційний сплеск все більше набуває фундаментальних ознак...
01 января 2000 г.
17
Економічна ефективність сучасних систем водовідведення: інвестиції, які забезпечують надійність інфр...
01 января 2000 г.
20
Дізнайтесь, чому важливо узаконити самобуд і якими є етапи легалізації будови...
19 декабря 2024 г.
7445
Дизайн та концепція проєкту натхненні роботами світових лендарт-митців, зокрема, “Золотою спір...
20 декабря 2024 г.
1253
20 грудня обговоримо важливі питання цифровізації та вдосконалення будівельної галузі...
18 декабря 2024 г.
2276
18 грудня 2024 року відбудеться UKRAINIAN SPECIAL BUILDING AWARDS IBUILD 2024, де будуть відзначені ...
10 декабря 2024 г.
1564
12 грудня 2024 року в Києві відбудеться визначна подія для професіоналів будівельної, девелоперської...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
18 декабря 2024 г.
2569
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
464
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!