Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.876 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.511 |
USD | 41.700 | 42.185 | 41.876 |
EUR | 43.330 | 44.030 | 43.511 |
На початку осені українські журналісти відвідали найголовніший у світі центр із розробки тяжких вантажівок Ford у Стамбулі. Тур організувала компанія АВТЕК – офіційний дистриб’ютор Ford Trucks в Україні. Build Portal ділиться враженнями та фото
|
На початку осені українські журналісти відвідали найголовніший у світі центр із розробки тяжких вантажівок Ford у Стамбулі. Тур організувала компанія АВТЕК – офіційний дистриб’ютор Ford Trucks в Україні. Build Portal ділиться враженнями та фото. |
|
|
Переоцінити внесок Ford у хід історії людства неможливо. Саме Генрі Форд «посадив» Америку, а потім і весь світ, на колеса. З Ford Model T фактично почалася всесвітня автомобілізація. Так звана Жерстяна Лізі стала першою автівкою, що випускалася мільйонними серіями. Ще на початку минулого століття новий автомобіль міг собі дозволити американець середнього класу. |
|
|
Сьогодні у вестибюлі головного офісу дослідного центру Ford у Стамбулі представлені символи різних епох. Це, звісно, легендарна Лізі з максимальною швидкістю 48 км/год та Ford F Vision – концептуальна вантажівка майбутнього. Остання нагадує Робокопа чи Дарта Вейдера: думки розділяються. |
|
|
Історія Ford Otоsan, найбільшої автомобілебудівної компанії Туреччини, нараховує 59 років. Це спільне підприємство турецького конгломерату Kos Holding та американської корпорації Ford. Входить до списку Forbes Global 2000. |
|
|
Головний інфопривід візиту української медіаспільноти до Туреччини – новий тягач Ford F-Maх отримав титул Truck of the Year 2019. І саме тут, у стінах Ford Otosan R&D Center, його розробили з нуля. На це знадобилося 4 роки і 400 мільйонів євро. |
|
|
Журналістам пощастило відвідати саму дизайн-студію, де навіть фотографувати дозволяють лише з певного ракурсу. «Створення автомобіля з чистого аркуша є надзвичайно складним процесом, – зазначають дизайнери. – Ми керувалися, насамперед, бажанням показати міць машини зовні і створити найбільш комфортні та безпечні умови для водія всередині».
|
|
|
Сьогодні фахівці Ford Otosan R&D Center займаються розробкою не лише двигунів і мостів, але й власних трансмісій. Тут працює понад 1500 співробітників. |
|
|
У meeting room конструкторського центру на журналістів чекали презентація і традиційне турецьке чаювання. Emrah Duman, директор з міжнародних ринків компанії Ford Otоsan, представив детальну інфографіку і відповів на запитання медійників. Так, за 2018 рік Ford Otоsan випустила 455 тисяч автомобілів, серед них 15 тисяч вантажівок Ford Trucks. Модельний ряд останніх на сьогодні охоплює кілька сімейств. Це Long Haul – сідлові тягачі для роботи з напівпричепами у складі автопотягів. Для будівельного сегменту випускають Сonstruction Trucks під установку самоскидних кузовів, бетононасосів та міксерів. Для роботи в комунальному секторі призначені Road Trucks. Понад 75% продукції компанії йде на експорт. І якщо в 2015 році Ford Trucks були представлені на ринках 17 країн, цьогоріч цифра сягає 42-х. У перспективі на 2020 рік – 51 країна. |
|
|
Emrah Duman, директор з міжнародних ринків компанії Ford Otоsan: Україна для нас – один із найважливіших ринків, де ми працюємо вже понад 11 років. На сьогодні ми є лідером в сегменті дорожнього будівництва, залишивши всі європейські бренди позаду. Займаємо перше місце серед дорожніх вантажівок, куди входить і комунальна техніка. З новим продуктом Ford F-Maх плануємо збільшити ринкову частку в сегменті тягачів і подолати бар’єр 10%. |
|
|
Від теорії – до практики! Після відвідин головного офісу Ford Otosan R&D Center журналістів запросили до Istanbul Park. Це гоночна траса, де проходить етап Чемпіонату Формули-1. Оцінити ходові якості Ford F-Maх мали змогу всі охочі просто за кермом. Виявилося, що навіть тендітні жінки можуть легко впоратися з такою потужною машиною. Інструктори школи драйверів продемонстрували видовищний дрифт, а також показали роботу системи курсової стійкості на різних видах покриттів: сухому та мокрому. Цікавим став досвід у симуляторі – кожен міг відчути, що відбувається під час перекидання кабіни. Дійсно переконливий привід нагадати собі, що безпека – понад усе! |
|
|
Новий тягач Ford F-Maх оснащений силовим агрегатом Ford Ecotorq екологічного стандарту Євро 6. Об’єм – 12,7 л, потужність – 500 к. с. Коробка перемикання передач – автоматична марки ZF TraXon. |
|
АВТОР: Олена Бойко
Компанія АВТЕК
Інформація розміщена на правах реклами
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.