РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.289 EUR: 44.968
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.289
EUR 40.000 41.000 44.968
USD 41.070 41.490 41.289
EUR 44.630 45.230 44.968
Новость

Огляд нового тягача-чемпіона Ford F-Maх: Репортаж Build Portal зі Стамбула

На початку осені українські журналісти відвідали найголовніший у світі центр із розробки тяжких вантажівок Ford у Стамбулі. Тур організувала компанія АВТЕК – офіційний дистриб’ютор Ford Trucks в Україні. Build Portal ділиться враженнями та фото

3296
19 сентября 2019 г.


Замість передмови

 

На початку осені українські журналісти відвідали найголовніший у світі центр із розробки тяжких вантажівок Ford у Стамбулі. Тур організувала компанія АВТЕК – офіційний дистриб’ютор Ford Trucks в Україні. Build Portal ділиться враженнями та фото.

 


Гості з України біля головного офісу Ford Otosan R&D Center


 

Переоцінити внесок Ford у хід історії людства неможливо. Саме Генрі Форд «посадив» Америку, а потім і весь світ, на колеса. З Ford Model T фактично почалася всесвітня автомобілізація. Так звана Жерстяна Лізі стала першою автівкою, що випускалася мільйонними серіями. Ще на початку минулого століття новий автомобіль міг собі дозволити американець середнього класу. 

 





 

Сьогодні у вестибюлі головного офісу дослідного центру Ford у Стамбулі представлені символи різних епох. Це, звісно, легендарна Лізі з максимальною швидкістю 48 км/год та Ford F Vision – концептуальна вантажівка майбутнього. Остання нагадує Робокопа чи Дарта Вейдера: думки розділяються.

 





 

Історія Ford Otоsan, найбільшої автомобілебудівної компанії Туреччини, нараховує 59 років. Це спільне підприємство турецького конгломерату Kos Holding та американської корпорації Ford. Входить до списку Forbes Global 2000.

 




З чистого аркуша

 

Головний інфопривід візиту української медіаспільноти до Туреччини – новий тягач Ford F-Maх отримав титул Truck of the Year 2019. І саме тут, у стінах Ford Otosan R&D Center, його розробили з нуля. На це знадобилося 4 роки і 400 мільйонів євро. 

 





 

Журналістам пощастило відвідати саму дизайн-студію, де навіть фотографувати дозволяють лише з певного ракурсу. 

«Створення автомобіля з чистого аркуша є надзвичайно складним процесом, – зазначають дизайнери. – Ми керувалися, насамперед, бажанням показати міць машини зовні і створити найбільш комфортні та безпечні умови для водія всередині».


У студії можна на власні очі побачити варіанти кабін для титулованого тягача – вони відрізняються від серійних оформленням решітки радіатора, фарами та аеродинамічними елементами.

 






 

Сьогодні фахівці Ford Otosan R&D Center займаються розробкою не лише двигунів і мостів, але й власних трансмісій. Тут працює понад 1500 співробітників.

 

Ford Trucks: досягнення та перспективи

 

У meeting room конструкторського центру на журналістів чекали презентація і традиційне турецьке чаювання. Emrah Duman, директор з міжнародних ринків компанії Ford Otоsan, представив детальну інфографіку і відповів на запитання медійників. Так, за 2018 рік Ford Otоsan випустила 455 тисяч автомобілів, серед них 15 тисяч вантажівок Ford Trucks. Модельний ряд останніх на сьогодні охоплює кілька сімейств. Це Long Haul – сідлові тягачі для роботи з напівпричепами у складі автопотягів. Для будівельного сегменту випускають Сonstruction Trucks під установку самоскидних кузовів, бетононасосів та міксерів. Для роботи в комунальному секторі призначені Road Trucks. Понад 75% продукції компанії йде на експорт. І якщо в 2015 році Ford Trucks були представлені на ринках 17 країн, цьогоріч цифра сягає 42-х. У перспективі на 2020 рік – 51 країна.

 



Сергій Кобилінський, директор ТОВ «Сучасні вантажівки» – компанія АВТЕК, та Emrah Duman, директор з міжнародних ринків компанії Ford Otоsan
Сергій Кобилінський, директор ТОВ «Сучасні вантажівки» – компанія АВТЕК, та Emrah Duman, директор з міжнародних ринків компанії Ford Otоsan


 

Emrah Duman, директор з міжнародних ринків компанії Ford Otоsan:

Україна для нас – один із найважливіших ринків, де ми працюємо вже понад 11 років. На сьогодні ми є лідером в сегменті дорожнього будівництва, залишивши всі європейські бренди позаду. Займаємо перше місце серед дорожніх вантажівок, куди входить і комунальна техніка. З новим продуктом Ford F-Maх плануємо збільшити ринкову частку в сегменті тягачів і подолати бар’єр 10%.

 











Тест-драйв Ford F-Maх 

 

Від теорії – до практики! Після відвідин головного офісу Ford Otosan R&D Center журналістів запросили до Istanbul Park. Це гоночна траса, де проходить етап Чемпіонату Формули-1. Оцінити ходові якості Ford F-Maх мали змогу всі охочі просто за кермом. Виявилося, що навіть тендітні жінки можуть легко впоратися з такою потужною машиною. Інструктори школи драйверів продемонстрували видовищний дрифт, а також показали роботу системи курсової стійкості на різних видах покриттів: сухому та мокрому. Цікавим став досвід у симуляторі – кожен міг відчути, що відбувається під час перекидання кабіни. Дійсно переконливий привід нагадати собі, що безпека – понад усе!

 






 

Новий тягач Ford F-Maх оснащений силовим агрегатом Ford Ecotorq екологічного стандарту Євро 6. Об’єм – 12,7 л, потужність – 500 к. с. Коробка перемикання передач – автоматична марки ZF TraXon.

 







АВТОР: Олена Бойко

Компанія АВТЕК

Інформація розміщена на правах реклами

28 августа 2019 г.
30822
Главным событием Дня строителя в этом году стал футбольный чемпионат между командами строительных ко...
12 августа 2019 г.
6088
Напередодні професійного свята будівельників у Мінрегіоні вітали представників галузі...
12 августа 2019 г.
6343
Несмотря на проблемы, которых у строительной отрасли немало, строительный комплекс Украины выдержал ...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
Вчера
4706
Це може призвести до повного припинення діяльності основної програми компенсацій в Україні в наступн...
Вчера
1893
Для цього народні депутати пропонують передбачити відповідні видатки із загального бюджетного фонду...
31 октября 2024 г.
2619
Згідно з ухваленим документом, громадським об'єднанням, які опікуються охороною культурної спадщини,...
Вчера
1154
Всередині нього буде знаходитися величезний атріум зі спіралеподібною вежею в центрі. Навколо цієї в...
Вчера
525
Автор проєкту, відомий японський архітектор Шигеру Бан, зазначає, що музей є роботою з органічним фа...
31 октября 2024 г.
3369
Автори проєкту вирішили перепланувати об'єм будинку та оптимізувати його просторову конфігурацію від...
22 октября 2024 г.
1409
Захід стане майданчиком для конструктивного діалогу, висловлювання та обговорення різноманітних думо...
15 октября 2024 г.
1688
19 листопада усі провідні бімщики країни знову зустрінуться, щоб подискутувати, обговорити події, но...
10 октября 2024 г.
1266
У Києві відбудеться професійний форум, де зберуться провідні експерти та фахівці будівельної га...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
345
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
18 марта 2024 г.
3674
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!