РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 42.166 EUR: 43.642
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 42.166
EUR 40.000 41.000 43.642
USD 42.020 42.521 42.166
EUR 43.540 44.240 43.642
Новость

Гончарук: "Ми очікуємо, що кожен рік ми будемо збільшувати фінансування на будівництво доріг"

Під час зустрічі з журналістами 30 серпня прем’єр-міністр Гончарук розповів, що вважає найбільшим пріоритетом у справі будівництва доріг, а також про амбітні плани нового Уряду у цій сфері

1879
02 сентября 2019 г.

На наступний рік готується стратегія по дорогах

"Цього року для нас неймовірно важливо збудувати дорогу на Маріуполь. Це завдання номер 1. Бо це українське місто, яке зараз є таким собі логістичним островом. Це не має так бути. Попередня дата 18 жовтня, ми плануємо відкрити цю дорогу", - заявив прем'єр.

За словами голови уряду, "уже місяць там триває будівництво і вдень, і вночі, бо потрібно встигнути у цьому сезоні. "Після цього не можна взимку будувати. Далі починаються природні особливості", - додав він.

Гончарук також розповів, що на наступний рік готується стратегія по дорогах:

"Ми очікуємо, що кожен рік ми будемо збільшувати фінансування на будівництво доріг. Додаткові кошти ми плануємо взяти за рахунок наведення ладу зі сплатою акцизів.
Тобто треба прибрати тінь з ринку паливно-мастильних матеріалів. Якщо ти хочеш будувати дороги, мусиш боротись з корупцією", - зазначив прем'єр.

"У нас є 24 тисячі (кілометрів – ред.) так званих mainrouds (головних доріг – ред.). Ми маємо їх зробити за наступні 5 років. Це дуже амбітна мета. Це не означає, що їх має бути збудовано з нуля. Це означає, що вони мають бути приведені у хороший і задовільний стан", - підкреслив Гончарук.

Минулий уряд запланував на наступний рік 75 мільярдів на дороги. На питання, чи планує новий уряд більше, прем'єр відповів: "Звичайно".

"Але ще раз, це кошти, які надходять від того, як люди купують паливо. Тобто логіка яка: ти купуєш літр бензину, а там у вартості по суті сидить податок на дороги. По факту у нас в Україні дороги платні, але ти платиш не за якусь конкретну дорогу, а за всі. З цієї точки зору, якщо ти їдеш автомобілем з Києва на Одесу, то дорога є платною, тому що ти все таки за неї заплатив. Просто заплатив, коли купував бензин.
Тому ці кошти надійдуть у дорожній фонд. І ми очікуємо, що отримаємо додаткові кошти, коли наведемо порядок на ринку паливно-мастильних матеріалів. Ви ж знаєте, що у нас маса "сірих" заправок, яких ти не бачиш, в бюджет нічого не отримуєш", - пояснив він.

"Зараз ми думаємо над оновленням менеджменту і власне вже є новий міністр Влад Криклій. Він досить сучасний молодий, амбітний хлопець. І одним з головних завдань є оновлення і підсилення цієї вертикалі, яка відповідає за дороги.
Нам потрібно набрати туди дуже сильну команду менеджерів, які за наступний рік зроблять, я хотів би щоб вдвічі більше. Але про реальні цифри ми поговоримо через місяць, коли буде програма", - зазначив Гончарук.

Раніше ми писали про те, як іде ремонт "дороги життя" Запоріжжя-Маріуполь. 

Читайте також, що названо среде пріоритетів нового Міністерства розвитку громад і територій.

02 сентября 2019 г.
3288
В свой первый рабочий день на посту главы Министерства развития громад и территорий Алена Бабак на а...
03 сентября 2019 г.
2499
Как выглядит самая футуристичная часть штаб-квартиры Amazon в Сиэтле – «биокупола»...
05 сентября 2019 г.
2000
Коттеджный поселок, возведенный из контейнеров, построен для сдачи тем, кто хочет провести свой отды...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
15 января 2025 г.
5968
Аналітики українського маркетплейсу нерухомості, проаналізували ціни на квадратний метр жи...
15 января 2025 г.
3135
Регламент (ЄС) 2024/3110 замінить чинний Регламент (ЄС) № 305/2011. Основні зміни спрямовані на гарм...
13 января 2025 г.
3949
Нововведення дозволить запобігти незаконним забудовам, спростить відведення ділянок та забезпечить а...
Сегодня
407
The leading European manufacturer of steel construction solutions has set an ambitious goal: to redu...
Сегодня
4453
Концепція базується на грі з рельєфом – один з фасадів будівлі підпорядковується важливій пішо...
20 декабря 2024 г.
1940
20 грудня обговоримо важливі питання цифровізації та вдосконалення будівельної галузі...
18 декабря 2024 г.
2494
18 грудня 2024 року відбудеться UKRAINIAN SPECIAL BUILDING AWARDS IBUILD 2024, де будуть відзначені ...
10 декабря 2024 г.
1666
12 грудня 2024 року в Києві відбудеться визначна подія для професіоналів будівельної, девелоперської...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
18 декабря 2024 г.
2896
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
530
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!