РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.539 EUR: 46.158
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.539
EUR 40.000 41.000 46.158
USD 41.330 41.831 41.539
EUR 45.900 46.709 46.158
Новость

Гончарук: "Ми очікуємо, що кожен рік ми будемо збільшувати фінансування на будівництво доріг"

Під час зустрічі з журналістами 30 серпня прем’єр-міністр Гончарук розповів, що вважає найбільшим пріоритетом у справі будівництва доріг, а також про амбітні плани нового Уряду у цій сфері

1891
02 сентября 2019 г.

На наступний рік готується стратегія по дорогах

"Цього року для нас неймовірно важливо збудувати дорогу на Маріуполь. Це завдання номер 1. Бо це українське місто, яке зараз є таким собі логістичним островом. Це не має так бути. Попередня дата 18 жовтня, ми плануємо відкрити цю дорогу", - заявив прем'єр.

За словами голови уряду, "уже місяць там триває будівництво і вдень, і вночі, бо потрібно встигнути у цьому сезоні. "Після цього не можна взимку будувати. Далі починаються природні особливості", - додав він.

Гончарук також розповів, що на наступний рік готується стратегія по дорогах:

"Ми очікуємо, що кожен рік ми будемо збільшувати фінансування на будівництво доріг. Додаткові кошти ми плануємо взяти за рахунок наведення ладу зі сплатою акцизів.
Тобто треба прибрати тінь з ринку паливно-мастильних матеріалів. Якщо ти хочеш будувати дороги, мусиш боротись з корупцією", - зазначив прем'єр.

"У нас є 24 тисячі (кілометрів – ред.) так званих mainrouds (головних доріг – ред.). Ми маємо їх зробити за наступні 5 років. Це дуже амбітна мета. Це не означає, що їх має бути збудовано з нуля. Це означає, що вони мають бути приведені у хороший і задовільний стан", - підкреслив Гончарук.

Минулий уряд запланував на наступний рік 75 мільярдів на дороги. На питання, чи планує новий уряд більше, прем'єр відповів: "Звичайно".

"Але ще раз, це кошти, які надходять від того, як люди купують паливо. Тобто логіка яка: ти купуєш літр бензину, а там у вартості по суті сидить податок на дороги. По факту у нас в Україні дороги платні, але ти платиш не за якусь конкретну дорогу, а за всі. З цієї точки зору, якщо ти їдеш автомобілем з Києва на Одесу, то дорога є платною, тому що ти все таки за неї заплатив. Просто заплатив, коли купував бензин.
Тому ці кошти надійдуть у дорожній фонд. І ми очікуємо, що отримаємо додаткові кошти, коли наведемо порядок на ринку паливно-мастильних матеріалів. Ви ж знаєте, що у нас маса "сірих" заправок, яких ти не бачиш, в бюджет нічого не отримуєш", - пояснив він.

"Зараз ми думаємо над оновленням менеджменту і власне вже є новий міністр Влад Криклій. Він досить сучасний молодий, амбітний хлопець. І одним з головних завдань є оновлення і підсилення цієї вертикалі, яка відповідає за дороги.
Нам потрібно набрати туди дуже сильну команду менеджерів, які за наступний рік зроблять, я хотів би щоб вдвічі більше. Але про реальні цифри ми поговоримо через місяць, коли буде програма", - зазначив Гончарук.

Раніше ми писали про те, як іде ремонт "дороги життя" Запоріжжя-Маріуполь. 

Читайте також, що названо среде пріоритетів нового Міністерства розвитку громад і територій.

02 сентября 2019 г.
3307
В свой первый рабочий день на посту главы Министерства развития громад и территорий Алена Бабак на а...
03 сентября 2019 г.
2524
Как выглядит самая футуристичная часть штаб-квартиры Amazon в Сиэтле – «биокупола»...
05 сентября 2019 г.
2010
Коттеджный поселок, возведенный из контейнеров, построен для сдачи тем, кто хочет провести свой отды...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
02 мая 2025 г.
2772
Згідно з текстом документа, Україна має право сама визначати ділянки, які надаватиме для пошуку та в...
08 апреля 2025 г.
3986
Наразі землі, які були незаконно відчужені, повертаються до держави та територіальних громад че...
19 марта 2025 г.
6403
Тимур Ткаченко оголосив про початок роботи нових правил роботи громадського транспорту під час триво...
Сегодня
545
Ручная уборка отнимает часы и не всегда эффективна, из-за чего современный робот пылесос для очистки...
Сегодня
697
Нестабильность энергетики в Украине вынуждают большинство домохозяйств и бизнес использовать альтерн...
Сегодня
6274
Його відзначили за «виняткові досягнення в спотворенні міських пейзажів»...
23 декабря 2024 г.
3510
Юрій Шевага, Директор компанії БІГ-СІТІ розповів про стан та вплив війни на мостову інфраструкт...
16 января 2023 г.
7000
Кабінет Міністрів ухвалив рішення про створення Державного агентства відновлення та розвитку інфраст...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!