РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.389 EUR: 48.194
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.389
EUR 40.000 41.000 48.194
USD 41.250 41.660 41.389
EUR 48.070 48.771 48.194
Новость

В Україні збільшили максимальні відстані від станціями метро

Максимальна відстань між новими станціями метро збільшена до 3 км - норма вступає в дію з вересня
3205
21 июня 2019 г.

Відстані між станціями

У нових державних будівельних нормах щодо проектування метрополітенів (ДБН «Метрополітени. Основні положення») дозволено збільшувати відстань між новими станціями метро до 3 км. Зараз така максимальна відстань складає 2 км. Норма стосується лише нового будівництва і набирає чинності з 1 вересня цього року.

Про це повідомив заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе.

«Міста-мільйонники в Україні, такі як Київ, Харків, Дніпро, сьогодні дуже стрімко розвиваються. Тому в цих містах треба оптимізувати транспортний рух, зокрема, гармонійно та системно розвивати рух громадського транспорту. Зараз ми затвердили оновлені будівельні норми щодо метрополітенів. І одна з норм, що була переглянута, стосується відстані між станціями метро. Так, ми дозволили її збільшувати до 3 км. Це дозволить більш ефективно проектувати розташування нових станцій – щоб вони розміщувалися на перехресті інших транспортних потоків, у тому числі, транспортно-пересадочних вузлів, де це буде найбільш оптимально», – сказав він.

Парцхаладзе підкреслив, що це ні в якому разі не означає, що тепер всі нові станції метро будуть розташовуватися лише на відстані 3 км, це максимальна величина. Мінімальна відстань між станціями зберігається на рівні 900 м.


«Сьогодні в Києві, наприклад, є станції, відстань між якими складає близько кілометра, навіть менше. Наприклад, «Палац Спорту» і «Золоті Ворота», «Контрактова площа» і «Поштова площа». Ми зберегли цю норму і на такій відстані нові станції теж можна буде робити. Проте якщо, наприклад, далі ніж 1-2 км буде розташований важливий транспортно-пересадочний вузол або буде необхідність мінімізувати транспортні потоки за рахунок будівництва нової станції метро, то, звичайно, доцільніше та ефективніше робити це на більшій відстані. І ми це дозволяємо», – пояснив Парцхаладзе.

Всі лінії метрополітену, у тому числі, окремі станції мають проектуватися лише на основі діючих генеральних планів та детальних планів території, обов’язково враховуючи генеральні комплексні транспортні схеми міста, існуючу мережу метрополітену та інженерно-транспортну інфраструктуру. Напрям ліній метро, місця розташування станцій та пересадочних вузлів між ними визначаються на стадії розроблення техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) і враховують перспективну пропускну здатність ліній метро.

Згідно з новими ДБН, відстань між станціями повинна бути не менше 900 м і не більше 3 км. При цьому, якщо відстань складає більше 2 км, то необхідно передбачати аварійний вихід на поверхню, обладнаний тамбур-шлюзом з підпором повітря не менше ніж 20 Па. А у випадку неможливості організації аварійного виходу назовні необхідно передбачати евакуаційні виходи, розміщені в середній третині між цими станціями.

Відстань між станціями рахується від платформи до платформи.

Нові ДБН розроблені ДП «Державний науково-дослідний інститут будівельних конструкцій» на заміну чинних наразі ДБН з 2010 року. Нові норми опубліковані і вступають в дію з 1 вересня 2019 року.

Джерело:
Рубрика:
Читайте все статьи рубрики
Обновление ДБН
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
20 июня 2019 г.
2854
Безпека при виконанні лівих поворотів на трасах буде підвищена, обіцяють у Мінрегіоні...
19 июня 2019 г.
2914
Аби вберегти пішоходів пропонують використовувати спеціальні стовпчики...
18 июня 2019 г.
3334
Наразі така норма вже працює для дитсадків...
Вчера
24714
Build Portal зібрав думки будівельної еліти, профільних експертів та представників влади щодо н...
31 июля 2025 г.
3275
Документ передбачає залучення приватних інвестицій для швидкого відновлення інфраструктури...
22 июля 2025 г.
2988
Головна зміна - замість окремих тендерів на проєктування і будівництво, держава укладатиме...
06 августа 2025 г.
5545
Зазвичай маршрут передбачає найкоротше сполучення між пунктами, але тут сама подорож стає місцем при...
01 августа 2025 г.
5465
Хоча Лукас наполягає, що музей не є святинею, присвяченою “Зоряним війнам”, шанувальника...
29 июля 2025 г.
454
Завтрак — это не только самый первый прием пищи, но и основа для хорошего самочувствия. На наш...
05 августа 2025 г.
1163
6 серпня відбудеться розширене спільне засідання Ради Будівельної палати України, Профспілки працівн...
05 августа 2025 г.
2903
Головна мета зустрічі — консолідація зусиль будівельного бізнесу задля подолання наслідків рос...
31 июля 2025 г.
2023
Київ, 31 липня 2025 — У КВЦ «Парковий» відбудеться головна професійна подія літа &...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!