РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.289 EUR: 44.968
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.289
EUR 40.000 41.000 44.968
USD 41.070 41.490 41.289
EUR 44.750 45.430 44.968
Новость

В Україні збільшили максимальні відстані від станціями метро

Максимальна відстань між новими станціями метро збільшена до 3 км - норма вступає в дію з вересня
3136
21 июня 2019 г.

Відстані між станціями

У нових державних будівельних нормах щодо проектування метрополітенів (ДБН «Метрополітени. Основні положення») дозволено збільшувати відстань між новими станціями метро до 3 км. Зараз така максимальна відстань складає 2 км. Норма стосується лише нового будівництва і набирає чинності з 1 вересня цього року.

Про це повідомив заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе.

«Міста-мільйонники в Україні, такі як Київ, Харків, Дніпро, сьогодні дуже стрімко розвиваються. Тому в цих містах треба оптимізувати транспортний рух, зокрема, гармонійно та системно розвивати рух громадського транспорту. Зараз ми затвердили оновлені будівельні норми щодо метрополітенів. І одна з норм, що була переглянута, стосується відстані між станціями метро. Так, ми дозволили її збільшувати до 3 км. Це дозволить більш ефективно проектувати розташування нових станцій – щоб вони розміщувалися на перехресті інших транспортних потоків, у тому числі, транспортно-пересадочних вузлів, де це буде найбільш оптимально», – сказав він.

Парцхаладзе підкреслив, що це ні в якому разі не означає, що тепер всі нові станції метро будуть розташовуватися лише на відстані 3 км, це максимальна величина. Мінімальна відстань між станціями зберігається на рівні 900 м.


«Сьогодні в Києві, наприклад, є станції, відстань між якими складає близько кілометра, навіть менше. Наприклад, «Палац Спорту» і «Золоті Ворота», «Контрактова площа» і «Поштова площа». Ми зберегли цю норму і на такій відстані нові станції теж можна буде робити. Проте якщо, наприклад, далі ніж 1-2 км буде розташований важливий транспортно-пересадочний вузол або буде необхідність мінімізувати транспортні потоки за рахунок будівництва нової станції метро, то, звичайно, доцільніше та ефективніше робити це на більшій відстані. І ми це дозволяємо», – пояснив Парцхаладзе.

Всі лінії метрополітену, у тому числі, окремі станції мають проектуватися лише на основі діючих генеральних планів та детальних планів території, обов’язково враховуючи генеральні комплексні транспортні схеми міста, існуючу мережу метрополітену та інженерно-транспортну інфраструктуру. Напрям ліній метро, місця розташування станцій та пересадочних вузлів між ними визначаються на стадії розроблення техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) і враховують перспективну пропускну здатність ліній метро.

Згідно з новими ДБН, відстань між станціями повинна бути не менше 900 м і не більше 3 км. При цьому, якщо відстань складає більше 2 км, то необхідно передбачати аварійний вихід на поверхню, обладнаний тамбур-шлюзом з підпором повітря не менше ніж 20 Па. А у випадку неможливості організації аварійного виходу назовні необхідно передбачати евакуаційні виходи, розміщені в середній третині між цими станціями.

Відстань між станціями рахується від платформи до платформи.

Нові ДБН розроблені ДП «Державний науково-дослідний інститут будівельних конструкцій» на заміну чинних наразі ДБН з 2010 року. Нові норми опубліковані і вступають в дію з 1 вересня 2019 року.

Джерело:
20 июня 2019 г.
2797
Безпека при виконанні лівих поворотів на трасах буде підвищена, обіцяють у Мінрегіоні...
19 июня 2019 г.
2859
Аби вберегти пішоходів пропонують використовувати спеціальні стовпчики...
18 июня 2019 г.
3269
Наразі така норма вже працює для дитсадків...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
Сегодня
621
Щодалі сильніші та триваліші теплові хвилі руйнують бітумну черепицю. Різкі перепади температури роз...
01 ноября 2024 г.
4876
Це може призвести до повного припинення діяльності основної програми компенсацій в Україні в наступн...
01 ноября 2024 г.
2055
Для цього народні депутати пропонують передбачити відповідні видатки із загального бюджетного фонду...
Сегодня
449
Особенности и преимущества масляных радиаторов...
01 ноября 2024 г.
1359
Всередині нього буде знаходитися величезний атріум зі спіралеподібною вежею в центрі. Навколо цієї в...
01 ноября 2024 г.
534
Автор проєкту, відомий японський архітектор Шигеру Бан, зазначає, що музей є роботою з органічним фа...
22 октября 2024 г.
1452
Захід стане майданчиком для конструктивного діалогу, висловлювання та обговорення різноманітних думо...
15 октября 2024 г.
1731
19 листопада усі провідні бімщики країни знову зустрінуться, щоб подискутувати, обговорити події, но...
10 октября 2024 г.
1274
У Києві відбудеться професійний форум, де зберуться провідні експерти та фахівці будівельної га...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
351
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
18 марта 2024 г.
3679
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!