Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.750 | 45.430 | 44.968 |
Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України оновило державні будівельні норми щодо проектування доріг загального користування. Зокрема, введена рекомендаційна вимога - застосовувати модифіковані бітуми при укладанні асфальтобетонного покриття на більшості трас. Це дороги І-ІІ категорій, а також інших категорій міжнародного і національного значення.
За підрахунками експертів, такі зміни дозволять до 20% підвищити строк служби доріг з асфальтобетонним покриттям, покращити їх міцність та надійність в цілому.
“Впроваджуємо вимоги, щоб нові українські дороги з асфальтобетону будувалися якіснішими та надійнішими. Рекомендована норма - проектувати траси із застосуванням модифікованих бітумів при укладанні 2-х верхніх шарів дорожнього покриття. Це дозволить зробити дороги більш міцними, довговічними і стійкими до перепадів температур, що для України є дуже актуальним. Якщо сьогодні середній строк служби доріг складає близько 10 років, то завдяки цим змінам вони прослужать ще на 2-3 роки більше. При тому, що влаштування такого більш ефективного покриття на дорогах обійдеться до 10% дорожче”, - написав заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе на своїй сторінці у Facebook.
Згідно зі змінами у ДБН, при розробленні проектної документації на будівництво автомобільних доріг І-ІІ категорії та автомобільних доріг інших категорій міжнародного та національного значення, при варіанті нежорсткого дорожнього одягу, рекомендується передбачати дорожнє покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону на бітумах, модифікованих полімерами або комплексом добавок, а верхнього шару основи дорожнього одягу - із асфальтобетону на модифікованих бітумах.
Завдяки своїм фізичним властивостям вони не піддають руйнуванню дорожнього покриття під впливом різних температур, характеризуються високою тепло- та морозостійкістю, а також еластичністю.
Зміни у ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” розроблені ДП “ДерждорНДІ” та вступають в дію з 1 вересня.
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.