Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.987 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.633 |
USD | 41.730 | 42.180 | 41.987 |
EUR | 43.450 | 44.201 | 43.633 |
Підбиваючи підсумки року ми вирішили відзначити кращі будівельні рекламні кампанії. Ми кожного дня стикаємось з рекламою не лише по роботі, а й у повсякденнному житті. Звісно, хотілося б щоб вся вона створювала wow-ефект та мотивувала споживача. Тим не менш, ми жодного разу ще не відзначали кращі рішення, що з різних точок зору є зразковими (естетичної, практичної, тощо). Тому зараз ми починаємо новий челлендж своєрідних українських "каннських левів", якими ми відзначимо найбільш визначні кампанії у 2018 році.
Отже, номінації:
Цеппелін - краща маркетингова стратегія
Пеноборд - краща креативна кампанія
Олта - краща соціально-відповідальна кампанія
Сітка Захід - краща екстраординарна кампанія
Читайте, відзначено компанії за внесок у розвиток будівельної галузі:
Відзначено компанії за розвиток будівництва в Україні
Головний будівельний портал України вручив відзнаки за розвиток будівництва в Україні
Джерело: Головний будівельний портал України Build Portal
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.