РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.253 EUR: 43.563
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.253
EUR 40.000 41.000 43.563
USD 41.150 41.649 41.253
EUR 43.370 44.039 43.563
Новость

Стало відомо, коли скінчиться ремонт траси Харків - Суми

На трасі, яку капітально не ремонтували протягом 60 років, уже відновили основу та завершують вкладати вирівнювальний шар асфальтобетону
4072
10 августа 2018 г.



На трасі, яку капітально не ремонтували протягом 60 років, уже відновили основу та завершують вкладати вирівнювальний шар асфальтобетону.

Щоб повністю відновити шлях на Суми, дорожники працюють цілодобово. Кожного дня на трасі – близько 70 одиниць техніки та 100 робітників. Саме Харків - Охтирка визначена в області пріоритетом у дорожньому будівництві на 2018 рік.

«В області ремонтується велика кількість доріг. Цьогоріч заплановано ремонт біля 15 державних та 80 місцевих. Наприклад, у жахливому стані були дороги на Донецьку та Луганську область. Цього року ми завершуємо їх ремонт. Окреме питання – це дорога Харків - Суми. Усім відома, вона була в дуже важкому стані. Вже восени ця дорога буде якісною та безпечною, - наголошує голова ХОДА Юлія Світлична. - У питанні ремонту доріг маємо підтримку Президента України та уряду. Необхідне фінансування є. Такими масштабами дороги в області не ремонтувалися протягом останніх 10 років».

Дорогу з Харкова до Сум побудували ще в 1952-1956 роках та з того часу жодного разу капітально не ремонтували, хоча мали б це робити кожні 12 років. У результаті на трасі було зруйновано не тільки покриття, але й основа.

«Стан дороги був дійсно патовим. Руйнування були до земельного полотна, ямковість - понад 90 %, на деяких ділянках дорога була зруйнована повністю – з основою», - говорить провідний інженер відділу будівництва та ремонту автомобільних доріг і штучних споруд Служби автомобільних доріг у Харківській області В'ячеслав Назаренко.

У результаті спеціалістам довелося розробити кілька проектних рішень для відновлення основи дороги. Там, де це було можливо, її ремонтували методом холодного ресайклінгу (тобто, використовуючи той асфальт, який знімали фрезою). Але на деяких ділянках це було неможливо.

«Від Богодухова в бік Харкова під низом йде бруківка. Фреза не може передріблювати її. Тому асфальтобетон зрізали до бруківки, а потім, щоб розподілити навантаження, вкладали підставу з щебенево-піщаної суміші з додаванням цементу. Її добре проливали водою (протягом дня поливали від 5 до 10 разів), щоб цемент схопився, та підстава набрала міцність», - розповідає В'ячеслав Назаренко.

Після того, як основу дороги відновили, на неї розпочали вкладати вирівнювальний шар асфальтобетону. Зараз цю роботу майже завершено, і дорожники переходять до вкладання верхнього шару асфальту. Попереду – нанесення розмітки, облаштування зупинок та встановлення дорожніх знаків.

«Дорога буде зроблена в повному конструктиві. Вона гарантовано «простоїть» 12 років», - відзначає начальник Служби автомобільних доріг у Харківській області Євген Зражевець.

Нагадаємо, дорога Харків - Охтирка є найбільш інтенсивною в регіоні. Нею курсує 20 тисяч автомобілів на добу, а в пікові години – ще більше. Окрім того, траса є найбільш складною, адже більша її частина проходить населеними пунктами.

Ремонтні роботи на трасі розпочали в 2016 році. Тоді зробили перші 16 км дороги. У 2017-му – ще 18 км. Також, за дорученням голови ХОДА Юлії Світличної, торік відновили Губарівський шляхопровід, який було демонтовано ще 10 років тому. Це було обов’язковим етапом для подальшого ремонту траси. Зараз на дорозі Харків - Охтирка реконструюють ще один міст – біля села Куп’єваха.

Джерело: kharkivoda.gov.ua

10 августа 2018 г.
3934
В Святошинском районе Кстолицы будет демонтирован долгострой, который находится на улице Бахмацкая, ...
10 августа 2018 г.
3822
Индексы изменения стоимости строительных работ могут применяться при прогнозировании объемов капитал...
10 августа 2018 г.
3089
Норвежская NBT купила ООО "Сивашэнергопром" (оперирует ветропарком мощностью около 3 МВт в Херсонскр...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
Вчера
3577
Верховна Рада України на засіданні 19 листопада ухвалила у другому читанні проєкт закону про державн...
19 ноября 2024 г.
3568
На 2025 рік Уряд виділяє на виплату компенсацій лише 4 млрд гривень – щонайменше вдвічі меншу ...
12 ноября 2024 г.
3894
В той же час Україна потребує 5 мільярдів доларів для термінового відновлення інфраструктури...
Вчера
1380
Що включає повний покрівельний комплект Ruukki, та чому його варто обрати...
19 ноября 2024 г.
12573
Розташована в культурному районі Саадіят, резиденція буде оточена монументальними архітектурними тво...
14 ноября 2024 г.
8624
Фасадну стіну зібрано з шести тисяч напівпрозорих блоків боросилікатного скла...
11 ноября 2024 г.
1337
18 грудня 2024 року відбудеться UKRAINIAN SPECIAL BUILDING AWARDS IBUILD 2024, де будуть відзна...
11 ноября 2024 г.
1258
29 листопада відбудеться семінар та вебінар ФІНАНСУВАННЯ БУДІВНИЦТВА - 2024/2025! Житло (квартири, п...
13 ноября 2024 г.
3450
Захід стане майданчиком для конструктивного діалогу, висловлювання та обговорення різноманітних думо...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
389
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
18 марта 2024 г.
3728
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!