| Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
| USD | 39.800 | 40.300 | 42.338 |
| EUR | 40.000 | 41.000 | 49.629 |
| USD | 42.170 | 42.541 | 42.338 |
| EUR | 49.510 | 50.191 | 49.629 |
Автомобільний міст через річку Тису, який має стати ключовою частиною нового прикордонного переходу між Україною та Румунією, успішно пройшов комплексні випробування на міцність. Як пише Build Portal, за повідомленням голови повітової ради румунського округу Марамуреш Габріеля Валера Зетеа, споруда витримала максимальні навантаження без жодних технічних відхилень, що свідчить про високу якість виконаних робіт і готовність об’єкта до подальших етапів введення в експлуатацію.
Випробування були здійснені шляхом проїзду мостом восьми вантажівок, кожна з яких була навантажена 40 тоннами щебеню, що в сумі дало навантаження понад 320 тонн. Спершу тестування провели на ділянці над водою з румунського боку, а потім - на частині конструкції з українського боку кордону.
Загальна довжина мосту становить приблизно 240 метрів: по 70 метрів на під’їздах з кожного боку кордону та приблизно 100 метрів у центральній частині над річкою. Вся зона, включно з майбутньою митною інфраструктурою, простягається майже на кілометр, що підкреслює масштабність транспортного проєкту.
За словами Зетеа, румунська сторона помітила затримки з просуванням робіт на українському напрямку, але після тривалих консультацій і координації конструктивні роботи активізувалися з обох берегів. Попри це, конструкція вже демонструє, що обрана технологія та матеріали відповідають найвищим стандартам навантажувальної здатності.
Міст стане частиною нового міжнародного пункту пропуску Біла Церква - Сігету-Мармацієй, відкриття якого планується в рамках двосторонніх домовленостей, досягнутих ще у 2020 році. Офіційне введення переправи в експлуатацію очікується на початку 2026 року.
Проєкт передбачає, що кожна країна сама забезпечує будівництво дорожньо-транспортної інфраструктури з власного боку кордону, тоді як безпосередньо міст зводить румунська сторона. Роботи розпочалися у березні 2023 року, і їхній завершальний етап зараз активно реалізується.
SWEETONDALE представила нову лінійку бітумних мастик для комплексного захисту будівельних конструкцій
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.