Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.512 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 47.456 |
USD | 41.300 | 41.801 | 41.512 |
EUR | 47.550 | 48.251 | 47.456 |
Українська бізнес-спільнота занепокоєна ініціативою Укрзалізниці підвищити тарифи на перевезення вантажів у контейнерах вагою брутто понад 26 тонн.
Встановлення зазначеної тарифної межі охопить переважну більшість контейнерних відправок залізницею, заявили в Європейській Бізнес Асоціації.
За оцінками експертів Комітету з логістики ЄБА, необхідно провести обговорення такої тарифної ініціативи, зокрема обґрунтованості запропонованої вагової норми у 26 тонн, із вантажовласниками, спеціалізованими транспортними підприємствами та морськими контейнерними лініями.
«Підвищення тарифів може знизити обсяги контейнерних перевезень залізницею та переорієнтувати вантажопотоки на автомобільний транспорт. Це створить навантаження на автомобільні дороги та збільшить витрати на їх утримання, а також призведе до втрати доходів залізниці та низки задіяних у контейнерних перевезеннях підприємств. Варто зазначити, що контейнерні перевезення автотранспортом у низці випадків вже є більш привабливими для вантажовласників порівняно із залізничним сполученням», - йдеться у зверненні компаній-членів Асоціації.
Вони звернули увагу, що країни Європейського Союзу, навпаки, заохочують контейнерні перевезення, надаючи знижки на доступ до інфраструктури, що можуть сягати 25%-75%. Перехід на контейнерні перевезення є складовою транспортної стратегі ї ЄС, відповідно до якої не менше 30% вантажів має перевозитися залізничним або водним транспортом, зокрема у контейнерах.
На відміну від країн ЄС, в Україні сегмент залізничних контейнерних перевезень ще формується і потребує інвестицій та державної підтримки. На переконання експертів Асоціації, розвиток галузі залізничних контейнерних перевезень сприятиме:
Відповідно, експерти Асоціації вважають, що підвищення тарифів на контейнерні перевезення є недоцільним та таким, що може мати негативні наслідки для експорту та не узгоджуватися з цілями транспортної інтеграції з ЄС.
Раніше повідомлялося, що бізнес закликав Укрзалізницю повернути найкоротші маршрути до портів Одеси та Чорноморська.
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.