РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.456 EUR: 48.276
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.456
EUR 40.000 41.000 48.276
USD 41.250 41.660 41.456
EUR 48.070 48.771 48.276
Новость

У богемному районі Берліна вирішили повністю прибрати автомобільні паркомісця

Передбачається, що експеримент триватиме протягом трьох місяців літа
2300
17 февраля 2023 г.


Три місяці без
автомобільних парковок


Представники партії Зелених ради берлінського Кройцберга вирішили тимчасово прибрати всі автомобільні паркомісця у богемному районі Ґрефекіц, повідомляє The Guardian.

Натомість на звільнених місцях можуть з’явитися столики кафе, вазони з рослинами, столи для пінгпонгу абощо. Поки що детальні плани не озвучили, бо лише в неділю, 12 лютого, в Берліні відбулися вибори. Однак передбачається, що експеримент триватиме протягом трьох місяців літа.

Ініціатори припускають, що переважній більшості жителів Ґрефекіцу, які паркуються у цьому районі, насправді не потрібні автомобілі. І, мовляв, звикнувши до того, що паркомісця зайняті іншими цікавими активностями, позбудуться машин назавжди.

Берлін відомий добре розвиненою системою громадського транспорту та велоінфраструктурою. Велика кількість людей живе біля роботи й в принципі може легко обходитися без авто. Рівень автомобілеволодіння в місті найнижчий у Німеччині - на тисячу мешканців припадає 337 зареєстрованих машин. Однак кількість автівок на вулицях таки зростає.

Деякі німецькі міста намагаються обмежувати швидкість руху до 30 км/год, але цьому перешкоджає федеральне законодавство, що вимагає від муніципалітетів вагомого обґрунтування, чому більша швидкість є небезпечною.

Тож берлінські зелені подекуди вдаються до тактичного урбанізму, аби скоротити користування автомобілями. Під час пандемії коронавірусу міняли розмітку на проїжджій частині руху на користь тимчасових велосмуг, з яких деякі лишилися назавжди.

На початку цього року сенат дозволив безкоштовно паркувати велосипеди, мотоцикли та електросамокати на паркомісцях, що раніше призначалися виключно для автомобілів.

Деякі вулиці потерпають від постійних змін: як-от частина Бергманнштрассе, яку спершу розмалювали у психоделічний горошок для позначення велосипедної смуги, а потім облаштували двосторонню велосмугу, залишивши автомобілям одну смугу з одностороннім рухом. Ця невизначеність подекуди викликає роздратування у місцевих мешканців.

Тож і анонсований експеримент у Ґрефекіці, здається, не викликав багато ентузіазму. Так, Флоріан Айкер, власник невеликого закладу на Ґрефештрассе, де готують гавайські поке-боули, був би радий отримати додатковий простір для літньої тераси. Але тимчасовість експерименту його лише засмучує: «У чому сенс просто відсунути проблему на три місяці?» За його спостереженнями, дві третини його сусідів і клієнтів негативно ставляться до ідеї, - і це далеко не затяті автомобілісти.

Цікаво дізнатись: як обігріти приміщення з великою кубатурою

Читайте більше новин про війну росії проти України у спецтемі на Build Portal
Фото: Amanda Artiaga, iheartberlin.de

Источник:
hmarochos
Рубрика:
Читайте все статьи рубрики
Общестроительные новости
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
17 февраля 2023 г.
2186
Фінустанова прогнозує, що у 2024 року українська економіка зросте на 3%...
16 февраля 2023 г.
3361
Загальна сума прямих збитків підприємств, включно з державними, та приватних осіб – підприємці...
Сегодня
9347
Build Portal зібрав думки будівельної еліти, профільних експертів та представників влади щодо н...
31 июля 2025 г.
3261
Документ передбачає залучення приватних інвестицій для швидкого відновлення інфраструктури...
22 июля 2025 г.
2982
Головна зміна - замість окремих тендерів на проєктування і будівництво, держава укладатиме...
06 августа 2025 г.
5527
Зазвичай маршрут передбачає найкоротше сполучення між пунктами, але тут сама подорож стає місцем при...
01 августа 2025 г.
5451
Хоча Лукас наполягає, що музей не є святинею, присвяченою “Зоряним війнам”, шанувальника...
29 июля 2025 г.
447
Завтрак — это не только самый первый прием пищи, но и основа для хорошего самочувствия. На наш...
05 августа 2025 г.
1128
6 серпня відбудеться розширене спільне засідання Ради Будівельної палати України, Профспілки працівн...
05 августа 2025 г.
2779
Головна мета зустрічі — консолідація зусиль будівельного бізнесу задля подолання наслідків рос...
31 июля 2025 г.
2007
Київ, 31 липня 2025 — У КВЦ «Парковий» відбудеться головна професійна подія літа &...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!