РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.724 EUR: 49.176
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.724
EUR 40.000 41.000 49.176
USD 41.500 41.999 41.724
EUR 48.850 49.500 49.176
Новость

Тарифи на залізничні перевезення вантажів 1-го і 2-го класів зростуть з вересня

З вересня тарифи можуть підвищити на 8% для 1-го і 2-го класів, а із січня 2022 року – на 20% і 6,5% відповідно
2762
07 июля 2021 г.


Двоетапне підвищення тарифів
на вантажоперевезення


Міністерство інфраструктури (МІУ) оприлюднило проєкт наказу про двоетапне підвищення тарифів на вантажоперевезення вантажів 1-го і 2-го тарифних класів з вересня на 8%, а із січня 2022 року – на 20% і 6,5% відповідно. Проєкт наказу розміщено на сайті відомства.

Метою прийняття наказу є зміна рівня тарифів на перевезення вантажів і порожніх вагонів, а також врегулювання питання щодо часткового зменшення перехресного субсидування між вантажами.

У пояснювальній записці до проєкту зазначено, що тарифи для низьковартісних вантажів, що встановлювалися ще в 1997 році, на 28,1% нижчі від середнього рівня тарифів (тарифи 2-го класу). Для вантажів 1-го класу тарифи були на 20% нижчими від середнього рівня, а для вантажів 3-го класу (з урахуванням металопродукції та нафтопродуктів) – на 23,9% вищими від середнього рівня.

«Відтоді диспропорція між рівнями тарифних класів постійно збільшувалася. При цьому плата за перевезення вантажів 1-го і 3-го класів відрізняється більше ніж удвічі, а позакласної групи вантажів і 3-го класу вантажів – майже в три рази, тоді як витрати на транспортування не залежать від роду вантажу у вагоні» , – відзначило Мінінфраструктури.

Відзначається, що в загальних обсягах перевезень вантажі позакласної групи й 1-го тарифного класу становлять близько 70%. Відповідно вони здійснюються з негативною рентабельністю. Частка перевезення вантажів 3-го тарифного класу в загальному обсязі перевезення (експорт, імпорт, внутрішнє сполучення) з 2008 року зменшилася з 15,9% до 10,8%, у т.ч. частка чорних металів зменшилася з 9,3% до 6,6%.

Щоб врегулювати питання щодо часткового зменшення перехресного субсидування між вантажами, планується запровадити такі зміни:

  • встановити тарифи для вантажів позакласної групи на діючому рівні для вантажів 1-го тарифного класу;
  • поступово збільшити рівень тарифів на перевезення нинішньої групи вантажів 1-го тарифного класу: на 8% з 1 вересня 2021 року і ще на 20,4% з 1 січня 2022 року;
  • поступово збільшити рівень тарифів на перевезення вантажів 2-го тарифного класу на 8% з 1 вересня 2021 року і ще на 6,5% з 1 січня 2022 року.

«Також планується встановити коефіцієнт за перевезення порожнього вагону з-під вивантаження вантажів 1-го тарифного класу і вантажів позакласної групи під наступне навантаження на рівні тарифів з-під вивантаження вантажів 2-го тарифного класу, продуктів харчування та енергетичних газів під наступне навантаження», – резюмується в повідомленні.

Внаслідок прийняття проєкту МІУ очікує збільшити доходи «Укрзалізниці» – на 1,8 млрд грн у 2021 році і на 10,091 млрд грн у 2022 році; збільшити надходження в бюджет – на 100,4 млн грн у 2021 році та на 534,2 млн грн у 2022 році.

Зауваження та пропозиції приймаються міністерством протягом 30 днів з дня публікації проєкту.

  Цікаво про будівництво: алгоритм дій з утеплення підвалу на етапі будівництва та у вже зведеному будинку
Источник:
gmk
Рубрика:
Читайте все статьи рубрики
Проблемы с перевозками, Укрзализниця
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
01 июня 2021 г.
4096
Гришина также обсудила с Венедиктовой расследование коррупции в компании...
31 марта 2021 г.
1320
УЗ планирует добиться пересмотра контрактов на долгосрочную аренду вагонов, заявил и.о. главы правле...
16 июня 2025 г.
2789
«Київміськбуд» планує реструктурувати боргові зобов’язання...
16 июня 2025 г.
2557
Партнери підтвердили подальшу підтримку України у впровадженні ключових реформ та надали оцінку прог...
26 мая 2025 г.
3027
Фонд вкладатиме кошти, внесені США та Україною, у проєкти з видобутку природних ресурсів, нафту та г...
02 июля 2025 г.
1429
Роль праймера у створенні надійної адгезії та технічні переваги бітумного праймера SWEETON...
30 июня 2025 г.
7065
Через зростання цін і нестачу доступного житла Барселона стикається з серйозною житловою кризою. Том...
19 июня 2025 г.
3045
18-19 червня 2025 року у м.Києві відбудеться виставка-форум у сфері інноваційних рішень для теплової...
17 июня 2025 г.
475
Запрошуємо на Business Day КБУ, який відбудеться вже завтра - 18 червня 2025 року. Другий блок буде ...
17 июня 2025 г.
3089
Під час заходу будівельна спільнота та представники влади разом з міжнародними партнерами об'єднають...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!