РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.775 EUR: 48.843
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.775
EUR 40.000 41.000 48.843
USD 41.550 42.010 41.775
EUR 48.750 49.451 48.843
Новость

Група «Śnieżka» упроваджує візуальну корпоративну ідентифікацію

Група «Śnieżka» – одна з лідерів на ринку декоративних фарб у Польщі, Угорщині, Україні і Білорусі – упроваджує візуальну ідентифікацію для компаній, що входять до її складу. Усі корпоративні марки, що належать Групі «Śnieżka», відтепер мають індивідуальні логотипи,  які візуально пов’язані з новоствореним знаком головної марки – Śnieżka  Group.
1877
01 апреля 2021 г.


У результаті багаторічного інтенсивного розвитку Групи «Śnieżka» шляхом органічного зростання й долучення до її складу  нових компаній, в тому числі за межами Польщі,  вперше в її історії виникла потреба створити спільну корпоративну ідентичність усіх  підприємств Групи. Такий крок спрямований на уніфікацію брендингові комунікації, підвищення впізнаваності на ринках і продемонструвати масштаб міжнародної діяльності.

У корпоративній ідентифікації,  підготовленій «Śnieżka TREDE OF COLOURS» спільно з агенцією «4/4 Brand Design», знак Групи «Śnieżka» відходить від безпосереднього зв’язку з продуктовим логотипом, який до теперішнього часу був і корпоративним. У типографії нового значка збережені елементи, що асоціюються  з присутнім на ринку продуктовим брендом  Śnieżka, зокрема, у дизайні залишився базовим темно-синій колір. Одночасно логотип підсилено завдяки написанню усіх назв великими літерами, що суттєво  додає значимості корпоративному бренду.

Одноколірний корпоративний знак Групи став основою для створення логотипів її компаній. Головна суть графічного дизайну полягає у тому, що на темно-синій прямокутник нанесено квадрат в індивідуальному кольорі для кожної з компаній. Таке дизайнерське рішення підкреслює приналежність компаній до Групи «Śnieżka» та  значення, яке з цього випливає, зокрема, ефект синергії. Форма квадрата є фундаментом і віссю для усієї системи ідентифікації і важливим елементом, що визначає її стилістику.

Колористика логотипів, використана для кожної з компаній Групи, має додаткове значення. Для знаку материнської фірми АТ «Śnieżka» застосовано головний корпоративний синій відтінок.  Найбільш виразний – пурпуровий колір – призначений  для  компанії «Śnieżka TREDE OF COLOURS», що виконує роль центру компетенцій у сфері маркетингу і продаж. Для лого угорського підприємства «POLI-FARBE» вибрано блакитний колір, що пов’язаний з його продуктовим знаком. У логотипі  RAFIL збережено сірий колір, що асоціюється з продуктовим брендом АТ «Радомська фабрика  фарб і лаків».

У зображеннях логотипів української компанії «СНЄЖКА-УКРАЇНА» і білоруської «BEL-POL» використані відповідно жовтий і зелений кольори, в яких закодовані символи цінностей Групи, що акцентують на інноваційності і стратегічному підході до бізнесу.

І хоч для ідентифікації кожної компанії Групи використано окремий, індивідуальний колір, однак темно-синій колір Групи поєднує їх і підкреслює, що усі підприємства є об’єднані в  єдину структуру.

Окрім нових логотипів, візуальна корпоративна ідентифікація Групи  «Śnieżka» передбачає упровадження змін щодо формату фірмових документів, візиток й інших елементів, що характерні для корпоративної комунікації.

Довідка: В усіх компаніях, що входять до Групи «Śnieżka», зайнято приблизно 1400 працівників, а виробничі підприємства, розташовані у чотирьох країнах  (Польщі, Угорщині, Україні й Білорусі), виготовляють близько 190 мільйонів кг різних видів будівельної хімії щороку. Наприкінці 2020 року Група активно працювала на 15 зовнішніх ринках.

 

Контакти:

Тел.: +38 (03259) 60-161
e-mail: press.releases@sniezka.ua

 

Джерело: «Śnieżka»
Інформацію опуліковано на правах реклами
 

Рубрика:
Читайте все статьи рубрики
Новости компаний *
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
01 апреля 2021 г.
2053
Український виробник представив нові колекції керамічної плитки, керамограніту і мозаїки...
31 марта 2021 г.
2451
Лауреати загальнонаціональної програми «Людина року-2020» розповіли про свої п...
22 марта 2021 г.
2765
АГРОМАТ відкрив новий спеціалізований магазин в Києві на Троєщині площею 640 кв. На п...
16 июня 2025 г.
2804
«Київміськбуд» планує реструктурувати боргові зобов’язання...
16 июня 2025 г.
2566
Партнери підтвердили подальшу підтримку України у впровадженні ключових реформ та надали оцінку прог...
26 мая 2025 г.
3040
Фонд вкладатиме кошти, внесені США та Україною, у проєкти з видобутку природних ресурсів, нафту та г...
09 июля 2025 г.
351
Особенности клея для теплого пола и практические советы по укладке...
09 июля 2025 г.
4590
Історична підземна ротонда була частиною великого садового комплексу, побудованого у XVIII столітті...
09 июля 2025 г.
1390
Традиційно підбиваємо підсумки 1 півріччя 2025 року, дискутуємо щодо можливих векторів розвитку ринк...
19 июня 2025 г.
3109
18-19 червня 2025 року у м.Києві відбудеться виставка-форум у сфері інноваційних рішень для теплової...
17 июня 2025 г.
488
Запрошуємо на Business Day КБУ, який відбудеться вже завтра - 18 червня 2025 року. Другий блок буде ...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!