РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.539 EUR: 46.158
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.539
EUR 40.000 41.000 46.158
USD 41.330 41.831 41.539
EUR 45.900 46.709 46.158
Новость

Чи зможе канатна дорога над Дніпром стати новим видом громадського транспорту столиці

Довжина усього маршруту канатної дороги може сягати п’ять кілометрів, він складатиметься з восьми станцій і з'єднає центр Києва не лише з Трухановим островом, але і з Гідропарком, Лівобережною та Русанівкою
2730
12 января 2021 г.

Чи зможе «канатка» стати новим видом
громадського транспорту міста? 


Вже цьогоріч у Києві планують почати будівництво канатної дороги від Арки дружби народів до Труханового острова

Насамперед збираються будувати кілометр канатної дороги з трьома станціями: Арка дружби народів, Поштова площа і Труханів острів. Довжина усього маршруту може сягати п’ять кілометрів. Він складатиметься з восьми станцій і з'єднає центр Києва не лише з Трухановим островом, але і з Гідропарком, Лівобережною та Русанівкою.

Будівництво перших трьох станцій оцінюють приблизно у 520 мільйонів гривень. Автор проєкту Андрій Миргородський розповів, що інвестора вже знайшли.

З одного боку, місто потребує розвитку міського транспорту. Система перевантажена й це гальмує мобільність киян, мешканцям потрібні швидші та зручніші шляхи. З іншого боку, канатна дорога для Києва - це трошки сумнівний захід, хоча ідея об'єднати всі київські острови канатними дорогами абсолютно не нова, вона з’явилася, мабуть, ще у 1960-х роках. Зокрема, її можна було бачити на проєктах будівництва Палацу піонерів, який мали пов’язати з островами Гідропарк та Труханів, розповідає експерт з урбаністики Віталій.

З іншого боку, розглядаючи цей проєкт сьогодні, ми побачимо, що він може значно погіршити загальний краєвид на київські схили. Зараз не зрозуміло, де будуть стояти ці височезні 50-60-метрові опори, які триматимуть металеві канати, на яких будуть пересуватися вагончики. З іншого боку, не факт, що ця канатна дорога зможе стати видом міського транспорту.


Канатна дорога як громадський транспорт

Пропускна здатність канатної дороги - 2400 пасажирів на годину. Це майже вдвічі менше, ніж кількість пасажирів, яку може перевезти один маршрут автобуса, чи навіть фунікулер. Крім того, незрозуміло, що буде з інвестиціями. У проєкт планують інвестувати понад 500 мільйонів гривень. Як інвестор буде повертати ці кошти?

Якщо йдеться про те, що канатна дорога має бути міським транспортом, то відповідно проїзд має лишатися на рівні міського транспорту - близько восьми, десяти, ну п’ятнадцяти гривень.

Але з огляду на подібні аналоги в сусідніх країнах, можна побачити, що зазвичай проїзд на канатній дорозі коштує 50 і більше в перерахунку в гривні. Чому так само має коштувати в нас? Бо зазвичай канатна дорога будується з іноземних комплектуючих і її вартість, на відміну від інших споруд, буде для інвестора плюс-мінус однаковою, як у Києві, так і десь у Європі чи Америці. Відповідно, якщо проїзд коштуватиме 50 і більше гривень, то вона буде, швидше, атракціоном, який краще працюватиме у вихідні дні, а гірше - у будні.

Серед найближчих аналогів - канатна дорога приблизно того ж масштабу на Воробйових горах в у Москві. Її відкрили два роки тому. Вартість проїзду на ній у будні - приблизно 50 гривень, у вихідні - десь 200 гривень. Чи буде готовий киянин або київський турист платити подібні кошти для того, щоби використовувати канатку як вид транспорту? Чи це буде винятково атракціон для туристів, які приїхали до Києва або вийшли у вихідний день погуляти?

Зараз між правим і лівим берегами - велика прірва, тому варто будувати мости. Це дорожче, але надалі вимагатиме менше коштів на підтримання, крім того, це доступно для велосипедистів та людей із самокатами чи іншим електротранспортом. Не виключено, що Києву можна було б запустити й канатні дороги. Проте підхід до їхньої реалізації має бути більше акуратним.


Интересно о ремонтах: ранее мы писали о том, как выбрать светильник и на что следует обратить внимание 

Источник:
nv
11 января 2021 г.
1159
3 старовинні будинки у Шевченківському районі можуть отримати статус культурної спадщини...
11 января 2021 г.
1023
Новий закон є передумовою для впровадження системи торгівлі квотами на викиди парникових газів...
11 января 2021 г.
972
Як карантин змінив ринок комерційної нерухомості та чому торгово-розважальні центри і надалі залишат...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
02 мая 2025 г.
2769
Згідно з текстом документа, Україна має право сама визначати ділянки, які надаватиме для пошуку та в...
08 апреля 2025 г.
3985
Наразі землі, які були незаконно відчужені, повертаються до держави та територіальних громад че...
19 марта 2025 г.
6402
Тимур Ткаченко оголосив про початок роботи нових правил роботи громадського транспорту під час триво...
Сегодня
6258
Його відзначили за «виняткові досягнення в спотворенні міських пейзажів»...
Вчера
884
Бетонний басейн - це не просто декоративний елемент ділянки, а складна інженерна споруда, що вимагає...
Сегодня
257
Demolition works are the first—and a crucial—stage of any construction or renovation pro...
23 декабря 2024 г.
3507
Юрій Шевага, Директор компанії БІГ-СІТІ розповів про стан та вплив війни на мостову інфраструкт...
16 января 2023 г.
6996
Кабінет Міністрів ухвалив рішення про створення Державного агентства відновлення та розвитку інфраст...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!