РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.430 EUR: 48.473
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.430
EUR 40.000 41.000 48.473
USD 41.200 41.649 41.430
EUR 48.000 48.700 48.473
Новость

PR на будівельному ринку: підсумки опитування

Компанія Рublicity Creating провела опитування представників компаній будівельного ринку України. В опитуванні взяли участь представники понад 120 компаній. Основні запитання анкети стосувались використання PR-інструментів у комплексі маркетингових комунікацій, обсягу PR-бюджетів, найбільш ефективних PR-інструментів, а також залучення зовнішніх структур до здійснення PR-діяльності

2563
04 октября 2019 г.


Компанія Рublicity Creating провела опитування представників компаній будівельного ринку України. В опитуванні взяли участь представники понад 120 компаній. Основні запитання анкети стосувались використання PR-інструментів у комплексі маркетингових комунікацій, обсягу PR-бюджетів, найбільш ефективних PR-інструментів, а також залучення зовнішніх структур до здійснення PR-діяльності.

За результатами опитування, більшість компаній протягом останнього року використовували PR-інструменти у своїй діяльності – 77% опитаних.

Серед найбільш ефективних, на думку респондентів, інструментів PR, зокрема, були названі: участь у виставках, організація власних PR-заходів, розміщення піар-матеріалів (статті, новини) в ЗМІ, корпоративний сайт і т.д. Більшість опитаних вважають, що найбільш ефективними є комплексні PR-кампанії, а не окремі PR-інструменти чи окремі PR-активності.


Найбільш прийнятним PR-бюджетом на період 6-12 місяців, більшість опитаних (49%) назвали бюджет у діапазоні від 101 до 300 тис. грн.

Що стосується залучення спеціалізованих зовнішніх структур до розробки та проведення комплексних програм просування, окремих PR-заходів чи інших активностей, то понад 60% респондентів з тих, хто використовує PR-інструменти у своїй діяльності, практикують комбіновану схему (частину робіт виконують самостійно, а частину доручають зовнішнім структурам). Ще 10% працюють виключно із зовнішніми структурами у галузі PR, і 29% виконують роботи виключно власними силами.

«Будівельний ринок – один з найбільш важливих секторів економіки, що продовжує розвиватись. Підсумки опитування операторів будівельного ринку показали, що PR-інструменти використовуються доволі активно, у тому числі і з залученням зовнішніх спеціалізованих структур. Разом з тим, на зміну окремим активностям і тактичним крокам повинні прийти комплексні програми (середньо- і довгострокові), розроблені на основі довгострокової стратегії», - відзначила Руслана Плис, Account Director Publicity Creating.

* Опитування було проведено з травня по серпень 2019 р. В опитуванні взяли участь 122 компанії, що працюють у різних напрямках будівельного ринку.

11 вересня 2019 р.

Довідка:

Publicity Creating успішно працює на українському ринку понад 20 років, спеціалізація компанії - стратегічні комунікації та PR. Компанія входить в ТОП найбільш відомих та найбільш професійних PR-агенцій України є інформаційним лідером галузі і лідером рейтингу активності в соціальних мережах. За час роботи на ринку, Publicity Creating було реалізовано 1500 проектів для 500 клієнтів, серед яких - великі українські та міжнародні компанії, представництва, які працюють на всіх основних ринках, як в секторі В2В, так і В2С.
Більше інформації та контакти - на сайті www.publicity.com.ua
Ми в соціальних мережах: Facebook, Twitter.
Відеоканал на YouTube, кейси на SlideShare.

Інформацію разміщено на правах реклами
Рубрика:
Читайте все статьи рубрики
Общестроительные новости
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
04 октября 2019 г.
2521
Міністерство розвитку громад та територій України розробило проект Закону, завдяки якому всі підприє...
04 октября 2019 г.
2448
Близько 30% новобудов Харкова мають ознаки ризикованості. І це типово для українських міст-міль...
04 октября 2019 г.
2436
Верховная Рада поддержала за основу законопроект (№ 2143-3) «О городе Киеве — столице Ук...
13 августа 2025 г.
3183
Інвестиційні проекти, які можна буде компенсувати через власні податки підприємства, мають бути реал...
11 августа 2025 г.
106002
Build Portal зібрав думки будівельної еліти, профільних експертів та представників влади щодо н...
31 июля 2025 г.
3310
Документ передбачає залучення приватних інвестицій для швидкого відновлення інфраструктури...
21 августа 2025 г.
3443
Міст матиме довжину 112 метрів та ширину 14 метрів. Він складатиметься з двох рівнів: верхній сполуч...
20 августа 2025 г.
7509
Проєкт став черговим прикладом динамічного розвитку архітектурного середовища Тирани, де останніми р...
19 августа 2025 г.
10604
Компанія створила три окремі зони – аквапарк з інтерактивними водними елементами, лісопарк з в...
05 августа 2025 г.
1223
6 серпня відбудеться розширене спільне засідання Ради Будівельної палати України, Профспілки працівн...
05 августа 2025 г.
2980
Головна мета зустрічі — консолідація зусиль будівельного бізнесу задля подолання наслідків рос...
31 июля 2025 г.
2073
Київ, 31 липня 2025 — У КВЦ «Парковий» відбудеться головна професійна подія літа &...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!