РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.774 EUR: 49.101
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.774
EUR 40.000 41.000 49.101
USD 41.500 42.010 41.774
EUR 48.800 49.490 49.101
Новость

Огляд нового тягача-чемпіона Ford F-Maх: Репортаж Build Portal зі Стамбула

На початку осені українські журналісти відвідали найголовніший у світі центр із розробки тяжких вантажівок Ford у Стамбулі. Тур організувала компанія АВТЕК – офіційний дистриб’ютор Ford Trucks в Україні. Build Portal ділиться враженнями та фото

3428
19 сентября 2019 г.


Замість передмови

 

На початку осені українські журналісти відвідали найголовніший у світі центр із розробки тяжких вантажівок Ford у Стамбулі. Тур організувала компанія АВТЕК – офіційний дистриб’ютор Ford Trucks в Україні. Build Portal ділиться враженнями та фото.

 


Гості з України біля головного офісу Ford Otosan R&D Center


 

Переоцінити внесок Ford у хід історії людства неможливо. Саме Генрі Форд «посадив» Америку, а потім і весь світ, на колеса. З Ford Model T фактично почалася всесвітня автомобілізація. Так звана Жерстяна Лізі стала першою автівкою, що випускалася мільйонними серіями. Ще на початку минулого століття новий автомобіль міг собі дозволити американець середнього класу. 

 





 

Сьогодні у вестибюлі головного офісу дослідного центру Ford у Стамбулі представлені символи різних епох. Це, звісно, легендарна Лізі з максимальною швидкістю 48 км/год та Ford F Vision – концептуальна вантажівка майбутнього. Остання нагадує Робокопа чи Дарта Вейдера: думки розділяються.

 





 

Історія Ford Otоsan, найбільшої автомобілебудівної компанії Туреччини, нараховує 59 років. Це спільне підприємство турецького конгломерату Kos Holding та американської корпорації Ford. Входить до списку Forbes Global 2000.

 




З чистого аркуша

 

Головний інфопривід візиту української медіаспільноти до Туреччини – новий тягач Ford F-Maх отримав титул Truck of the Year 2019. І саме тут, у стінах Ford Otosan R&D Center, його розробили з нуля. На це знадобилося 4 роки і 400 мільйонів євро. 

 





 

Журналістам пощастило відвідати саму дизайн-студію, де навіть фотографувати дозволяють лише з певного ракурсу. 

«Створення автомобіля з чистого аркуша є надзвичайно складним процесом, – зазначають дизайнери. – Ми керувалися, насамперед, бажанням показати міць машини зовні і створити найбільш комфортні та безпечні умови для водія всередині».


У студії можна на власні очі побачити варіанти кабін для титулованого тягача – вони відрізняються від серійних оформленням решітки радіатора, фарами та аеродинамічними елементами.

 






 

Сьогодні фахівці Ford Otosan R&D Center займаються розробкою не лише двигунів і мостів, але й власних трансмісій. Тут працює понад 1500 співробітників.

 

Ford Trucks: досягнення та перспективи

 

У meeting room конструкторського центру на журналістів чекали презентація і традиційне турецьке чаювання. Emrah Duman, директор з міжнародних ринків компанії Ford Otоsan, представив детальну інфографіку і відповів на запитання медійників. Так, за 2018 рік Ford Otоsan випустила 455 тисяч автомобілів, серед них 15 тисяч вантажівок Ford Trucks. Модельний ряд останніх на сьогодні охоплює кілька сімейств. Це Long Haul – сідлові тягачі для роботи з напівпричепами у складі автопотягів. Для будівельного сегменту випускають Сonstruction Trucks під установку самоскидних кузовів, бетононасосів та міксерів. Для роботи в комунальному секторі призначені Road Trucks. Понад 75% продукції компанії йде на експорт. І якщо в 2015 році Ford Trucks були представлені на ринках 17 країн, цьогоріч цифра сягає 42-х. У перспективі на 2020 рік – 51 країна.

 



Сергій Кобилінський, директор ТОВ «Сучасні вантажівки» – компанія АВТЕК, та Emrah Duman, директор з міжнародних ринків компанії Ford Otоsan
Сергій Кобилінський, директор ТОВ «Сучасні вантажівки» – компанія АВТЕК, та Emrah Duman, директор з міжнародних ринків компанії Ford Otоsan


 

Emrah Duman, директор з міжнародних ринків компанії Ford Otоsan:

Україна для нас – один із найважливіших ринків, де ми працюємо вже понад 11 років. На сьогодні ми є лідером в сегменті дорожнього будівництва, залишивши всі європейські бренди позаду. Займаємо перше місце серед дорожніх вантажівок, куди входить і комунальна техніка. З новим продуктом Ford F-Maх плануємо збільшити ринкову частку в сегменті тягачів і подолати бар’єр 10%.

 











Тест-драйв Ford F-Maх 

 

Від теорії – до практики! Після відвідин головного офісу Ford Otosan R&D Center журналістів запросили до Istanbul Park. Це гоночна траса, де проходить етап Чемпіонату Формули-1. Оцінити ходові якості Ford F-Maх мали змогу всі охочі просто за кермом. Виявилося, що навіть тендітні жінки можуть легко впоратися з такою потужною машиною. Інструктори школи драйверів продемонстрували видовищний дрифт, а також показали роботу системи курсової стійкості на різних видах покриттів: сухому та мокрому. Цікавим став досвід у симуляторі – кожен міг відчути, що відбувається під час перекидання кабіни. Дійсно переконливий привід нагадати собі, що безпека – понад усе!

 






 

Новий тягач Ford F-Maх оснащений силовим агрегатом Ford Ecotorq екологічного стандарту Євро 6. Об’єм – 12,7 л, потужність – 500 к. с. Коробка перемикання передач – автоматична марки ZF TraXon.

 







АВТОР: Олена Бойко

Компанія АВТЕК

Інформація розміщена на правах реклами

Рубрика:
Читайте все статьи рубрик
Успешный бизнес
Особенные мероприятия стройрынка
Новости производителей и дилеров материалов, техники
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
25 августа 2016 г.
3826
Этим летом, с 5 по 7 августа состоялся 10-й футбольный турнир, организованный строительной корпораци...
24 июня 2016 г.
6276
16 июня на предприятии «Бетон Комплекс», что входит в состав ПСГ «Ковальская&...
21 июня 2016 г.
8008
Ежегодный круглый стол Украинской ассоциации известковой промышленности на тему «Оптимизация и...
22 июля 2025 г.
2916
Головна зміна - замість окремих тендерів на проєктування і будівництво, держава укладатиме...
16 июня 2025 г.
2857
«Київміськбуд» планує реструктурувати боргові зобов’язання...
16 июня 2025 г.
2598
Партнери підтвердили подальшу підтримку України у впровадженні ключових реформ та надали оцінку прог...
23 июля 2025 г.
6442
Ходять чутки, що там буде більше тисячі квартир...
24 июля 2025 г.
1753
Ви знали? Ця прихована проблема може зруйнувати конструкцію вашого даху...
Вчера
1552
Головна мета зустрічі — консолідація зусиль будівельного бізнесу задля подолання наслідків рос...
22 июля 2025 г.
814
Вже в середу відбудеться Business Club КБУ, присвячений аналітиці українського ринку нерухомості за ...
18 июля 2025 г.
1702
Вже за тиждень відбудеться Business Club КБУ, присвячений аналітиці українського ринку нерухомості з...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!