РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.585 EUR: 48.638
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.585
EUR 40.000 41.000 48.638
USD 41.330 41.831 41.585
EUR 48.300 49.000 48.638
Новость

Хто стане інвестором для «Укрзалізниці»

Ринок залізничних перевезень потребує інвестицій. Переконані експерти. Звідки чекати фінансових вливань читайте далі.
3560
10 мая 2019 г.



Що важливо для інвестора?

Останнім часом на ринку залізничних перевезень відбувається чимало цікавих подій. У ситуації збільшення витрат на цей тип перевезень, а також наявного дефіциту вагонів, дедалі більше приватних українських компаній інвестують у власний вагонний парк. Поряд з постійним зменшенням кількості вагонів під управлінням АТ «Укрзалізниця» через їхню критичну зношеність, це призвело до збільшення частки приватного вагонного парку в загальній структурі. Віце-президент компанії Capital Times Євген Кудрицький розповів, чи варто чекати іноземних інвестицій на ринку залізничних перевезень України і на які аспекти передусім звертають увагу потенційні інвестори.

Приватні вагони на УЗ

За деякими типами вагонів частка приватного рухомого складу вже перевищує цифри АТ «Укрзалізниця». Зокрема, щодо вагонів-зерновозів і цистерн. А динаміка приросту парку напіввагонів передрікає подібну ситуацію вже до кінця 2019 року.

Якщо говорити про такий показник, як «робочий парк», то «приватники» вже давно перевищили обсяги національного оператора. Наочним прикладом стала ситуація з вагонами-зерновозами – лише за останній рік, станом на березень 2019-го, приватний бізнес наростив власний рухомий склад майже на 5000 вагонів, а в цей же час АТ «Укрзалізниця» скоротила їхню кількість більш ніж на 1000 вагонів.

Однією з причин такого зростання є активні інвестиції у вагони-зерновози великих вітчизняних агрохолдингів. Насамперед ці кроки спрямовані на розвиток власної транспортної безпеки і зменшення залежності від третіх сторін.

Подібними інвестиціями, наприклад, нещодавно відзначилася компанія «Астарта» – як і багато інших гравців, вона інвестувала в купівлю 130 нових вагонів-зерновозів. А ось компанія «Кернел» пішла іншим шляхом – у лютому 2019 року оголосила про гучне «M енд A», внаслідок чого було придбано компанію «РТК-Україна», що володіє майже 3000 вагонами-зерновозами на момент угоди.

Як поводяться на ринку «сервісні» компанії?

Трансформації також відбуваються і в компаніях, які спеціалізуються безпосередньо на наданні послуг залізничних перевезень та транспортному обслуговуванні. У 2018 році було оголошено про ще одне значне поглинання – інвестиційна група ICU стала власником компанії «Трансгарант-Україна», яка управляла 3000 одиниць рухомого складу.
Великі плани з розвитку цього напряму має і Група ТАС Сергія Тігіпка. Компанія збирається збільшити свій вагонний парк до 10 000 вагонів із нинішніх 1200 протягом 5–7 років, а одним із варіантів реалізації їхньої стратегії може бути залучення іноземного партнера.

Чи прийдуть нові інвестиції?

Незважаючи на багато труднощів і проблеми в галузі, ринок залізничних перевезень України залишається досить привабливим для нових інвестицій. На прикладі агросектора, аналітичні агентства і міжнародні інститути сходяться на думці, що нам варто очікувати стабільного зростання виробництва й експорту зернових на найближчі роки. Так, МВФ прогнозує за результатами сезону 2018/19 рекордні 69,8 і 44,5 млн тон відповідно (61,9 і 41,9 млн тон в сезоні 2017/18).

Через лібералізацію внутрішнього ринку, а також досить високу прибутковість цього бізнесу, дуже ймовірним є прихід іноземних гравців на ринок залізничних перевезень України, що володіють дешевим фінансовим ресурсом і можливостями для довгострокового розвитку. Нам відомі кілька іноземних «стратегів», які активно вивчають це питання.

Наживка для інвестора

З великою ймовірністю, подібні компанії шукатимуть місцевого партнера з розумінням особливостей ринку України. У виграшній позиції будуть ті, хто готовий до подібної співпраці і високих стандартів партнера. Наявність позитивної бізнес-репутації, контракти з клієнтами, які забезпечать вантажопотік, зрозуміла юридична структура компанії і готовність до повноцінного due diligence з боку майбутнього партнера стануть великими перевагами для місцевих гравців. Той, хто зможе залучити такого інвестора, буде у виграшній ситуації і отримає можливість розвиватися швидше за інших.

Джерела фінансування

Для тих компаній, які хотіли б розвиватися самостійно, існує кілька додаткових варіантів фінансування власної програми розвитку. Поряд із послугами лізингових компаній, в Україні діє чимало міжнародних фінансових інститутів, які є доступним варіантом дешевого фінансування для наших компаній. Європейський банк реконструкції та розвитку, Європейський інвестиційний банк та інші організації готові розглядати виділення коштів на покупку нового рухомого складу.


СПЕЦТЕМА: Проблемы "УЗ"


Джерело: mind.ua

Рубрика:
Читайте все статьи рубрики
Общестроительные новости
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
08 мая 2019 г.
2877
Сергей Варланов возглавил Государственную налоговую службу Украины. Соответствующее решение было при...
08 мая 2019 г.
3092
АМКУ оштрафував дві компанії «Укрбуда» на 150 млн грн. Наслідки – банкрутство та з...
08 мая 2019 г.
5159
Открытие паркинга в аэропорту отметят музыкальным фестивалем с автошоу...
16 июня 2025 г.
2766
«Київміськбуд» планує реструктурувати боргові зобов’язання...
16 июня 2025 г.
2549
Партнери підтвердили подальшу підтримку України у впровадженні ключових реформ та надали оцінку прог...
26 мая 2025 г.
3006
Фонд вкладатиме кошти, внесені США та Україною, у проєкти з видобутку природних ресурсів, нафту та г...
Вчера
6972
Корпус судна оздоблений металізованим монограмним візерунком Louis Vuitton, а з носа «корабля&...
25 июня 2025 г.
8788
Було реконструйовано мозаїки з понад 85 тисяч фрагментів плитки Nolla, вазони ручної роботи, перголи...
24 июня 2025 г.
4469
Проєкт показує, як можна використовувати залишки будматеріалів у просторі для міста. Він став т...
19 июня 2025 г.
2859
18-19 червня 2025 року у м.Києві відбудеться виставка-форум у сфері інноваційних рішень для теплової...
17 июня 2025 г.
455
Запрошуємо на Business Day КБУ, який відбудеться вже завтра - 18 червня 2025 року. Другий блок буде ...
17 июня 2025 г.
3066
Під час заходу будівельна спільнота та представники влади разом з міжнародними партнерами об'єднають...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!