РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 42.067 EUR: 48.335
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 42.067
EUR 40.000 41.000 48.335
USD 41.840 42.191 42.067
EUR 48.100 48.771 48.335
Новость

На дорогах України хочуть ввести європейські обмеження щодо вантажівок

Руйнування дорожного покриття хочуть мінімізувати, переглянувши вагові норми для вантажівок
3223
23 января 2019 г.




Європейські норми для вантажівок

Державне агентство автомобільних доріг України має на меті гармонізувати українське законодавство відповідно до Директиви Ради 96/53/ЄС від 25.07.1996 р. «Про встановлення для певних наземних транспортних засобів, що рухаються в межах Співтовариства, максимально дозволених розмірів під час національних і міжнародних перевезень і максимально дозволеної ваги під час міжнародних перевезень» в частині впровадження в Україні європейських стандартів габаритно-вагових параметрів. Це має стати однією з найважливіших основ збереження автомобільних доріг країни.

Ініціатива передбачатиме визначення максимально допустимих параметрів фактичної маси та навантаження на вісь транспортних засобів залежно від їх конструкцій, що відповідає європейським правилам перевезення вантажів.

З огляду на рекордне фінансування галузі та масштабне проведення ремонтно-будівельних робіт по всій країни, існує нагальна потреба в перегляді застарілого підходу до встановлення вагових обмежень, аби зберегти відремонтовані ділянки доріг від руйнівного впливу перевантажених транспортних засобів. Як результат це дозволить ефективно використовувати кошти платників податків та спрямовувати їх на ремонт нових ділянок доріг, а не на відновлення зруйнованих перевантаженим транспортом.

Наразі вітчизняні правила дорожнього руху допускають максимальну фактичну масу автомобіля в розмірі 40 тонн, а для контейнеровозов – 44 тонни. Такий підхід до встановлення габаритно-вагових параметрів суттєво відрізняється від інших європейських країн.

Відповідно до досліджень науковців, руйнівний вплив автомобіля на дорогу залежить не тільки від фактичної маси, але й від кількості осей в транспортному засобі.

Саме тому закордонний досвід заснований на встановленні максимальної фактичної маси автомобіля в залежності від конструкції вантажівки.

Якщо говорити мовою цифр, то з масою 40 тонн в Європі відповідно до згаданої Директиви можуть рухатися лише окремі, як правило комбіновані, вантажні автомобілі з 4-6 осями, тоді ж як для найбільш поширених в Україні 2-вісних та 3-вісних вантажівок такі параметри встановлено на рівні 18-24 тонн.

Це пояснюється тим, що 40-тонний 2-вісний автомобіль спричиняє в десятки разів більше руйнівного впливу на дорожнє покриття, ніж за умови, якщо аналогічний вантаж перевозився б автопоїздом.

Впровадження Європейських стандартів щодо фактичної маси автомобіля має сприяти збереженню автомобільних доріг та дозволить гармонізувати національні та європейські габаритно-вагові параметри, передбачені Угодою про асоціацію між Україною та Європейським Союзом.



Джерело: прес-служба Укравтодору

Рубрика:
Читайте все статьи рубрики
Общестроительные новости
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
22 января 2019 г.
3314
В ходе реставрации возьмутся также за прилегающий переулок...
22 января 2019 г.
3032
Центральный железнодорожный вокзал в столице сделают современным до мая...
22 января 2019 г.
3421
Жильё пришлось арендовать, ведь хозяйку животных не пустили с ними в студенческое общежитие...
22 сентября 2025 г.
3547
Згідно з цим документом, під час воєнного стану та рік після його закінчення доступ до дан...
13 августа 2025 г.
3761
Інвестиційні проекти, які можна буде компенсувати через власні податки підприємства, мають бути реал...
12 сентября 2025 г.
190081
Build Portal зібрав думки будівельної еліти, профільних експертів та представників влади щодо н...
21 августа 2025 г.
3464
Міст матиме довжину 112 метрів та ширину 14 метрів. Він складатиметься з двох рівнів: верхній сполуч...
20 августа 2025 г.
7534
Проєкт став черговим прикладом динамічного розвитку архітектурного середовища Тирани, де останніми р...
19 августа 2025 г.
10628
Компанія створила три окремі зони – аквапарк з інтерактивними водними елементами, лісопарк з в...
04 ноября 2025 г.
1773
Програма створена для фахівців ринку нерухомості, які прагнуть розвинутися, систематизувати знання т...
24 октября 2025 г.
3124
Цього року InterBuildExpo відбудеться з 22 по 24 жовтня. Розділи виставки та повна ділова прогр...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Анна Гонтаренко, Виконавча директорка Українського Центру Сталевого Будівництва у Головному щор...
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!

Ивент
АНОНС: V Український Будівельний Конгрес 2025: еволюція девелопера та рушійні фактори
21 листопада 2025 року у Києві, у просторі КВЦ «Парковий» (вул. Паркова дорога, 16А, 3-й поверх), відбудеться V Український Будівельний Конгрес — ключова подія будівельної та девелоперської індустрії України.
КВЦ Парковий
21
ноября
09:00 – 22:00
необходима регистрация