РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.724 EUR: 49.176
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.724
EUR 40.000 41.000 49.176
USD 41.500 41.999 41.724
EUR 48.850 49.500 49.176
Новость

Стало відомо, коли скінчиться ремонт траси Харків - Суми

На трасі, яку капітально не ремонтували протягом 60 років, уже відновили основу та завершують вкладати вирівнювальний шар асфальтобетону
4156
10 августа 2018 г.



На трасі, яку капітально не ремонтували протягом 60 років, уже відновили основу та завершують вкладати вирівнювальний шар асфальтобетону.

Щоб повністю відновити шлях на Суми, дорожники працюють цілодобово. Кожного дня на трасі – близько 70 одиниць техніки та 100 робітників. Саме Харків - Охтирка визначена в області пріоритетом у дорожньому будівництві на 2018 рік.

«В області ремонтується велика кількість доріг. Цьогоріч заплановано ремонт біля 15 державних та 80 місцевих. Наприклад, у жахливому стані були дороги на Донецьку та Луганську область. Цього року ми завершуємо їх ремонт. Окреме питання – це дорога Харків - Суми. Усім відома, вона була в дуже важкому стані. Вже восени ця дорога буде якісною та безпечною, - наголошує голова ХОДА Юлія Світлична. - У питанні ремонту доріг маємо підтримку Президента України та уряду. Необхідне фінансування є. Такими масштабами дороги в області не ремонтувалися протягом останніх 10 років».

Дорогу з Харкова до Сум побудували ще в 1952-1956 роках та з того часу жодного разу капітально не ремонтували, хоча мали б це робити кожні 12 років. У результаті на трасі було зруйновано не тільки покриття, але й основа.

«Стан дороги був дійсно патовим. Руйнування були до земельного полотна, ямковість - понад 90 %, на деяких ділянках дорога була зруйнована повністю – з основою», - говорить провідний інженер відділу будівництва та ремонту автомобільних доріг і штучних споруд Служби автомобільних доріг у Харківській області В'ячеслав Назаренко.

У результаті спеціалістам довелося розробити кілька проектних рішень для відновлення основи дороги. Там, де це було можливо, її ремонтували методом холодного ресайклінгу (тобто, використовуючи той асфальт, який знімали фрезою). Але на деяких ділянках це було неможливо.

«Від Богодухова в бік Харкова під низом йде бруківка. Фреза не може передріблювати її. Тому асфальтобетон зрізали до бруківки, а потім, щоб розподілити навантаження, вкладали підставу з щебенево-піщаної суміші з додаванням цементу. Її добре проливали водою (протягом дня поливали від 5 до 10 разів), щоб цемент схопився, та підстава набрала міцність», - розповідає В'ячеслав Назаренко.

Після того, як основу дороги відновили, на неї розпочали вкладати вирівнювальний шар асфальтобетону. Зараз цю роботу майже завершено, і дорожники переходять до вкладання верхнього шару асфальту. Попереду – нанесення розмітки, облаштування зупинок та встановлення дорожніх знаків.

«Дорога буде зроблена в повному конструктиві. Вона гарантовано «простоїть» 12 років», - відзначає начальник Служби автомобільних доріг у Харківській області Євген Зражевець.

Нагадаємо, дорога Харків - Охтирка є найбільш інтенсивною в регіоні. Нею курсує 20 тисяч автомобілів на добу, а в пікові години – ще більше. Окрім того, траса є найбільш складною, адже більша її частина проходить населеними пунктами.

Ремонтні роботи на трасі розпочали в 2016 році. Тоді зробили перші 16 км дороги. У 2017-му – ще 18 км. Також, за дорученням голови ХОДА Юлії Світличної, торік відновили Губарівський шляхопровід, який було демонтовано ще 10 років тому. Це було обов’язковим етапом для подальшого ремонту траси. Зараз на дорозі Харків - Охтирка реконструюють ще один міст – біля села Куп’єваха.

Джерело: kharkivoda.gov.ua

Рубрика:
Читайте все статьи рубрики
Общестроительные новости
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
10 августа 2018 г.
3987
В Святошинском районе Кстолицы будет демонтирован долгострой, который находится на улице Бахмацкая, ...
10 августа 2018 г.
3879
Индексы изменения стоимости строительных работ могут применяться при прогнозировании объемов капитал...
10 августа 2018 г.
3138
Норвежская NBT купила ООО "Сивашэнергопром" (оперирует ветропарком мощностью около 3 МВт в Херсонскр...
16 июня 2025 г.
2789
«Київміськбуд» планує реструктурувати боргові зобов’язання...
16 июня 2025 г.
2557
Партнери підтвердили подальшу підтримку України у впровадженні ключових реформ та надали оцінку прог...
26 мая 2025 г.
3028
Фонд вкладатиме кошти, внесені США та Україною, у проєкти з видобутку природних ресурсів, нафту та г...
02 июля 2025 г.
1429
Роль праймера у створенні надійної адгезії та технічні переваги бітумного праймера SWEETON...
30 июня 2025 г.
7065
Через зростання цін і нестачу доступного житла Барселона стикається з серйозною житловою кризою. Том...
19 июня 2025 г.
3045
18-19 червня 2025 року у м.Києві відбудеться виставка-форум у сфері інноваційних рішень для теплової...
17 июня 2025 г.
475
Запрошуємо на Business Day КБУ, який відбудеться вже завтра - 18 червня 2025 року. Другий блок буде ...
17 июня 2025 г.
3089
Під час заходу будівельна спільнота та представники влади разом з міжнародними партнерами об'єднають...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!