РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.472 EUR: 42.183
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.472
EUR 40.000 41.000 42.183
USD 39.500 39.830 39.472
EUR 42.250 42.850 42.183
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

Іван Салій: Експериментальний полігон SKYWAY, Мінськ

Іван Салій, президент Всеукраїнської спілки виробників будматеріалів розповів про експериментальний полігон SkyWay – надземний транспорт, аналогів якому немає у світі
2869 13.06.2017 в 14:46

БЛОГ ІВАНА САЛІЯ

Президент Всеукраїнської спілки виробників будівельних матеріалів





Причетний багато років до розвитку міського пасажирського транспорту в свій час вивчав досягнення і в Празі, і в Мадриді, і у Відні, і в Лондоні, і в інших провідних столицях Європи.

В Мінськ літав на «кукурузнику» з вісьмома пасажирами, який крилом майже зачіпав дерева, щоби закупити мінські тролейбуси з низькою підлогою, ознайомитися з трамваями і автобусами мінського виробництва. Бо Київ втратив тут лідируючі позиції – не виготовляє а ні трамваї, а ні тролейбуси, а тепер – і не будує метро.
Тепер уже летів «Боїнг» – і туди, і назад заповнений.

Перше враження через роки – і тоді, і тепер усі підприємства працюють, пропонують і нові, і гібридні машини.

 вагончики
Але метою було відвідати, переконатися, що то правда: не далеко від Мінська (з Москви «вижили») експериментальний полігон SkyWay – надземний транспорт, немає аналогів у світі. Це транспорт нового покоління, серед його переваг: він надземний (не потребує сто відсоткового землевідводу – транспорт їздить на опорах, відстань від опори до опори може досягати до 50 метрів), безпечний (за рахунок підняття транспорту на висоту до 25 метрів, що виключає можливості зіткнення транспорту з іншими транспортними засобами, а система безпеки від компанії SkyWay гарантує максимальну безпеку пасажирів у надзвичайних ситуаціях), економічність (даний вид транспорту дешевший в декілька разів від метро, трамвайного транспорту і будь-якого іншого аналогу надземному транспорту, а вартість обслуговування також зведена до мінімуму – за рахунок мінімізації людського фактору і надійності конструкції), швидкість (транспорт компанії SkyWay може розвивати до 150 км/годину в місті), і ще багато переваг у порівняні з традиційними технологіями.

  IMG 8171

  IMG 8005

У Києві є молодь, прихильники проекту – Компанія MLCI, Вони вже декілька років співпрацюють з компанією SkyWay – поширюючи інформацію про новий вид транспорту, співпрацюють і залучають інвесторів, ведуть переговори з комерційними і не комерційними організаціями, представниками влади різних країн про можливість реалізації технологій компанії SkyWay в їх підприємствах, країнах.

Компанія MLCI спонукає мене до підтримки такого проекту, і я молодих теж перевірив:
Вони блискуче організували відвідування конструкторського бюро і виробничого майданчика, продемонстрували випробування нового виду транспорту і можливість застосування технологій компанії SkyWay.

Анатолій Едуардович Юницький – Генеральний конструктор струнного транспорту. 40 років свій винахід удосконалює і тепер проводить монтаж і одночасно повузлову сертифікацію.

Фактично дійшли до стадії прийняття заявок, які і надходять з усього світу. На цьому етапі у компанії вже підписано безліч попередніх домовленостей з іншими країнами, комерційними і не комерційними організаціями про реалізацію окремих проектів за технологіями компанії SkyWay. Серед них: Індія, Монголія, ОАЕ та Австралія.



  IMG 8058

Київ, кияни у свій час першими в царській Росії з бельгійцями побудували електричний трамвай та запустили по Володимирському крутому узвозу.

Київські керманичі того часу швидко перейшли з тяги кіньми до парової машини, а ще швидше до електротранспорту.

Думаю, що кияни і Віталій Володимирович Кличко та його радник з транспорту Олексій Мефодійович Кривопішин відродять київську прихильність до інновацій і застосують такий транспорт:
Лівий берег Дніпра, по «пляжам» не трамвай, а транспорт нового покоління над деревами – зберігає природний ландшафт.
Розв'язати тугий вузол Бессарабки, Ленін уже заважати не буде.
З висотних будинків транспорт через Дніпро, у вартості житла – це 3-5%.
Зигзаг переходів правий – лівий – правий береги Дніпра, і т.д., і т.п.

Президент
Всеукраїнської спілки
виробників будматеріалів
Іван Салій


Джерело: Всеукраїнська спілка виробників будматеріалів

 
 
Интересные новости:
07.06.2017
2090
Іван Салій, президент Всеукраїнської спілки виробників будматеріалів розповів про нові здобутки на м...
29.05.2017
3174
Останній день другого бізнес-туру делегація провела у Сумах.  Build Portal вів онлайн-трансляці...
29.05.2017
2688
Другий день бізнес-туру його учасники провели у Харкові. Build Portal вів онлайн-трансляцію, де...
21.03.2024
6554
Ольга Ворона, директор ТОВ «Пенетрон Україна» розповіла, як в умовах війни змінилас...
19.02.2024
3181
Дізнайтесь більше про новітнє рішення від "БІГ-СІТІ ЮА" у сфері водовідведення, його переваги та осо...
19.01.2024
22636
Анна Гонтаренко, ТВО виконавчого директора Асоціації Український Центр Сталевого Будівництва поділил...