Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 39.784 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.312 |
USD | 39.470 | 39.830 | 39.784 |
EUR | 42.100 | 42.720 | 42.312 |
Фонд енергоефективності розпочав прийом заявок від ОСББ на участь у програмі «Енергодім» в онлайн-форматі. Послуга стала доступною з 2 серпня, наразі сервіс працює у тестовому режимі.
Заявку можна подати в персональному електронному кабінеті, попередньо зареєструвавшись на порталі. Нововведення дозволить спростити процедуру подачі документів, пришвидшить їх надходження до Фонду, а також істотно заощадить час для заявника.
Оновлення у Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва: що змінилось
Перед тим, як почати роботу в кабінеті, слід ознайомитися з Інструкцією користувача, що містить детальний опис дій ОСББ для створення заявки на участь та на часткове відшкодування вартості попереднього енергоаудиту.
Як працювати з персональним електронним кабінетом?
Аби розпочати роботу з електронним кабінетом, заявнику необхідно:
Перед подачею заявки на участь, важливо зібрати необхідні для цього скан-копії документів у форматі pdf. Зокрема, скан-копію паспорта голови правління, довідку від банку-партнера Фонду, скан-копію витягу з протоколу загальних зборів ОСББ тощо. Повний перелік документів – зазначений у Додатку 6 Порядку дій учасників програми “Енергодім”.
Функції органів містобудування місцевих рад та держадміністрацій будуть розмежовані
Читайте також: як заощадити на опаленні приватного будинку?