Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 39.604 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.279 |
USD | 39.490 | 39.990 | 39.604 |
EUR | 41.940 | 42.541 | 42.279 |
Міністерство фінансів заявило про підтримку будівництва лінії трамвая в центр і запевнило, що фінансів максимально посприяє його реалізації.
У Мінфіні шкодують, що КМДА досі не підготувала техніко-економічне обґрунтування та проєктно-кошторисну документацію, щоб можна було почати цей проєкт.
Проєкт продовження лінії швидкісного трамвая від вулиці Старовокзальної до Палацу спорту з заїздом на залізничний вокзал орієнтовно коштуватиме 37,5 мільйона доларів. Ці кошти готовий надати Міжнародний банк реконструкції та розвитку. Та взяти кредит поки неможливо без належної документації. У документах має бути визначено вартість проекту, строки будівництва, додаткову кількість трамваїв тощо.
«Брати зобов’язання за проєктами, де немає належної документації, є недопустимим. Київська міська державна адміністрація підготує необхідні документи й повторно надасть їх до Міністерства фінансів», – зазначив заступник міністра фінансів і транспортний експерт Олександр Кава на зустрічі з представниками Світового банку та КМДА.
Кава заявив, що Мінфін може також допомогти знайти джерела фінансування для інших проєктів покращення мобільності киян, зокрема, для будівництва першої черги метро на Троєщину.
Нова гілка метро в Києві: де побудують нові станції і скільки це займе часу
Днями з’явилася інформація про те, що Київ ризикує втратити мільярд гривень від Світового банку на розвиток громадського транспорту й, зокрема, на трамвай у центр, тому що КМДА досі не сформувала коректну заявку на надання державних гарантій. Кияни створили відкритий лист до міського голови та голів фракцій Київради з проханням про будівництво трамвая. Проєкт трамвая в центр було розроблено за рекомендаціями Світового банку.
Хоча торік Кличко доручив розпочати будівництво трамвая в центр, у цьогорічному бюджеті на проєктування лінії виділили лише 1,5 мільйона гривень замість необхідних 15 мільйонів.
Метро на Виноградар: “Галина” риє правий тунель метро, до фінішу лишилось 627 м
Интересно о строительстве: ранее мы писали о профессиональной резке керамогранита и плитки