Чи зможе канатна дорога над Дніпром стати новим видом громадського транспорту столиці

Довжина усього маршруту канатної дороги може сягати п’ять кілометрів, він складатиметься з восьми станцій і з'єднає центр Києва не лише з Трухановим островом, але і з Гідропарком, Лівобережною та Русанівкою
1580 12.01.2021 в 23:42


Чи зможе «канатка» стати новим видом
громадського транспорту міста? 


Вже цьогоріч у Києві планують почати будівництво канатної дороги від Арки дружби народів до Труханового острова

Насамперед збираються будувати кілометр канатної дороги з трьома станціями: Арка дружби народів, Поштова площа і Труханів острів. Довжина усього маршруту може сягати п’ять кілометрів. Він складатиметься з восьми станцій і з'єднає центр Києва не лише з Трухановим островом, але і з Гідропарком, Лівобережною та Русанівкою.

Будівництво перших трьох станцій оцінюють приблизно у 520 мільйонів гривень. Автор проєкту Андрій Миргородський розповів, що інвестора вже знайшли.

Які дороги і розв’язки побудують в Києві найближчим часом: розбір по районах міста

З одного боку, місто потребує розвитку міського транспорту. Система перевантажена й це гальмує мобільність киян, мешканцям потрібні швидші та зручніші шляхи. З іншого боку, канатна дорога для Києва - це трошки сумнівний захід, хоча ідея об'єднати всі київські острови канатними дорогами абсолютно не нова, вона з’явилася, мабуть, ще у 1960-х роках. Зокрема, її можна було бачити на проєктах будівництва Палацу піонерів, який мали пов’язати з островами Гідропарк та Труханів, розповідає експерт з урбаністики Віталій.

З іншого боку, розглядаючи цей проєкт сьогодні, ми побачимо, що він може значно погіршити загальний краєвид на київські схили. Зараз не зрозуміло, де будуть стояти ці височезні 50-60-метрові опори, які триматимуть металеві канати, на яких будуть пересуватися вагончики. З іншого боку, не факт, що ця канатна дорога зможе стати видом міського транспорту.

Итоги года и перспективы строительной отрасли в 2021: инсайды и прогнозы от первых лиц отрасли


Канатна дорога як громадський транспорт

Пропускна здатність канатної дороги - 2400 пасажирів на годину. Це майже вдвічі менше, ніж кількість пасажирів, яку може перевезти один маршрут автобуса, чи навіть фунікулер. Крім того, незрозуміло, що буде з інвестиціями. У проєкт планують інвестувати понад 500 мільйонів гривень. Як інвестор буде повертати ці кошти?

Якщо йдеться про те, що канатна дорога має бути міським транспортом, то відповідно проїзд має лишатися на рівні міського транспорту - близько восьми, десяти, ну п’ятнадцяти гривень.

Ключові тренди ринку нерухомості у звіті Нацбанку

Але з огляду на подібні аналоги в сусідніх країнах, можна побачити, що зазвичай проїзд на канатній дорозі коштує 50 і більше в перерахунку в гривні. Чому так само має коштувати в нас? Бо зазвичай канатна дорога будується з іноземних комплектуючих і її вартість, на відміну від інших споруд, буде для інвестора плюс-мінус однаковою, як у Києві, так і десь у Європі чи Америці. Відповідно, якщо проїзд коштуватиме 50 і більше гривень, то вона буде, швидше, атракціоном, який краще працюватиме у вихідні дні, а гірше - у будні.

Серед найближчих аналогів - канатна дорога приблизно того ж масштабу на Воробйових горах в у Москві. Її відкрили два роки тому. Вартість проїзду на ній у будні - приблизно 50 гривень, у вихідні - десь 200 гривень. Чи буде готовий киянин або київський турист платити подібні кошти для того, щоби використовувати канатку як вид транспорту? Чи це буде винятково атракціон для туристів, які приїхали до Києва або вийшли у вихідний день погуляти?

Зараз між правим і лівим берегами - велика прірва, тому варто будувати мости. Це дорожче, але надалі вимагатиме менше коштів на підтримання, крім того, це доступно для велосипедистів та людей із самокатами чи іншим електротранспортом. Не виключено, що Києву можна було б запустити й канатні дороги. Проте підхід до їхньої реалізації має бути більше акуратним.

Тарифы на газ, электричество, тепло и воду существенно увеличены. Насколько увеличится платежка за январь (ИНФОГРАФИКА)

Интересно о ремонтах: ранее мы писали о том, как выбрать светильник и на что следует обратить внимание 

Источник: nv
 
Интересные новости:
11.01.2021
559
3 старовинні будинки у Шевченківському районі можуть отримати статус культурної спадщини...
11.01.2021
585
Новий закон є передумовою для впровадження системи торгівлі квотами на викиди парникових газів...
11.01.2021
518
Як карантин змінив ринок комерційної нерухомості та чому торгово-розважальні центри і надалі залишат...
19.01.2021
652
Некоторые из них даже вошли в Книгу рекордов Гиннеса....
19.01.2021
396
В Єрусалимі з' явиться дерев'яний витвір мистецтва, з якого можна буде споглядати за зорями...
19.01.2021
327
Пандемия заставила быстро приспосабливаться к изменениям и развивать цифровые навыки...