Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 39.545 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.056 |
USD | 39.400 | 39.830 | 39.545 |
EUR | 42.050 | 42.720 | 42.056 |
Київ нарешті отримав від державних органів усі необхідні погодження на реконструкцію мосту Патона, повідомив міський голова Віталій Кличко.
За його словами, реконструкція мосту Патона коштуватиме, за попередніми підрахунками, приблизно сім мільярдів гривень.
«Повністю перекривати рух ми не будемо. Бо міст Патона – це одна з важливих транспортних артерій, що з’єднує правий берег з лівим… Вже найближчим часом ми зможемо здійснити проєктування і розпочати роботи з його реконструкції», – заявив Кличко.
Він зазначив, що залізобетонну монолітну плиту мінятимуть на плиту зі сталі, що «значно полегшить конструкцію мосту».
План реконструкції передбачає й додаткову смугу руху. Загалом буде вісім смуг. Напрямки руху розділятиме бар’єрне огородження. Також облаштують велодоріжки.
Реверсну смугу приберуть, – за словами Кличка, через неї на мосту трапляється чимало аварій.
15 вересня Кличко підписав розпорядження, в якому йдеться про «реставрацію з пристосуванням». Згідно з документом, роботи триватимуть до кінця 2025 року.
Рынок аренды жилья: реванш цен и восстановление спроса. Какие квартиры дорожают и почему дома "просядут"
Щоб почати роботи, КМДА чекало на дозволи від Міністерства культури. На час реконструкції міст хочуть вивести з реєстру пам’яток архітектури, а після реконструкції – повернути назад у реєстр.
Фахівці заявляли, що стан мосту Патона – критичний, і термін його експлуатації сплив. Цьогоріч міст визнали аварійним.
Міст Патона ввели в експлуатацію у листопаді 1953 року. Ним проходила трамвайна лінія, яку демонтували у 2004 році, що розірвало мережу київського трамвая на лівобережну і правобережну.
З 1 жовтня холодна вода подорожчає на 22%, а електроенергія - майже вдвічі
Цікаво про спецтехніку: раніше ми писали про мехобробку та відновлення деталей спецтехніки з надточним верстатом Rottler EM105H