ТМ Śnieżka вже кілька років поспіль підтверджує статус «Абсолютного Фаворита Успіху» у категорії «Фарба»
Підбито підсумки усеукраїнського відкритого рейтингу громадських уподобань «Фаворити Успіху - 2019» і визначені найкращі бренди товарів і послуг на українському ринку. Серед переможців народного інтернет-голосування – ТМ Śnieżka, яка вже кілька років поспіль підтверджує статус «Абсолютного Фаворита Успіху» у категорії «Фарба».
Довіру й високу оцінку українських споживачів, експертів галузі й відомих особистостей марка Śnieżka здобула з-поміж 47 учасників ринку лакофарбової сфери. Варто зазначити, що усі охочі українські споживачі впродовж року мають можливість щоквартально брати участь у голосуванні за свої улюблені бренди, визначаючи лідерів усеукраїнського рейтингу. Дослідження громадських уподобань щодо вибору товарів і послуг на українському ринку щорічно триває з 1 січня по 31 грудня. Таким чином, 2019 року ТМ Śnieżka увійшла до списку переможців інтернет-рейтингу у статусі «Абсолютний Фаворит Успіху-2019» у категорії «Фарба».
«Компанія «Снєжка-Україна» висловлює щирі слова вдячності усім українським споживачам, які багато років вибирають лакофарбові матеріали торгової марки Śnieżka для ремонтних і опоряджувальних робіт й таким чином засвідчують свою любов і прихильність до наших продуктів. Для підприємства підтримка й висока оцінка клієнтів і споживачів – це найцінніша і найпрестижніша нагорода. Споживацькі уподобання постійно змінюються і наше завдання як виробника – відповідати потребам й очікуванням своїх клієнтів, а це спонукає компанію постійно розвиватися, шукати нові можливості для вдосконалення виробничих процесів й виготовлення продукції,» - резюмує генеральний директор ТзОВ «Снєжка-Україна» Марек Павлусь.
Інформація опублікована на правах реклами