РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.586 EUR: 42.262
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.586
EUR 40.000 41.000 42.262
USD 39.420 39.830 39.586
EUR 42.150 42.750 42.262
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

PR на будівельному ринку: підсумки опитування

Компанія Рublicity Creating провела опитування представників компаній будівельного ринку України. В опитуванні взяли участь представники понад 120 компаній. Основні запитання анкети стосувались використання PR-інструментів у комплексі маркетингових комунікацій, обсягу PR-бюджетів, найбільш ефективних PR-інструментів, а також залучення зовнішніх структур до здійснення PR-діяльності

2381 04.10.2019 в 10:47



Компанія Рublicity Creating провела опитування представників компаній будівельного ринку України. В опитуванні взяли участь представники понад 120 компаній. Основні запитання анкети стосувались використання PR-інструментів у комплексі маркетингових комунікацій, обсягу PR-бюджетів, найбільш ефективних PR-інструментів, а також залучення зовнішніх структур до здійснення PR-діяльності.

За результатами опитування, більшість компаній протягом останнього року використовували PR-інструменти у своїй діяльності – 77% опитаних.

Серед найбільш ефективних, на думку респондентів, інструментів PR, зокрема, були названі: участь у виставках, організація власних PR-заходів, розміщення піар-матеріалів (статті, новини) в ЗМІ, корпоративний сайт і т.д. Більшість опитаних вважають, що найбільш ефективними є комплексні PR-кампанії, а не окремі PR-інструменти чи окремі PR-активності.


Найбільш прийнятним PR-бюджетом на період 6-12 місяців, більшість опитаних (49%) назвали бюджет у діапазоні від 101 до 300 тис. грн.

Що стосується залучення спеціалізованих зовнішніх структур до розробки та проведення комплексних програм просування, окремих PR-заходів чи інших активностей, то понад 60% респондентів з тих, хто використовує PR-інструменти у своїй діяльності, практикують комбіновану схему (частину робіт виконують самостійно, а частину доручають зовнішнім структурам). Ще 10% працюють виключно із зовнішніми структурами у галузі PR, і 29% виконують роботи виключно власними силами.

«Будівельний ринок – один з найбільш важливих секторів економіки, що продовжує розвиватись. Підсумки опитування операторів будівельного ринку показали, що PR-інструменти використовуються доволі активно, у тому числі і з залученням зовнішніх спеціалізованих структур. Разом з тим, на зміну окремим активностям і тактичним крокам повинні прийти комплексні програми (середньо- і довгострокові), розроблені на основі довгострокової стратегії», - відзначила Руслана Плис, Account Director Publicity Creating.

* Опитування було проведено з травня по серпень 2019 р. В опитуванні взяли участь 122 компанії, що працюють у різних напрямках будівельного ринку.

11 вересня 2019 р.

Довідка:

Publicity Creating успішно працює на українському ринку понад 20 років, спеціалізація компанії - стратегічні комунікації та PR. Компанія входить в ТОП найбільш відомих та найбільш професійних PR-агенцій України є інформаційним лідером галузі і лідером рейтингу активності в соціальних мережах. За час роботи на ринку, Publicity Creating було реалізовано 1500 проектів для 500 клієнтів, серед яких - великі українські та міжнародні компанії, представництва, які працюють на всіх основних ринках, як в секторі В2В, так і В2С.
Більше інформації та контакти - на сайті www.publicity.com.ua
Ми в соціальних мережах: Facebook, Twitter.
Відеоканал на YouTube, кейси на SlideShare.

Інформацію разміщено на правах реклами
 
 
Интересные новости:
04.10.2019
2406
Міністерство розвитку громад та територій України розробило проект Закону, завдяки якому всі підприє...
04.10.2019
2326
Близько 30% новобудов Харкова мають ознаки ризикованості. І це типово для українських міст-міль...
04.10.2019
2276
Верховная Рада поддержала за основу законопроект (№ 2143-3) «О городе Киеве — столице Ук...
24.04.2024
2496
Частка опитаних підприємств, які мають проблеми з підбором кваліфікованих кадрів, зросла з 31,0...
24.04.2024
4284
Новий сервіс стане в пригоді покупцям житла, які зможуть контролювати надійність забудовника, а тако...
23.04.2024
1654
В 2024 році бюджет міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури був скорочений на ...