PR на будівельному ринку: підсумки опитування

Компанія Рublicity Creating провела опитування представників компаній будівельного ринку України. В опитуванні взяли участь представники понад 120 компаній. Основні запитання анкети стосувались використання PR-інструментів у комплексі маркетингових комунікацій, обсягу PR-бюджетів, найбільш ефективних PR-інструментів, а також залучення зовнішніх структур до здійснення PR-діяльності

610 04.10.2019 в 10:47



Компанія Рublicity Creating провела опитування представників компаній будівельного ринку України. В опитуванні взяли участь представники понад 120 компаній. Основні запитання анкети стосувались використання PR-інструментів у комплексі маркетингових комунікацій, обсягу PR-бюджетів, найбільш ефективних PR-інструментів, а також залучення зовнішніх структур до здійснення PR-діяльності.

За результатами опитування, більшість компаній протягом останнього року використовували PR-інструменти у своїй діяльності – 77% опитаних.

Серед найбільш ефективних, на думку респондентів, інструментів PR, зокрема, були названі: участь у виставках, організація власних PR-заходів, розміщення піар-матеріалів (статті, новини) в ЗМІ, корпоративний сайт і т.д. Більшість опитаних вважають, що найбільш ефективними є комплексні PR-кампанії, а не окремі PR-інструменти чи окремі PR-активності.


Найбільш прийнятним PR-бюджетом на період 6-12 місяців, більшість опитаних (49%) назвали бюджет у діапазоні від 101 до 300 тис. грн.

Що стосується залучення спеціалізованих зовнішніх структур до розробки та проведення комплексних програм просування, окремих PR-заходів чи інших активностей, то понад 60% респондентів з тих, хто використовує PR-інструменти у своїй діяльності, практикують комбіновану схему (частину робіт виконують самостійно, а частину доручають зовнішнім структурам). Ще 10% працюють виключно із зовнішніми структурами у галузі PR, і 29% виконують роботи виключно власними силами.

«Будівельний ринок – один з найбільш важливих секторів економіки, що продовжує розвиватись. Підсумки опитування операторів будівельного ринку показали, що PR-інструменти використовуються доволі активно, у тому числі і з залученням зовнішніх спеціалізованих структур. Разом з тим, на зміну окремим активностям і тактичним крокам повинні прийти комплексні програми (середньо- і довгострокові), розроблені на основі довгострокової стратегії», - відзначила Руслана Плис, Account Director Publicity Creating.

* Опитування було проведено з травня по серпень 2019 р. В опитуванні взяли участь 122 компанії, що працюють у різних напрямках будівельного ринку.

11 вересня 2019 р.

Довідка:

Publicity Creating успішно працює на українському ринку понад 20 років, спеціалізація компанії - стратегічні комунікації та PR. Компанія входить в ТОП найбільш відомих та найбільш професійних PR-агенцій України є інформаційним лідером галузі і лідером рейтингу активності в соціальних мережах. За час роботи на ринку, Publicity Creating було реалізовано 1500 проектів для 500 клієнтів, серед яких - великі українські та міжнародні компанії, представництва, які працюють на всіх основних ринках, як в секторі В2В, так і В2С.
Більше інформації та контакти - на сайті www.publicity.com.ua
Ми в соціальних мережах: Facebook, Twitter.
Відеоканал на YouTube, кейси на SlideShare.

Інформацію разміщено на правах реклами
Интересные новости:
04.10.2019
1072
Міністерство розвитку громад та територій України розробило проект Закону, завдяки якому всі підприє...
04.10.2019
933
Близько 30% новобудов Харкова мають ознаки ризикованості. І це типово для українських міст-міль...
04.10.2019
613
Верховная Рада поддержала за основу законопроект (№ 2143-3) «О городе Киеве — столице Ук...
15.10.2019
710
Архитектурная студия Cutwork представила проект дома для беженцев, который можно собрать буквально з...
15.10.2019
617
Двое погибших и минимум 30 пострадавших – это результат падения высотного здания отеля в Новом...
15.10.2019
734
В "Укравтодорі" повідомили, що об’їзну дорогу Рівного - так званий Північний обхід -...