Нотатки з форуму «Дні польського бізнесу в Україні»

Важлива та ефективна площадка для обміну і «підштовхування» нас до дії.

2538 26.11.2018 в 09:10



БЛОГ ІВАНА САЛІЯ

Президент Всеукраїнської спілки виробників будівельних матеріалів











І не бум, і не стагнація в польсько-українському торгівельно-економічному співробітництві, процес взаємо вивчення і секторальних проектів затягнувся.

Масштабні проекти – в віддаленій перспективі, особливо з Української сторони.



Підтримую стратегію Польщі – транспорт, залізниця та автошляхи – то кровоносна система держави...

1.  Проект «Три моря – сто доріг»: Гданськ – Люблін – Львів – Вінниця – Умань – Одеса.

Польща має стратегію будівництва доріг в 30,0 млрд. євро і реально фрагментарно веде будівництво, або завершує тендерні процедури, бо гроші є.

Наші знають, підтримують, мріють... Правда, фрагменти окружних доріг навколо Львова і Тернополя, здається розпочнуть будувати.



2. 
 Знову про порти... Порт «Гданськ», як заявив відповідальний працівник Посольства Польщі в Україні – сплатив за рік 4,5 млрд. євро податків в бюджети усіх рівнів, тому так важливий їм транзит Гданськ – Одеса.

В Одеському порту (головні морські ворота України), все вирішується та розвивається, багато, 25,0 млн. тонн перероблено вантажів – але то лише 50% завантаженості порту, бо Одеса орієнтована своїм транзитом не стільки на Балтику, скільки на Схід, Росію, Казахстан та Китай.




3. 
Облаштування прикордонних переходів і під'їзних шляхів до них – з 2015 року Польща надає кредит, але до сьогодні не погодили Міністерством фінансів України і Польщі, хоча тендери виграли польські фірми...

4.  Відчувається, що бізнес Польщі починає приглядатись до України. Директор польської компанії публічно доповів, що представництво фірми в Україні реєстрували не два місяці, а шість, і що усі тендери «ProZorro» вони програли. Готуються до нових.





Один із польських банків відкриває свій філіал, бо злоті в Україні потрібно обслуговувати...

5.  Нашому бізнесу цікаві товарні кредити, інвестиції, надання кредиту під 5-6%, ринок сусідів ми опановуємо менше, а ніж Польща в Україні.

6.  Автоперевезення, як послуга, то було більше 200,0 тисяч дозволів. Тепер Польща видає їх менше... Зустрілись на форумі...





Словом, площадка для обміну і «підштовхування» нас до дії – важлива та ефективна, бо влада наша і польська, бізнес і рекрутингові компанії тут взаємо інформуються. З'явиться в перспективі і синергія.

Президент Всеукраїнської спілки виробників будматеріалів,
Віце-президент Будівельної палати України,
Віце-президент Конфедерації будівельників України
І. Салій




 
Интересные новости:
16.08.2018
3119
Чим більше дерегуляції і нових правильних законів, тим більше корупція. І в регіонах вимагають ще за...
10.08.2018
2803
Із економічної кризи країни виходять через інвестиції та капітальні витрати. Коли в будівництві &nda...
17.07.2018
4044
Виступ т.в.о. голови державної служби геології та надр Украиїни під час ІІІ Будівельного к...
08.05.2020
1073
Іван Салій, президент Всеукраїнської спілки виробників будматеріалів про виробництво щебен...
05.05.2020
538
Іван Салій, президент Всеукраїнської спілки виробників будматеріалів про підсумки будівництва з...
30.04.2020
957
Іван Салій, президент Всеукраїнської спілки виробників будматеріалів про соціальний проект ...