Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 38.800 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.245 |
USD | 38.750 | 39.050 | 38.800 |
EUR | 42.200 | 42.649 | 42.245 |
12 жовтня 2017 року компанія REHAU (напрямок Інженерних Систем) провела німецький прес-ланч для представників медіа в Miele Centre, приурочений 20тій річниці REHAU в Україні.
Компанія REHAU існує на ринку України з 1997 року і представлена чотирма основними напрямками: системи для водопостачання та опалення, віконні системи, меблеві комплектуючі та садові шланги і профілі.
Максим Солоненко, директор з маркетингу та продажів відділу Інженерних систем REHAU: «До святкування 20річчя відділ Інженерних систем провів REHAU Annual General Meeting в Туреччині для клієнтів та партнерів, а також ряд маркетингових заходів для інсталяторів. Крім того, ми започаткували соціальну ініціативу «Допоможи дітям з дитячого будинку разом з REHAU» (від кожної купленої позиції REHAU Інженерні системи була перерахована 1 гривня в дитячий будинок для дітей-сиріт з надзвичайно складними формами інвалідності). Намагаючись охопити всі цільові аудиторії, ми, звичайно, вирішили провести і захід для представників медіа. Ми обрали новий, незвичний для нас формат проведення заходу – кулінарний майстер-клас на території іншого німецького сімейного бренду Miele».
В домашній атмосфері Miele Centre зібралися представники спеціалізованих, ділових та інформаційних медіа, які у супроводі шеф-кухаря Miele готували 3 німецькі страви: картопляний салат, вирізку зі свинини з брусничним соусом та баварський яблучний штрудель з цедрою апельсину.
Максим Солоненко, директор з маркетингу та продажів відділу Інженерних систем REHAU: «Це наша перша співпраця з німецьким брендом Miele. Сподіваємося і на майбутні спільні заходи, оскільки у сучасному маркетингу саме ко-брендинг сприяє подальшому розвитку та реалізації нових креативних ідей».
Федір Паращевін, керівник відділу продажів Miele: «Miele та REHAU безперечно об’єднує не лише країна заснування, німецька якість та стриманість, але й сімейні цінності, які пропагують як власники, так і співробітники компаній. Цінність сімейного затишку передається в Україні поколіннями. Сучасність вимагає, щоб домашня робота займала якомога менше часу та зусиль, і при цьому дизайн побутових приладів міг гармонійно поєднатись з найсміливішими дизайнерськими рішеннями. Цим вимогам Miele та REHAU відповідають повністю, піклуючись про екологічність та затишок кожної оселі та кожного клієнта».
Джерело: Головний будівельний портал України Build Portal
Текст: Rehau
Фото: Прес-служба Головного будівельного порталу України Build Portal