РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 38.800 EUR: 42.245
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 38.800
EUR 40.000 41.000 42.245
USD 38.750 39.050 38.800
EUR 42.200 42.649 42.245
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

Німецький прес-ланч від компанії REHAU

12 жовтня 2017 року компанія REHAU провела німецький прес-ланч для представників медіа приурочений 20тій річниці REHAU в Україні
3615 20.10.2017 в 08:25




Німецький прес-ланч

 

12 жовтня 2017 року компанія REHAU (напрямок Інженерних Систем) провела німецький прес-ланч для представників медіа в Miele Centre, приурочений 20тій річниці REHAU в Україні.



Компанія REHAU існує на ринку України з 1997 року і представлена чотирма основними напрямками: системи для водопостачання та опалення, віконні системи, меблеві комплектуючі та садові шланги і профілі.

Максим Солоненко, директор з маркетингу та продажів відділу Інженерних систем REHAU: «До святкування 20річчя відділ Інженерних систем провів REHAU Annual General Meeting в Туреччині для клієнтів та партнерів, а також ряд маркетингових заходів для інсталяторів. Крім того, ми започаткували соціальну ініціативу «Допоможи дітям з дитячого будинку разом з REHAU» (від кожної купленої позиції REHAU Інженерні системи була перерахована 1 гривня в дитячий будинок для дітей-сиріт з надзвичайно складними формами інвалідності).  Намагаючись охопити всі цільові аудиторії, ми, звичайно, вирішили провести і захід для представників медіа. Ми обрали новий, незвичний для нас формат проведення заходу – кулінарний майстер-клас на території іншого німецького сімейного бренду Miele».  

Максим Солоненко, Солоненко Максим

В домашній атмосфері Miele Centre зібралися представники спеціалізованих, ділових та інформаційних медіа, які у супроводі шеф-кухаря Miele готували 3 німецькі страви: картопляний салат, вирізку зі свинини з брусничним соусом та баварський яблучний штрудель з цедрою апельсину.

Максим Солоненко, директор з маркетингу та продажів відділу Інженерних систем REHAU: «Це наша перша співпраця з німецьким брендом Miele. Сподіваємося і на майбутні спільні заходи, оскільки у сучасному маркетингу саме ко-брендинг сприяє подальшому розвитку та  реалізації нових креативних ідей». 

Вячеслав Савченко


Федір Паращевін, керівник відділу продажів Miele:
«Miele та REHAU безперечно об’єднує не лише країна заснування, німецька якість та стриманість, але й сімейні цінності, які пропагують як власники, так і співробітники компаній. Цінність сімейного затишку передається в Україні поколіннями. Сучасність вимагає, щоб домашня робота займала якомога менше часу та зусиль, і при цьому дизайн побутових приладів міг гармонійно поєднатись з найсміливішими дизайнерськими рішеннями. Цим вимогам Miele та REHAU відповідають повністю, піклуючись про екологічність та затишок кожної оселі та кожного клієнта».

Катерина Нікітіна, Нікітіна Катерина, Екатерина Никитина, Никитина Екатерина, Ігор Дубляк, Дубляк Ігор, Максим Солоненко, Солоненко Максим







































































































Джерело: Головний будівельний портал України Build Portal
Текст: Rehau
Фото: Прес-служба Головного будівельного порталу України Build Portal 


 
 
Интересные новости:
02.10.2017
4630
28 вересня у Мінрегіоні відбулось засідання Оргкомітету з підготовки до міжнародного ЕкспоФорум...
16.09.2017
2474
14 вересня в медіа-залі КБУ представники влади, бізнесу, громадськості та незалежних експе...
02.10.2017
3578
29 вересня у медіа-залі КБУ експерти обговорили зміни до ДБН В.2.3-5:201Х «Вулиці та...
13.03.2024
1284
На засіданні Комітету Будівельної палати України з питань міжнародного співробітництва та виставково...
13.03.2024
3830
07 березня КБУ провела зустріч з представниками фінського бізнесу для обговорення співпраці фінських...
11.03.2024
4315
Команда Build Portal підготувала фотозвіт з круглого столу "Фінсько-українська ініціатива по відновл...