У Львові хочуть зробити пішохідною одну із доріг неподалік залізничного вокзалу

1006 2017-09-29 07:41:00


У межах реконструкції вул. Бандери ділянку перед костелом Ельжбети планують закрити для проїзду автомобілів та облаштувати зручний простір для пішоходів і проїзду громадського транспорту. Зараз інженери та архітектори обговорюють ескізні проекти реконструкції площі з мешканцями та активістами, аби визначити, якою має бути ця площа, повідомляє zaxid.net.

Як розповів під час обговорень з мешканцями 27 вересня керівник відділу стійких транспортних систем ЛКП «Інститут просторового розвитку» Ігор Могила, презентований проект є ескізним, у подальшому його передадуть «Львівавтодору» для врахування під час виготовлення проектно-кошторисної документації.

Йдеться про ділянку вул. Бандери від вул. Городоцької до вул. Федьковича, яка водночас є частиною площі Кропивницького.

Ігор Могила зазначив, що частина площі Кропивницького, яка розташована перед церквою Ольги та Єлизавети (костел Ельжбети) має довжину 115 м, загальну ширину 25 м та ширину проїзної частини 11 м.

Згідно із дослідженням фахівців «Львівської політехніки», по цій ділянці проїжджає 300-350 одиниць транспорту за годину в кожному напрямку, з яких 20% – громадський транспорт. Натомість на інших ділянках вул. Бандери інтенсивність руху транспорту значно вища – до 1300 одиниць на годину в одному напрямку.

«На цій площі проходять чотири трамвайні і сім автобусних маршрутів, тут інтенсивний потік пішоходів – 900-1000 пішоходів за годину на кожному боці вулиці і ще близько 200 пішоходів перетинають вулицю поза пішохідними переходами», – розповів Ігор Могила.

Відтак, проектанти пропонують закрити частину вул. Бандери перед костелом Ельжбети для руху приватних автомобілів. У разі закриття, автомобілі об’їжджатимуть цю ділянку по прилеглих вулицях Тобілевича, Федьковича, Шептицьких, пл. Кропивницького по своєрідному квазікільцю. Кожна з цих вулиць буде односторонньою, крім того, на цих вулицях доведеться значно обмежити паркування.

«Ті автомобілі, які рухаються з Городоцької на вул. Бандери мають об’їжджати по вул. Тобілевича та Федьковича. Автомобілі, які їдуть з вул. Бандери на Залізничний вокзал, об’їжджатимуть через вул. Шептицьких і пл. Кропивницького», – зазначив Ігор Могила.

На вільній від автомобілів ділянці планують облаштувати зручні для пасажирів посадкові платформи на зупинках громадського транспорту. «Під час проектування площі необхідно влаштувати пересадку між різними маршрутами громадського транспорту. По Городоцькій проходить значна кількість маршрутів, по Бандери також. Відповідно, тут є велика потреба в пересадці. Важливо забезпечити можливість велосипедного руху і, перш за все, умови для руху пішоходів», – додав Ігор Могила.

Крім того, архітектори розробили ескізні проекти облаштування пішохідного простору на вул. Бандери.

Один з проектів передбачає озеленення трамвайної колії, однак у такому випадку по площі не зможуть проїхати автобуси і їм доведеться обижати цю ділянку разом з приватними автомобілями.

Другий варіант передбачає мощення всієї площі плиткою або бруківкою, що дозволить проїзд маршруток.

«Внаслідок реконструкції площі ми б хотіли, щоб різні частини площі, які зараз відокремлені, були «зшиті» і функціонували як єдиний простір», – наголосила архітекторка Ольга Криворучко.

За словами проектантів, закриття цієї ділянки вул. Бандери для проїзду автомобілів дозволить зберегти на ній бруківку або ж покласти плитку, у той час, як решту вулиці планують асфальтувати.

Додамо, що частина мешканців, присутніх на обговореннях, висловились проти перекриття частини вул. Бандери для приватних автомобілів, аргументуючи це можливими заторами на прилеглих вулицях та потребою проїзду спецтранспорту. Однак Ігор Могила запевнив, що заторів вдасться уникнути, якщо правильно налаштувати роботу світлофорів на перетинах вул. Бандери з прилеглими вулицями, а екстрені служби зможуть проїжджати по пішохідній зоні разом з громадським транспортом.

Джерело: zaxid.net

Интересные новости:
28.09.2017
729
Держмолодьжитло виступили із пропозицією підтримати значну кількість родин, аби уникнути негативної ...
28.09.2017
831
В Минрегионе озвучили приблизительные расчёты экономии за коммуналку...
28.09.2017
1012
Через підвищення вартості проїзду зміниться і ціна на абонементи...
12.10.2018
973
На пресс-конференции София отвечала на вопросы журналистов...
12.10.2018
2322
Шведский ритейлер готовится к открытию первого магазина, но вынашивает планы и по дальнейшей экспанс...
12.10.2018
546
Как узнать размер своей субсидии: формула и расчет на примере...