РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.227 EUR: 42.442
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.227
EUR 40.000 41.000 42.442
USD 39.180 39.515 39.227
EUR 42.320 42.839 42.442
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

Незабаром у Львові подорожчає проїзд в громадському транспорті

Ціни зростуть не у всіх видах транспорту
1986 09.08.2017 в 07:24




Із вересня на львів'ян очікує підвищення вартості проїзду у трамваї та тролейбусі. Головна причина – високі ціни на електроенергію та зростання заробітних плат, пише zaxid.net.

Повний квиток коштуватиме 3 грн, пільговий – 1,5 грн. Підвищення ціни за проїзд – єдиний спосіб втриматися на плаву, запевняють на комунальному підприємстві. Адже 2016 рік «Львівелектротранс» закінчив із збитками в 60 млн грн.

«Це ціна, яка не вирішує проблему підприємства, але дозволяє їх локалізувати, і це за умови, що ціна 3,7 грн. Затвердять все одно 3 гривні і ця ціна має сенс за умови стовідсоткового відшкодування вартості пільгових перевезень, чого я, на жаль, не прогнозую», – пояснив заступник директора ЛКП «Львівелектротранс» Олексій Зварич.

Найбільше збитків – через перевезення пільговиків. Їх держава компенсовує лише частково. До цього додалося зростання вартості електроенергії та підвищення заробітних плат.

«Я думаю, що правильно, тому що великі збитки йдуть. Електроенергія подорожчала і воно має бути 3 грн, це начебто й небагато. Піднялася зарплата, має підніматись і плата за проїзд», – вважає водій трамвая Іванна Колісник.

Ціна 3 грн з'явиться на квитках від початку осені. Ціна на місячний абонемент зросте до 140 грн за окремий проїзний для трамвая чи тролейбуса та 230 грн за два види транспорту. У планах «Львівелектротрансу» також триденні картки на проїзд за 40 грн.

Та підвищення вартості проїзду має і певні ризики, впевнені громадські активісти.

«Ця маленька різниця в гривню може досить негативно вплинути як на електротранспорт, так і на автобусні перевезення. Бо платоспроможний пасажир, який користується електротранспортом, зможе пересісти на автобус, тому що, вони не стоять у корках, не стоять через ДТП і не є залежними від колії і контактної мережі», – вважає голова ГО «За якісний транспорт» Святослав Товстига.

Тих, хто придбав багато квитків, просять використати їх до введення нових, адже обміну не передбачено.

Наразі, тариф пройшов процедуру громадських слухань. Тепер слово за виконкомом та сесією міської ради.

Джерело: zaxid.net

 
 
Интересные новости:
08.08.2017
1935
На карті зазначена можливість економії тепла для декількох тисяч будинків міста...
08.08.2017
2296
Здание подпадает под реконструкцию, нужно только найти деньги на её реализацию...
08.08.2017
1611
В Житомире работники местного трамвайно-троллейбусного депо выпустили свою модель общественного тран...
06.03.2024
2445
Відповідне рішення вже ухвалила Київська обласна рада...
09.02.2024
3093
Проєктна документація ремонту тунелю між Либідською і Деміївською досі не готова. А для її експертиз...
14.12.2023
3814
Автори стінопису зобразили українських захисників та застиглих у камені воїнів минулого...