Як генератори Cat® допомогають постраждалим від урагану

813 2017-03-30 08:53:00



У жовтні 2016 року ураган Метью привів до широкомасштабних руйнувань і величезних людських жертв на узбережжі західної Атлантики.

Він заподіяв матеріальну шкоду на суму понад 10,5 млрд доларів, що робить його найбільш дорогим атлантичним ураганом після урагану Сенді в 2012 році.

Ще до того, як ураган Метью пройшовся по берегу Флориди 6 жовтня, генератори Cat® почали працювати для задоволення насущних потреб тисяч жителів по всьому південно-східному узбережжю США.

Скотт Ленд, менеджер з оренди генераторів в Gregory Poole Power Systems в Північній Кароліні каже, що вже 3 жовтня телефони почали дзвонити майже нон-стоп. Люди мали потребу в забезпеченні генераторами. У той же день почалися і поставки обладнання.

Вже наступної неділі, дилери компанії Cat® в США задіяли понад 400 дизельно-генераторних установок Cat® – в розмірі від 20 кВт до 2 МВт – в районі між Флоридою, Джорджією, Південною Кароліною і Північною Кароліною. Навіть дилери Cat®, що знаходяться на заході від річки Міссісіпі, підтримували командні зусилля, так само як це робили і дилери з північного сходу.

Дилери Cat® забезпечили надійне, узгоджене реагування на потреби громадян, які постраждали від урагану Метью. Використовуючи сотні одиниць техніки, менеджери мережі по всій країні функціонували як єдина мережа, працюючи разом, щоб генерувати електроенергію і задовольнити потреби постраждалих.

«Ми були готові допомагати в будь-який час і в будь-якій ситуації», – говорить Робб Гомолка, регіональний менеджер з продажу Caterpillar.

На додаток до аварійної електростанції, генератори електроенергії Cat® надали техніків і допоміжне обладнання для комплексного вирішення.

Робб Гомолка розповідає: «Спільна робота і координація зусиль в цей критичний час показує, що ми працюємо всі разом, як одна команда, демонструючи міць нашої дилерської мережі Cat®».

В екстрених випадках, таких як ураган Метью, менеджери працювали понаднормово, щоб переконатися, що генератори будуть своєчасно задіяні там, де їх потребують.

«Близько двох тижнів ми були дуже зайняті, працювали по 14 і 16 годин в день, – згадує менеджер Caterpillar. – Робочого часу не вистачало щоб відповідати на всі дзвінки. Але більшість людей, які зверталися до нас за допомогою, були в розпачі, тому так важливо залишатися професіоналом і вчасно зрозуміти, що саме їм потрібно, щоб гарантувати результат».

Під час надзвичайної ситуації практично всі навколо відчувають потребу в енергії – від муніципальних утворень до підприємств харчової промисловості. Клієнтам потрібна була допомога, і компанія Caterpillar надала її. 

Такі високі стандарти якості обслуговування і клієнтоорієнтованості Caterpillar задає всім своїм дилерам. Компанія «Цеппелін Україна» – не виняток. Звернувшись в компанію, ви можете розраховувати на висококласний сервіс і якісне обслуговування.

З питань придбання та обслуговування будівельної техніки та обладнаннясилових установок та двигунів, зверніться в колл-центр компанії «Цеппелін Україна» за телефоном 0 800 300 350.

Інформацію розміщено на правах реклами 

Интересные новости:
29.03.2017
786
7-11 березня в Лас-Вегасі відбулася одна з провідних світових виставок, присвячених будівельній техн...
22.03.2017
879
Дізнайтесь, що демонстрував відомий бренд на Міжнародній виставці Київ Білд Україна 2017...
17.03.2017
816
Компанія Royal House випустила дайджест The Royal Times №6/3...
16.04.2018
623
На Архітектурному факультеті КНУБА підвели підсумки конкурсу від Компанії Royal House на найкращий а...
05.04.2018
524
Команда Главного строительного портала Украины поздравляет Вячеслава Колесника, исполнительного дире...
05.04.2018
599
Читайте новый номер корпоративного журнала Penoboard...