Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 39.586 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.262 |
USD | 39.420 | 39.830 | 39.586 |
EUR | 42.150 | 42.750 | 42.262 |
У Києві триває будівництво гілки метро на Виноградар, при цьому вже активно обговорюється будівництво нової лінії на Троєщину. Однак поки що все здебільшого на етапі розробки проєктів. Про це повідомили у КП «Київський метрополітен».
Метро на Троєщину: стало відомо, що зміниться у скоригованому проєкті нових станцій
Так, це буде Подільсько-Вигурівська лінія - від станції «Глибочицька» до станції «Райдужна» з відгалуженням у бік житлового масиву Вигурівщина-Троєщина.
Спочатку метро на Троєщину хотіли будувати за одним планом, проте вже зараз «все зав’язано» на будівництві Подільського мосту - який, до речі, теж не поспішають будувати. У мерії раніше заявляли, що щойно добудується міст, влада активно візьметься за будівництво підземки.
До кінця року Подільський міст не відкриють. Кличко звільнив заступника, який відповідав за будівництво
На сьогоднішній день на будівельні роботи, пов’язані з гілкою метро на Троєщину, вже витратили 48 096 500 грн. У 2022–2023 році заплановано різні проектні роботи у цьому напрямку, на що передбачено фінансування обсягом 30 млн грн.
Компанію-підрядника поки що також не затвердили, оскільки спочатку необхідно скоригувати проект.
Раніше в мерії Києва розкрили назви шести станцій, які збудують на гілці метро на Троєщину. Звільнений заступник Кличка тоді розповідав, що в рамках будівництва вже практично побудовано в основних конструкціях три станції метрополітену: «Суднобудівна», «Труханів острів», «Затока Десенка». На черзі станція дрібного закладення на лівому березі - «Райдужна».
Читайте більше новин про будівництво метро на Троещину у спецтемі Build Portal