Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 39.604 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.279 |
USD | 39.490 | 39.990 | 39.604 |
EUR | 41.940 | 42.541 | 42.279 |
Тунель розташований приблизно за 30 кілометрів від Софії в гірській місцевості і матиме довжину 6,8 км, що вдвічі більше найдовшого наразі тунелю в Болгарії в Козниці.
Мова йде про частину великого проєкту з модернізації залізниці від Софії до Бургаса, яка будується вже 15 років. Є надія, що проєкт буде завершений до 2030 року. Кошти надані Операційною програмою ЄС з транспорту.
Самый быстрый наземный транспорт в мире: в Китае создали поезд, перемещающийся со скоростью до 600 км/час (ФОТО, ВИДЕО)
Вартість контракту на будівництво тунелю становить 300 мільйонів євро, будівництво ведеться турецькими компаніями, які беруть участь в будівництві нового аеропорту в Стамбулі.
Турецька компанія Cengiz має досвід будівництва в Болгарії 19-кілометрового шосе Люлін, яке є частиною шосе Струма і з'єднує Болгарію і Грецію.
Турецькі компанії під час риття нового тунелю покладатимуться на своїх робітників, які мають багатий досвід роботи з такого роду об'єктами в Туреччині.
Повідомляється, що Болгарія вже видала робочі візи приблизно 230 турецьким інженерам, давши їм 72 місяці на завершення проєкту.
Цікаво про будівництво: відомий український виробник повідомив про розширення асортименту покрівельних та фасадних матеріалів