РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.574 EUR: 42.122
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.574
EUR 40.000 41.000 42.122
USD 39.370 39.830 39.574
EUR 41.840 42.459 42.122
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

Подільсько-Воскресенський міст: 15 років знадобиться на будівництво лівобережних з'їздів, де вони знаходитимуться

Як проходитимуть лівобережні підходи Подільсько-Воскресенського мосту та коли їх збудують
5023 28.04.2021 в 23:57



Будівництво Подільсько-Воскресенського мосту 


У Києві вже цього року мають відкрити Подільсько-Воскресенський міст, який з’єднає Поділ з Воскресенкою і Райдужним масивом. Та на цьому будівництво мосту не завершиться, адже ще щонайменше 15 років знадобиться на облаштування трьох лівобережних підходів.

Як розповіли на Facebook-сторінці Генерального плану Києва, згідно з проєктом Генплану, Подільський мостовий перехід матиме три основних лівобережних підходи:

  1. На вулицю Оноре де Бальзака. Даний підхід пройде вздовж залізниці, до існуючої транспортної розв’язки, яка знаходиться на перетині проспекту Романа Шухевича з вулицею Оноре де Бальзака. Цей об’єкт є першочерговим і з’явиться протягом найближчих 5 років.
  2. На вулицю Алішера Навої. Цей підхід буде частково проходити вздовж залізниці і далі виходити на подовження вулиці Алішера Навої. Для реалізації даного заходу передбачається реконструкція вулиці Алішера Навої. Срок будівництва цього переходу – 10-15 років.
  3. Через озеро Радунка з виходом на вулиці Микитенка та Сулеймана Стальського. Для цього проєкту збудують мостовий перехід через озеро Радунка, реконструюють вулиці Микитенка та Сулеймана Стальського, а сам підхід забезпечить вихід Подільського мостового переходу на вулицю Братиславську. Цей підхід буде зведено на перспективу.

Розробники Генплану кажуть, що запустити одночасно всі підходи не вийде, тому мостовий перехід буде запускатися певними пусковими комплексами. Спочатку міст матиме вихід на вулицю Бальзака (це забезпечить обслуговування мешканців ж/м Троєщина), потім на Алішера Навої (забезпечить обслуговування ж/м Воскресенка).

Будівництво Подільського мостового переходу є вкрай важливим заходом з точки зору покращення транспортного сполучення між різними частинами міста. Проте слід розуміти, що Подільський міст зводиться перш за все для Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену”, – зауважили у Генплані.



Нагадаємо, Подільсько-воскресенський міст почали зводити в 2003 році. У лютому 2020 там встановили 500-тонний проліт, а в червні 2020 року розпочався монтаж 64 вант, на яких підвішений основний проліт мосту через Дніпро. 

Читайте більше новин про будівництво Подільсько-Воскресенського мосту у спецтемі Build Portal 

Цікаво про будівництво: в Україні з'явилась водостічна система Q STALYO PRO - нова форма, нові технічні рішення
Источник: bigkyiv
 
 
Интересные новости:
02.03.2021
2005
Голова Укравтодору Олександр Кубраков наполягає на передачі Подільсько-Воскресенського мосту на...
24.02.2021
1380
Укравтодор долучать добудувати Подільський міст та транспортну розв'язку на Дарницькому мосту...
17.04.2024
3731
Мер столиці також оглянув, як відбуваються роботи на будівництві важливих для міста інфраструкт...
04.12.2023
7059
У Києві відкрили Подільський міст, але тільки для спецтранспорту, автомобілів екстрених служб та авт...
11.10.2023
5419
Проєкт є одним із найбільших інфраструктурних проєктів нашого міста...